Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 ... 197 > >|
16.02.2016 07:42 - Re: Koupě Citroenu C5 2919500
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Sedačky jsou úžasné. Kromě regulace sklonu opěradla mají samostatnou regulaci sklonu horní části opěradla. To nemají ani mnohé velké audiny, meďáci... Já se svými kulatými zády mám poprvé v životě opřená ramena, krk a hlavu.
Ale správně psali v jedné kritice, že s nastavením si člověk musí vyhrát, po chvilce něco upravit... Proto jsem trval na paměti polohy, abych to po změně na jiného řidiče nemusel pracně dávat zpět.
A partnerka má Bechtěreva (degenerace páteře) a toto je první auto, kde přejede půl Evropy a neví o tom, u své fábie po 100 km nemůže vylézt. Hlavně oceňuje ohromný rozsah vysunutí bederního zakřivení a podvozek.


- jedinou připomínku co se jim moc nepovedlo je široký práh a tím pádem trpí anatomický prvek sedadla - z auta se nedá vylézt bez toho aby si na něj člověk nemusel sednout. - nebo je nějaká finta? - já se svími 172cm jsem na to nepřišel a ještě mi ,,hubeňouři" OK , ale co takoví 150Kg ?

16.02.2016 08:52 - Re: Koupě Citroenu C5 2919505
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
- jedinou připomínku co se jim moc nepovedlo je široký práh a tím pádem trpí anatomický prvek sedadla - z auta se nedá vylézt bez toho aby si na něj člověk nemusel sednout. - nebo je nějaká finta? - já se svími 172cm jsem na to nepřišel a ještě mi ,,hubeňouři" OK , ale co takoví 150Kg ?

od 1jan som schudol 7kg a poviem bez hanby akosi sa mi zda v aute viac miesta....

16.02.2016 08:59 - Re: Koupě Citroenu C5 2919506
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Klusee napsal(a):
Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka.. (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval.. ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...


Co jsem tu postřehl tak citroen používá Aisin stejně jak Volvo. O životnosti AT převodovek u C5II je tadz určitě napsáno spousta, to se musí vyjádřit ti, co ji mají. Ale tak jak se vším to bude o tom, kdo s tím jezdil a jak měnil olej...

16.02.2016 09:52 - Re: Koupě Citroenu C5 2919518
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Koupil jsem auto s Aisinem a nemám problém ani ve 215 000 km, ale předchozí majitel měnil pravidelně olej. Zico auto koupil se 120 000 km cca, prodej mě se uskutečnil ve 200 000 km. Nic než olej a hydroblok na tom není... Pak už jedině celkové opotřebení .

16.02.2016 09:53 - Re: Koupě Citroenu C5 2919519
Bllizzard
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 186
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
- jedinou připomínku co se jim moc nepovedlo je široký práh a tím pádem trpí anatomický prvek sedadla - z auta se nedá vylézt bez toho aby si na něj člověk nemusel sednout. - nebo je nějaká finta? - já se svími 172cm jsem na to nepřišel a ještě mi ,,hubeňouři" OK , ale co takoví 150Kg ?


Já mám 190cm+ a vystupování, nastupování mi nedělá problém. Při výstupu to chce dát nohu mimo anatomický prvek - k opěradlu. Ten co měl Mazlíka přede mnou asi moc neopouštěl vozidlo, protože ho taky za 180k km nezničil. Případně si našel způsob.

16.02.2016 09:57 - Re: Koupě Citroenu C5 2919520
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Klusee napsal(a):
Jeste me napada jedna vec. Jaka je obecne spolehlivost AT prevodovek u C5? U V70 je to obecne velice slabe, vsude tak tak dimenzovane Aisiny, ktere vydrzi 250tkm na jednu vymenu a pak hotovka.. (pokud by se olej menil pravidelne, tak vydrzi vek, ale bohuzel vyrobce nepredepisoval.. ) jak je to u C5? moc by se mi libila ta 6 stupnova AT u C5II...


Četl jsi ROZCESTNÍK C5? Mᚠtam o převodovkách vše, vlastně odpovědi na všechny své otázky, je zbytečné se ptát na něco, co je popsané tam, nebo si to najít v příslušných sekcích a vláknech, jenom číst a hledat.

16.02.2016 10:01 - Re: Koupě Citroenu C5 2919521
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Ja mam doma tri kusy AM6. Z toho dva kusy su v C5 II. jeden je povodny, 220 000km, v C6 sa menil hydroblok pri 230 000km a v tretej c5 som vymenil automat aj s motorom.

16.02.2016 19:18 - Re: Koupě Citroenu C5 2919618
Dan 1
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 152
99 Poslat soukromou zprávu
V listopadu jsem se rozhodl pro koupi novějšího auta. Měl jsem a stále ještě mám C5 I. Rozhodoval jsem se mezi Volvem XC 70 a C5 III. Ve volvu se mi sedělo o poznání líp-opravdu jako v "křesle". Vystupování z C5 III je opravdu horší, než z předchozích modelů. Nakonec jsem koupil C5ku-kvůli spotřebě, ale hlavním důvodem byl opět podvozek. Pohodlný, stále ve stejné výšce, v případě potřeby zvednu. Dělal jsem spojku-určitě jednodušší práce, než na Volvu

16.02.2016 20:52 - Re: Koupě Citroenu C5 2919694
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
99 Poslat soukromou zprávu
Zdenda - na rozcestnik jsem koukal, ale neprocital jsem uplne detailne diskuzi ohledne AT prevodovky... Napravim..

Dan 1: Ty jsi muj clovek! Mas zkusenosti z volva, stare i nove c5.. Ja mel podobne zkusenosti pri srovnani X7 a Volva S80 i V70. Na to, jak byvavaji C5 sesle vychvalovane, me docela zklamaly. Mohl bys srovna C5 III a C5 I sesle? Dik.

Mimochodem XC70 je fakt rozezrana, dost tam dela ta ctyrkolka a DPF, ktere volvo dodelavalo..

16.02.2016 22:26 - Re: Koupě Citroenu C5 2919725
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli se můžu vložit do diskuse o sedačkách.. mám dost naježděno v obou A u C5 III je podle mě zakopanej pes hlavně v nastavení.. ony jsou trochu tvrdší, na druhou stranu mají spoustu možností poloh. A až si člověk najde tu svoji(a že to několik hodin za volantem trvá - nebo aspoň mně trvalo), tak je to super.

C51/2 jsou na druhou stranu prostě křesla. Osobně se trochu líp cítím po 1500km v sedačkách C5II než X7. Ale to je zase taky spjatý s dalšíma ne-ergonomickejma prvkama, který v X7 bohužel jsou. Nicméně je to o zvyku

17.02.2016 06:27 - Re: Koupě Citroenu C5 2919748
Dan 1
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 152
99 Poslat soukromou zprávu
C5 I-popravdě nikdy se mi moc nelíbila, kupoval jsem ji kvůli možnosti manipulaci se světlou výškou auta. Motor 2,2 HDI-výborný, jen jednou problém s podtlakovým vedením. Závady na autě-vždy jen maličkosti, které jsem díky tomuto fo'ru vyřešil za pár korun. C5 III se mi vždy líbila, svezení pro mne lepší-mám raději tvrdší sedačky. Vytýkám zatím jen problémové vystupování, málo odkládacích prostor, ovládání stěračů-spíše vypnutí automatického stírání. 103 kw na C5 III je velký rozdíl oproti 98 kw na C5 I

17.02.2016 09:57 - Re: Koupě Citroenu C5 2919773
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1295

U??vate? Poslat soukromou zprávu
U X7 je děs umístění prostřední koule pro přední nápravu a její výměna ( přepážka motoru před řidičem ). A u zadních prostředních koulí to není taky žádná výhra. Je to od našich nasolených břeček tak srostlé s hliníkovou kostkou, že to nejde rozdělat a když se k tomu přidá zarezlá přívodní trubka do ventilu tak, že je komplet srostlé vše - trubka, holendr i velká matice, tak to je fakt lahůdka... Zadní korektor s táhlem je v plast tunýlku za chvíli komplet zrezlej daleko víc než na jinejch hydrách ... Mělo to být celý zakrytý i s prostředníma koulema komplet zadek.

25.02.2016 13:44 - Re: Koupě Citroenu C5 2922100
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte, taka filozoficka otazka, ktora tu bola uz x krat zodpovedana. Hlavne teda na mechanikov a ludi, ktorym uz preslo par X7 pod rukami. Sli by ste do kupy aj auta s 200-250k km realnych a 5-6 rokmi na cestach? Jedna sa mi hlavne o to ci su tam nejake vam zname "kurvitka" o ktorych viete ze sa pri vacsom najazde km pravidelne zacnu kazit (priklad - spolahlivo viem ze spojky a hydrodynamycke menice vyrabane v ZF Sachs uz idu postupne po 180-200k km do hrobu a je uplne jedno ako peclivo ste s autom zaobchadzali). Pytam sa informativne, ci vam medzicasom v servise nepribudli auta s nejakymi casto opakujucimi problemami, pripadne zahadnostami.

Tak teda, sli by ste do kupy X7 aj s vacsim najazdom? Necaka tam nejake neprijemne prekvapenie? (berme v uvahu ze gule aj FAP by boli v poriadku. Naplne, filtre, rozvody nepocitajme tam je vymena samozrejmost)

25.02.2016 21:10 - Re: Koupě Citroenu C5 2922249
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
okrem piestnic a silentov v ramenach nic extra ma nenapada (toto sa riesi pred kupou)

25.02.2016 22:06 - Re: Koupě Citroenu C5 2922319
risomas
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 72
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No ja som kupil prave pred mesiacom taku X7 2.2HDI co ma cez 200k . Ale kedze cena bola primerana tak zostalo vela bubakov na pripadne opravy. Uz sa tesim na FAP (fap po 200k nebude urcite v dobrom stave), nejake silenbloky su nacate a jedna piestnica.

28.02.2016 14:17 - Re: Koupě Citroenu C5 2923262
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vďaka obom za názor, takže by teoreticky nemala by v aute žiadna vežká zrada. Risomas keď spomínaš ten FAP, napadla ma ešte jedna otázka (aj keď mimo tému) - dá sa na X7 FAP aj čisti, ako to bolo pri FAPoch na C5 II? Či sa robí vždy len komplet výmena?

28.02.2016 14:20 - Re: Koupě Citroenu C5 2923263
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
cistit sa da, akurat 120kw ho ma nerozoberatelny takze tam nie som si tym moc isty ako to pojde

28.02.2016 14:34 - Re: Koupě Citroenu C5 2923266
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No super, vďaka jumep. Pri 120kW sa tuším muselo reza a po vyčistení naspä zvarova, keďže je spolu s výfukom montovaný ako jeden kus (aspoň tak som to pochopil tuna z clubovej diskusie). Ale ešte raz vďaka za info, potešili.

28.02.2016 14:35 - Re: Koupě Citroenu C5 2923267
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kazdopadne uz aj fabricky repas je 300eur, co na tu kilometraz je v pohode unosne

28.02.2016 18:17 - Re: Koupě Citroenu C5 2923354
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 808
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
2.0 HDi 120 kW a fabricky repas FAPu za. 300€???

|< < 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 ... 197 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator