Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 ... 197 > >|
08.11.2015 15:30 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884412
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
S koulema bude problém kvůli rozměrům - C5kové jsou takové zploštělé, ne kulaté.

08.11.2015 16:26 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884432
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
co viem daju sa strcit len dozadu na napravu, ale ako bolo povedane, do ineho ako origo by som nesiel, rovnako nespekuloval s prehadzovanim medzi sebou
C5 nebude nikdy tak hupava ako XM, kvoli nejakej bezpecnosti, ked ju rozplaves, tak lepsie drzi, tuto hupavost docielili pri zachovani vacsej stability na C6 kde sa dal amvar

co sa tyka AM6, ako uz bolo povedane, ked kope tak je na 98% zly hydroblok, co a da repasovat, ale je to na investicie do toho, inak ak sa meni olej neni sa tam coho bat

co sa tyka toho lukiho auta, on ho pusti len za to za co ho ma inzerovane, inak si ho skor skladal pre seba, bol s nim teraz na zraze, automat ide uplne krasne, brble na tom vyfuk, ale to je v rieseni

08.11.2015 16:30 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884434
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ale hlavně si myslím, že staré koule měly membránu konstruovanou pro LHM a nové používají LDS. Kdo ví, co by to na tom materiálu napáchalo. Vyměnit si koule s životností mnohdy až 300k km za koule, který nevydrží ani 100k km, to je holý nerozum. Auto s rychlostí nad 220km/h nemůže být tak houpavý, jinak by taky mohlo uletět. Frantíci to nepřitvrdili kvůli tomu, aby jsme měli odlučený zadky, ale kvůli bezpečnosti.
Kdysi jsem po něčem podobným pátral a jako jediný rozumný návrh odborníků bylo převrtání tlumičů v prostředních koulích. To by změkčilo jízdu v menších rychlostech, kdy jsou střední koule plně aktivní, ale neovlivnilo by to tak výrazně tvrdost auta při vysokých rychlostech, kdy se střední koule tolik nevyužívají a auto je o kousek snížený.

EDIT: Jumep je zase rychlejší.

08.11.2015 16:39 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884443
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
prostredne gule nemaju tlmice

08.11.2015 16:42 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884444
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tak buď mě ojebali, nebo mysleli jen průchod LDS do koule. Nevím. Já jsem do toho nakonec nešel.
A možná jsem to nenapsal všechno. Myslím že tam šlo ještě o výměnu koulí za vyšší tlak, ale to už bych moc kecal.

08.11.2015 17:29 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884478
LiPa
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW)Počet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
OK, díky za tip, Lukimu už jsem poslal mail, tak uvidíme. Jinak ona ta nepřímá úměra mezi měkkým podvozkem a bezpečností není vždy pravidlem, jak je vidět na již zmiňovaných C5 III nebo na stařičké CX. A např. moje XM se starším 147 kW motorem jede tachometrových 260 km/h (teda jelo, už jsem to dlouho nezkoušel) a ani s houpavým podvozkem nikde nikdy neustřelilo... ale OK, koule nechám originál a budu doufat, že se mi jednou povede pořídit si C6 s amvarem

EDIT: Prostřední koule jsou fakt bez tlumičů, alespoň u Hydractive I a II tomu tak je. Převrtávaly se koule u kol, ale to už je risk, obzvl᚝ u silnějších motorizací... Jinak tuším Pat&Mat někde psal, že syntetická LDS je prý o dost větší sajrajt, než byla minerální LHM.

08.11.2015 17:46 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884489
Danipet
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroen C6 2.7hdi V6Počet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Lipa: Mno houpavost je taky resena kvuli crash testum, proto nejsou c5 tak houpave c5 a c5R, jinak Lukas ji nenecha min jak za ty penize co ma v inzeratu, proto ji nemam jeste doma

08.11.2015 17:54 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884497
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
C5 je podla mna ekvivalent XM, s tym ze na sport mode je tuhšia (slovo tvrdšia mi nesedí)
Hydraulika sama o sebe sa správa ako degresívne pruženie, tzn to plávanie je obmedzené v určitom zdvihu

Na mojom prvom BX GTi 16V s klasickými gužami som letel 230 a nemal som najmenší pocit žeby auto uletelo, alebo žeby sa rozplávalo.. zato v audi coupe so šport pružinami gumy pištali ..na hrbolatej ceste kde bežne prášim 110 na citróne , tak zadok odskakoval ako šialený..viac ako 80 som si nedovolil.

C5 mi už taká svižná nepríde..čokolvek s hmotnosou nad 1t proste pre mna šporák, ani trhač asfaltu nieje.

Veliká škoda že sa nerobila C4 s hydrou..mala jeden pekný 177k motorček.. rovnako Xsara VTS 167k a rovnako BX 16V s 160k

P.S hupavost nieje riešena kvoli crash testom, pri brzdeni auto vždy kompenzovalo výšku už od čias DSky , v SPORT mode jednoducho sú odstránené "extra húpacie gule" kvôli lepšej odozve podvozku, z auta sa tak razom stáva v zákrutách BXo a hlce ich aj ked o dos ažšie BXo..

08.11.2015 17:58 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884501
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C5 je ekvivalent XA, XM nahradzala C6

tu nejde o to letet rovno, ale pri uhybacich manevroch a losich testoch kde sa dokaze rozplavat

08.11.2015 18:01 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884503
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Nesuhlasim ze sa dokaze rozplavat.. nieje to makké pruženie , je to degresívna charakteristika.. CX,XM,BX,XA všetky boli v losích testoch vynikajúce..hravo porazili dnešné šporáky a autá ktoré sa chvália športovnosou a sedením na ceste. BMW M ,VRSky, GTička, VR6 atd.

08.11.2015 18:04 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884505
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ho rozplav a uvidis ako ta otoci
doprava dolava doprava dolava, nielen uhybaci manever, ked ti zacne lietat tazisko ....

08.11.2015 18:09 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884507
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Si to nevidel este??

XM Slalom :: .link.
CX Slalom :: .link.

BX bohuzial na videu nieje..ale dorábal som s ním iné psie kusy

08.11.2015 18:35 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884529
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak ho rozplav a uvidis ako ta otoci
doprava dolava doprava dolava, nielen uhybaci manever, ked ti zacne lietat tazisko ....


No myslím že si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc než kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněší záběr a možnost okamžité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorší kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem že jsem nevzal šedivé(o tom svědčily i dřívější výsledky Ten slalom není až tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda že s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.

08.11.2015 18:37 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884531
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
videli sme vcera pri zrucke

08.11.2015 18:56 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884537
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
videli sme vcera pri zrucke


přečti si to teď - dopsal jsem a zdůvodnil - projdi si výsledky starších mejch jízd (jinak mᚠpravdu bylo to z jiných důvodů - měl jsem 100.chutí jet vyměnit auta - kdybych to stihl ) - zlaák je v celku hezký,ale jen cesák.(věř mi že jsem se i styděl - ještě bych měl asi šanci na třeba deseti Km jízdy přes serpentýny.


No myslím že si s C5 limuzkou a z C5 biturbem (obě s manuálem) dovolím daleko víc než kdokoli s X7 a C6 - ty nápravy jsou dělané na pohodlí a na dlouhé rovné úseky,zrovna tak automat není dobrej na ,,blbnutí" - pokud si chci zablbnout ve slalomu(a v serpentínách) musím mít pevněší záběr a možnost okamžité změny krouáku (natvrdo) - (a nejhorší kombinace byla pro mne AP a čerstvě udělané př.desky - to jen proč jsem to vzdal - abych
přejel o metr?? zastavovací lajnu - to byla potupa,s měkým rozjezdem to bylo zrovnatak to byla pro mne potupující disciplína s daným autem - litoval jsem že jsem nevzal šedivé(o tom svědčily i dřívější výsledky Ten slalom není až tak o výkonu motoru,ale délce auta a u X7 , C6 ?? a naklánění?? - pus si ,,Četníky " - co dovede ,,Káča" - je sice pravda že s tím jel kaskadér a dost bylo přikresleno , ale kdo s káčou jezdil potvrdí má slova.

08.11.2015 19:07 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884546
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Precenuješ to biturbo
Stále netreba zabúda že aj napriek superpodvozku, stále to má len 4 gumy..a fyzika nepustí.. až to ustrelí tak to poletí..

P.S s BXkom 16V strčím biturbo 2x do kapsy

08.11.2015 19:20 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884554
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Precenuješ to biturbo
Stále netreba zabúda že aj napriek superpodvozku, stále to má len 4 gumy..a fyzika nepustí.. až to ustrelí tak to poletí..

P.S s BXkom 16V strčím biturbo 2x do kapsy


Jsem pro test - dvě auta ty a dvě já - jednu fotku přidávám RHR(zastavoval jsem s dvojky plná rychlost přes ABS do 0 rychlosti) a druhou se pokusím dohledat biturbo - jak sedí biturbo ve slalomu - jen si nevybavuji který sraz? - bylo to s tím rozjížděním z té cesty a zákazu hrabání.

Přílohy:
zastavení na cíl přes ABS.JPG ( 74899b ) -

08.11.2015 20:18 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884607
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Problem je ze auto šlo do kytek Motor mi zostal..kasnu mam..ale projekt je odložený na neurčito.. za pár rokov sa ozvem

Kombík 1100kg, z 0-100 za 7,6s,, Vmax 230 kmh, teoretická 249kmh, 4x4 fulltime torsen a LSD, klima, ABS, šport sedačky , hydraulika..atd

Přílohy:
4WD.jpg ( 73184b ) -
16V int.jpg ( 13492b ) -

08.11.2015 21:07 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884663
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1812

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
C5 je ekvivalent XA, XM nahradzala C6

tu nejde o to letet rovno, ale pri uhybacich manevroch a losich testoch kde sa dokaze rozplavat

Hele hele pozor !!! Pořád tady tvrdíš že C6 je něco extra,něco speciálního co nemohlo být v Breaku...
XM Break byl a krásný ,takže C6 rozhodně XM nenahradila

08.11.2015 21:18 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6 2884669
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ty a tvoj break, ja uz sa k tomu nevyjadrujem, to mozeme riesit niekedy na zraze

|< < 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 ... 197 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator