Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Chiptuning
|< < 1 ... 26 27 28 29
10.01.2021 20:32 - Re: Chiptuning 3296572
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6318

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@Carlik

tak jednoduche to neni..
s EGRem ecu velmi pocita tim vic cim vyssi EURO motor je...obyc motory bez FAP,vem to cert..tam je to skoro jedno
motory s FAP potrebuji egr hlavne k rychlemu ohrati Kat a FAP...zaslepeni EGRu je tak velmi kontraproduktivni tomu proc ho zaslepujete..pote neni funkcni neni spalovani spravne a dochazi k detonacnimu spalovani/horeni ktere produkuje vic bordelu nez kdyby byl EGR funkcni...vedeni EGRu je take vyuzivano vymenikem k rychlemu ohrati vodynebo naopak k ochlazovani spalin
davno uz to neni tak je se EGR otevre jen jak pises,jednotka s nim pomerne aktivne hejba v celem spektru otacek,dle toho jak potrebuje (zatez,teplota,regenerace,rizeni spalovani,emise atd)..kdyz poletis jak sutr je potreba vykonu pomerne mensi nez kdyz se rozjizdis nepriklad se zaplou klimatizaci
je to stejne jako kdyz reknes ze zhaveni neni v lete potreba nebo ze regenerace je nejlepsi kdyz tocis na dalnici 4000
vse je spojene se vsim bohuzel a ten kdo rika EGRu ci FAPu kurvitko je diletant absolutne neznaly veci (tim nemyslim tebe)

nejsem zadne ekologickej blazen ,ale stani na rusne krizovatce dnes a pred 10 lety je velmi znat a verim ze tyhle prvky svuj vyznam v ekologii maji ,i kdyz vim kolik toho vyprudukuje treba lod nebo letadlo,ovsem ty nejsou ve mestech o ktere hlavne jde..

10.01.2021 21:26 - Re: Chiptuning 3296575
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 168
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Diky za vysvetleni. Je to opravdu vic slozitejsi u novejsich motoru.

Sice jsme se bavili od zacatku o RHZ, kde je egr ovladan pneumaticky, ja pak sice uvedl jeste 1.6 HDi se zasr.. sanim, ta uz ma elektronicky egr, ale byla rovnez bez fapu, cili jednodusi zpusob toho rizeni egr.

A jak se v teto pohnute dobe rika budte pozitivni.

11.01.2021 08:07 - Re: Chiptuning 3296591
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6318

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no ona strategie EGRu u EDC15 v RHZ je zcela jina nez u EDC16CP34 v pripade 9HZ
i tak si nemysli ze kdyz je ovladani podtlakem ze jednotka presne nevi v jake poloze EGR je,vi a dle toho u ridi motor

jak jsem psal u starych motoru typu RHZ je to vicemene sumak
u te 1.6 HDi uz je to jinak (jina konstrukce motoru,jina norma,jine ovladani atd)
i vstrikovani SID nebo DCM je to uz uplne jinak ,hlavne u Deplhi

11.01.2021 21:48 - Re: Chiptuning 3296674
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2966

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
@Carlik

tak jednoduche to neni..
s EGRem ecu velmi pocita tim vic cim vyssi EURO motor je...obyc motory bez FAP,vem to cert..tam je to skoro jedno
motory s FAP potrebuji egr hlavne k rychlemu ohrati Kat a FAP...zaslepeni EGRu je tak velmi kontraproduktivni tomu proc ho zaslepujete..pote neni funkcni neni spalovani spravne a dochazi k detonacnimu spalovani/horeni ktere produkuje vic bordelu nez kdyby byl EGR funkcni...vedeni EGRu je take vyuzivano vymenikem k rychlemu ohrati vodynebo naopak k ochlazovani spalin
davno uz to neni tak je se EGR otevre jen jak pises,jednotka s nim pomerne aktivne hejba v celem spektru otacek,dle toho jak potrebuje (zatez,teplota,regenerace,rizeni spalovani,emise atd)..kdyz poletis jak sutr je potreba vykonu pomerne mensi nez kdyz se rozjizdis nepriklad se zaplou klimatizaci
je to stejne jako kdyz reknes ze zhaveni neni v lete potreba nebo ze regenerace je nejlepsi kdyz tocis na dalnici 4000
vse je spojene se vsim bohuzel a ten kdo rika EGRu ci FAPu kurvitko je diletant absolutne neznaly veci (tim nemyslim tebe)

nejsem zadne ekologickej blazen ,ale stani na rusne krizovatce dnes a pred 10 lety je velmi znat a verim ze tyhle prvky svuj vyznam v ekologii maji ,i kdyz vim kolik toho vyprudukuje treba lod nebo letadlo,ovsem ty nejsou ve mestech o ktere hlavne jde..


Asi mᚠpravdu že EGR má velký vliv na motor, ale když jsem koupil poslední auto a byl tam zaslepený EGR, tak to byl chiptuning a když jsem záslepku vyndal, tak už mám obyčejný tuctový auto, píšu to dobře, nebo zase špatně?

18.01.2021 11:39 - Re: Chiptuning 3297100
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 766
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
S čipom to nič nemá ale takto vie EGR zadrba sanie na 1,6hdi.
Hlava dole a vyčisti. Motor už ledva išiel a dymil ako raketa. Po oprave stk a emisná úplne v poho. 260tis km. Egr menené pri 220tis aj s Fapom. Olej nežerie, turbo ok. Motor inak bez závad.

Přílohy:
20200810_160630.jpg ( 5802731b ) -

18.01.2021 12:59 - Re: Chiptuning 3297127
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 2116

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
S čipom to nič nemá ale takto vie EGR zadrba sanie na 1,6hdi.
Hlava dole a vyčisti. Motor už ledva išiel a dymil ako raketa. Po oprave stk a emisná úplne v poho. 260tis km. Egr menené pri 220tis aj s Fapom. Olej nežerie, turbo ok. Motor inak bez závad.

Jestli ono to nebylo taky i tím, že to sání zrovna dvakrát netěsnilo (podle toho kekelu všude okolo)... 🤔

18.01.2021 20:33 - Re: Chiptuning 3297312
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 512

U??vate? Poslat soukromou zprávu

zhrado napsal(a):
S čipom to nič nemá ale takto vie EGR zadrba sanie na 1,6hdi.
Hlava dole a vyčisti. Motor už ledva išiel a dymil ako raketa. Po oprave stk a emisná úplne v poho. 260tis km. Egr menené pri 220tis aj s Fapom. Olej nežerie, turbo ok. Motor inak bez závad.


Jak může auto s FAP dýmit ako raketa?

Tady bude nějaká jiná černota...

19.01.2021 11:35 - Re: Chiptuning 3297361
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17161

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
auto s fapom vie dymit normalne

ale hento jednoznacne ta 1.6podfukovala striky, cize cele dokopy ...

19.01.2021 12:13 - Re: Chiptuning 3297366
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 766
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hej, vstreky robili rok pred tým, preto to bolo pod saním tak zadrbané.

22.01.2021 00:45 - Re: Chiptuning 3297671
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
EGR není jenom o emisích dnešní motory s tím počítají tím že tam vlítne ten hnus tak to sníží teplotu zápalu tím to šetří hlavu a těsnění pod hlavou

22.01.2021 09:15 - Re: Chiptuning 3297673
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6318

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud auto s FAP zejmena E5 ci E6 cerne dymi z vyfuku je zcela jiste ze jeho FAP uz neni mezi nami

22.01.2021 09:16 - Re: Chiptuning 3297674
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6318

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
auto s fapom vie dymit normalne..


ano ale jen v pripade ze je po nem

|< < 1 ... 26 27 28 29


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator