Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning
63zdenda
11.01.2021 21:48 - Re: Chiptuning
U??vate?
autodiag napsal(a):
@Carlik

tak jednoduche to neni..
s EGRem ecu velmi pocita tim vic cim vyssi EURO motor je...obyc motory bez FAP,vem to cert..tam je to skoro jedno
motory s FAP potrebuji egr hlavne k rychlemu ohrati Kat a FAP...zaslepeni EGRu je tak velmi kontraproduktivni tomu proc ho zaslepujete..pote neni funkcni neni spalovani spravne a dochazi k detonacnimu spalovani/horeni ktere produkuje vic bordelu nez kdyby byl EGR funkcni...vedeni EGRu je take vyuzivano vymenikem k rychlemu ohrati vodynebo naopak k ochlazovani spalin
davno uz to neni tak je se EGR otevre jen jak pises,jednotka s nim pomerne aktivne hejba v celem spektru otacek,dle toho jak potrebuje (zatez,teplota,regenerace,rizeni spalovani,emise atd)..kdyz poletis jak sutr je potreba vykonu pomerne mensi nez kdyz se rozjizdis nepriklad se zaplou klimatizaci
je to stejne jako kdyz reknes ze zhaveni neni v lete potreba nebo ze regenerace je nejlepsi kdyz tocis na dalnici 4000
vse je spojene se vsim bohuzel a ten kdo rika EGRu ci FAPu kurvitko je diletant absolutne neznaly veci (tim nemyslim tebe)

nejsem zadne ekologickej blazen ,ale stani na rusne krizovatce dnes a pred 10 lety je velmi znat a verim ze tyhle prvky svuj vyznam v ekologii maji ,i kdyz vim kolik toho vyprudukuje treba lod nebo letadlo,ovsem ty nejsou ve mestech o ktere hlavne jde..


Asi mᚠpravdu že EGR má velký vliv na motor, ale když jsem koupil poslední auto a byl tam zaslepený EGR, tak to byl chiptuning a když jsem záslepku vyndal, tak už mám obyčejný tuctový auto, píšu to dobře, nebo zase špatně?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator