| | |
14.04.2017 00:23 -
Re: Emise
|
3059301
|
|
jruze
|
|
|
Těch monejch příčin je jetě víc npříklad EGR , přicpané saní atd.. a Jumep nebyl bych si tak jistý e se to dá odhalit diagnostikou vdy - ono exzistuje zaříněníčko co dokáe u děravého FAPu bezproblému ukazovat diferenčák jako kdyby tam byl FAP a s upraveným softem to ani kouřit moc nebude(asi to emise splňovat nebude ale v měřených hodnotách to nepozná)
Těch monejch příčin je jetě víc npříklad EGR , přicpané saní atd.. a Jumep nebyl bych si tak jistý e se to dá odhalit diagnostikou vdy - ono exzistuje zaříněníčko co dokáe u děravého FAPu bezproblému ukazovat diferenčák jako kdyby tam byl FAP a s upraveným softem to ani kouřit moc nebude(asi to emise splňovat nebude ale v měřených hodnotách to nepozná)
|
|
05.01.2018 18:10 -
Re: Emise
|
3122672
|
|
Lisak33
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Včera jsem byl na emisích a ... přidám své polínko do diskuze. Mám RHR 100kw s FAP (2005) najeto jistých - auto jsem koupil s hromadou dokladů od technických atd. - 210tis.. Dle diagnostiky je FAP v dobré kondici, poslední rok probíhá regenerace v průměru po 1500km. Ovem trochu mne strail výrazný černý film v koncovce, na druhou stranu pokud jsem drel dvě minuty papírový kapesník přes výfuk (taková blbost mne napadla) zůstal zcela čistý. Jinak motor zcela OK.
Take 1.pokus skončil vyhozením chyby o zkratu někde na oběhu, toto je prý chyba na snad vech C5, která se prostě neřeí. Dvě předelý TK to nebyl problém a mne ani nenapadlo ji předem vymazat a doufat, e nenaskočí. Ale mělo. Takhle jsem marně protáčel mozkový závity, jak jí vůbec odstraním a pak si klekl a poádal o nový pokus. Musel jsem vypadat opravdu zkroueně.
2. pokus - den předem tady byla kalamita, větinu jízd jsem dělal na dvojku po městě a dneska to cestou na emise jen taktak zahřál - CHYBA. Na tabuli vyskočily hrozný numera a technik musel poprskanou čočku diagnostiky kouřivosti. Po třetí to samé, to u jsem v dobrý konec přestal doufat. Ale poté auto chvíli potrápil a protáhl a na poslední pokus přidával plyn postupněji a ejhle byl jsem téměř na polovině poadovaného.
Na závěr, pro neznalé : je nutnost vymazat citroeňácký chyby- stálice a auto pořádně projet.
A znalých bych se rád zeptal na názor ohledně mého FAP. Je v keramickém ráji, protoe koncovka je mastně černá a dokázala třikrát poprskat čočku diagnostiky na emisích. Nebo ne, protoe diagnostika nevykazuje ádnou chybu a dlouhodobě píe dobrý stav filtru, dostatek aditiv a průměr recyklace poslední pěti cyklů cca 1500km.
Předem díky za vá názor.
Včera jsem byl na emisích a ... přidám své polínko do diskuze. Mám RHR 100kw s FAP (2005) najeto jistých - auto jsem koupil s hromadou dokladů od technických atd. - 210tis.. Dle diagnostiky je FAP v dobré kondici, poslední rok probíhá regenerace v průměru po 1500km. Ovem trochu mne strail výrazný černý film v koncovce, na druhou stranu pokud jsem drel dvě minuty papírový kapesník přes výfuk (taková blbost mne napadla) zůstal zcela čistý. Jinak motor zcela OK.
Take 1.pokus skončil vyhozením chyby o zkratu někde na oběhu, toto je prý chyba na snad vech C5, která se prostě neřeí. Dvě předelý TK to nebyl problém a mne ani nenapadlo ji předem vymazat a doufat, e nenaskočí. Ale mělo. Takhle jsem marně protáčel mozkový závity, jak jí vůbec odstraním a pak si klekl a poádal o nový pokus. Musel jsem vypadat opravdu zkroueně.
2. pokus - den předem tady byla kalamita, větinu jízd jsem dělal na dvojku po městě a dneska to cestou na emise jen taktak zahřál - CHYBA. Na tabuli vyskočily hrozný numera a technik musel poprskanou čočku diagnostiky kouřivosti. Po třetí to samé, to u jsem v dobrý konec přestal doufat. Ale poté auto chvíli potrápil a protáhl a na poslední pokus přidával plyn postupněji a ejhle byl jsem téměř na polovině poadovaného.
Na závěr, pro neznalé : je nutnost vymazat citroeňácký chyby- stálice a auto pořádně projet.
A znalých bych se rád zeptal na názor ohledně mého FAP. Je v keramickém ráji, protoe koncovka je mastně černá a dokázala třikrát poprskat čočku diagnostiky na emisích. Nebo ne, protoe diagnostika nevykazuje ádnou chybu a dlouhodobě píe dobrý stav filtru, dostatek aditiv a průměr recyklace poslední pěti cyklů cca 1500km.
Předem díky za vá názor.
|
|
12.10.2019 13:09 -
Re: Emise
|
3242793
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Ahoj pánové.
Má milovaná C5 včera nedala emise.
Motor RHZ
Limit pro kouřivost: 1,76
Naměřeno včera: 2,81 (279tkm)
Naměřeno 2017: 1.69 (232tkm)
Naměřeno 2015: 0,83 (208tkm)
Naměřeno 2013: 0,94 (191tkm)
Naměřeno 2011: 0,55 (165tkm)
Problém vypadá, e začal u někdy před minulými emisemi.
Jsme spolu ji velmi dlouho 10 let a nechci se s ní loučit.
Co si myslíte, e bych měl hledat, zkouet?
Jezdím denně téměř 100km po dálnici.
Korekce vstřiků na lexii +- do 1%.
Jetě doplním, e olej mezi výměnami nedolívám 1x za 10tkm výměna, nic víc.
Díky za vechny typy. Třeba jaké mají mít hodnoty jednotlivá čidla na sání atd...
Na STK tvrdili, e katalyzátor, tak jsem nechápal jakej má vliv katalyzátor na kouřivost, jestli si to kluci nepletou s filtrem pevných částic... Ale je pravda, e kdyby byl nějak ucpaný, asi by to také mohlo zvednout ve výsledku kouřivost...
Lexii mám k dispozici, tak mohu dodat potřebné hodnoty pro případnou analýzu problému.
Díky za kadý nápad/radu.
Ahoj pánové.
Má milovaná C5 včera nedala emise.
Motor RHZ
Limit pro kouřivost: 1,76
Naměřeno včera: 2,81 (279tkm)
Naměřeno 2017: 1.69 (232tkm)
Naměřeno 2015: 0,83 (208tkm)
Naměřeno 2013: 0,94 (191tkm)
Naměřeno 2011: 0,55 (165tkm)
Problém vypadá, e začal u někdy před minulými emisemi.
Jsme spolu ji velmi dlouho 10 let a nechci se s ní loučit. :-((((
Co si myslíte, e bych měl hledat, zkouet?
Jezdím denně téměř 100km po dálnici.
Korekce vstřiků na lexii +- do 1%.
Jetě doplním, e olej mezi výměnami nedolívám 1x za 10tkm výměna, nic víc.
Díky za vechny typy. Třeba jaké mají mít hodnoty jednotlivá čidla na sání atd...
Na STK tvrdili, e katalyzátor, tak jsem nechápal jakej má vliv katalyzátor na kouřivost, jestli si to kluci nepletou s filtrem pevných částic... Ale je pravda, e kdyby byl nějak ucpaný, asi by to také mohlo zvednout ve výsledku kouřivost...
Lexii mám k dispozici, tak mohu dodat potřebné hodnoty pro případnou analýzu problému.
Díky za kadý nápad/radu.
|
|
12.10.2019 17:14 -
Re: Emise
|
3242803
|
|
jumep
|
|
|
podla mna striky ako take uz budu zle davkovat
podla mna striky ako take uz budu zle davkovat
|
|
12.10.2019 17:38 -
Re: Emise
|
3242818
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6535 |
|
|
ja pise Jumep vstriky ,to neni ale tak velky problem
ale pravdepodobne uz to ma za sebou katalyzator i FAP...i kdyz budou vstriky ok bude to s vadnym katalyzatorem a fapem kourit...o EGRu bych si take nedelal iluze..mas 2,0Hdi tak take trpi snimace hmotnosti nasavaneho vzduchu...
ja pise Jumep vstriky ,to neni ale tak velky problem
ale pravdepodobne uz to ma za sebou katalyzator i FAP...i kdyz budou vstriky ok bude to s vadnym katalyzatorem a fapem kourit...o EGRu bych si take nedelal iluze..mas 2,0Hdi tak take trpi snimace hmotnosti nasavaneho vzduchu...
|
|
12.10.2019 17:48 -
Re: Emise
|
3242819
|
|
jumep
|
|
|
rhz fap nema
rhz fap nema
|
|
12.10.2019 18:12 -
Re: Emise
|
3242821
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
A nebo dej někomu trochu peněz navíc a jezdi dál.
Je to hnusný to takhle na tvrdo říct, ale bohuel/bohudík to takhle stále alespoň v ČR funguje. Alespoň mám tedy zkuenost takovou, e kdy opravdu auto viditelně nekouří a člověk dělá emise přes servis, kde ho znají a ví, e se o auto stará, dá se to vdycky zařídit.
Já dal sice takhle do novýho FAPu, vstřiků a dalích blbostí víc ne 35k, abych jezdil co nejvíce "zeleně", ale vechno má svoje limity a já bych se nerad nechal někde buzerovat kvůli případným pár desetinkám.
Kdy pak člověk pozoruje, jak stát retrospektivně mění limitní hodnoty kouřivosti i pro starí diesely, zatímco po silnicích nám jezdí nový benziny s koncovkou černějí jak tuimickej komín...
Má to samozřejmě ten morální háček, e kdy nechají projít mě, kterej má sice auto v pořádku a styděl by se za nějaký obláčky za autem, tak pravděpodobně pak můou nechat projít i nějakej sazomet, co doslova otravuje vechny okolo. A samozřejmě tímhle člověk napomáhá tomu, e tyhle auta ze silnic nezmizí.
Koukám, e jsi taky z Kladna, tak se kdytak ozvi.
A nebo dej někomu trochu peněz navíc a jezdi dál.
Je to hnusný to takhle na tvrdo říct, ale bohuel/bohudík to takhle stále alespoň v ČR funguje. Alespoň mám tedy zkuenost takovou, e kdy opravdu auto viditelně nekouří a člověk dělá emise přes servis, kde ho znají a ví, e se o auto stará, dá se to vdycky zařídit.
Já dal sice takhle do novýho FAPu, vstřiků a dalích blbostí víc ne 35k, abych jezdil co nejvíce "zeleně", ale vechno má svoje limity a já bych se nerad nechal někde buzerovat kvůli případným pár desetinkám.
Kdy pak člověk pozoruje, jak stát retrospektivně mění limitní hodnoty kouřivosti i pro starí diesely, zatímco po silnicích nám jezdí nový benziny s koncovkou černějí jak tuimickej komín...
Má to samozřejmě ten morální háček, e kdy nechají projít mě, kterej má sice auto v pořádku a styděl by se za nějaký obláčky za autem, tak pravděpodobně pak můou nechat projít i nějakej sazomet, co doslova otravuje vechny okolo. A samozřejmě tímhle člověk napomáhá tomu, e tyhle auta ze silnic nezmizí.
Koukám, e jsi taky z Kladna, tak se kdytak ozvi.
|
|
12.10.2019 19:10 -
Re: Emise
|
3242822
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
FAP nemám. (na RHS byl fap)
Katalyzátor.... mohl bych se ho pokusit sundat, zda není přiucpaný. Ale to bude boj...
EGR drí podtlak a cvaká, ale jestli nejsou ucpané cesty se podívat nemohu - ten bez sundání motoru u prostě nesundám.
Jarduk: Děkuji za nabídku, kdy to jinak nepůjde.... Ale rád bych to dal dohromady tak jak to má být. A aby ve makalo, jak má. 🙂
FAP nemám. (na RHS byl fap)
Katalyzátor.... mohl bych se ho pokusit sundat, zda není přiucpaný. Ale to bude boj...
EGR drí podtlak a cvaká, ale jestli nejsou ucpané cesty se podívat nemohu - ten bez sundání motoru u prostě nesundám.
Jarduk: Děkuji za nabídku, kdy to jinak nepůjde.... Ale rád bych to dal dohromady tak jak to má být. A aby ve makalo, jak má. 🙂
|
|
12.10.2019 21:32 -
Re: Emise
|
3242827
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6535 |
|
|
pricpany pravdepodobne nebude spis rozpadeny..pokud je kat v poradku tak pomerne hodne u vznetoveho motoru dokaze eliminovat do jiste miry vadne vstrikovace diky tomu ze je oxidacni (nerozdil od zazehoveho,kde horet nesmi)
pokud to ale prekroci unosnou mez,tj ze je jeho teplota kolem 1000 tak se znici a je potreba ho vymenit vcetne dusledku,tj vstrikovacum pravdepodobne
pricpany pravdepodobne nebude spis rozpadeny..pokud je kat v poradku tak pomerne hodne u vznetoveho motoru dokaze eliminovat do jiste miry vadne vstrikovace diky tomu ze je oxidacni (nerozdil od zazehoveho,kde horet nesmi)
pokud to ale prekroci unosnou mez,tj ze je jeho teplota kolem 1000 tak se znici a je potreba ho vymenit vcetne dusledku,tj vstrikovacum pravdepodobne
|
|
17.10.2019 12:26 -
Re: Emise
|
3243965
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak pánové výsledek:
1. vyčitění váhy vzduchu
2. cca 30km na trojku 4000-5000ot/min plnej knedlik, ubrat, plnej knedlik ubrat (samozřejmě ne celou dobu, ale kde to lo, nicméně po celou dobu jsem to drel ve vysokých otáčkách). A po nějaké době to přestalo kouřit - nevím po kolika přesně, ale minimálně 15km této rasoviny to zabralo.
Emise: 0,83 - prola
Jak velký vliv a jestli vůbec nějaký na to mělo to vyčitění váhy vůbec netuím.
Vzhledem k tomu, e jezdím denně skoro 100km dálnice, tak jsem nepředpokládal, e bych musel vymetat komín.
Tak pánové výsledek:
1. vyčitění váhy vzduchu
2. cca 30km na trojku 4000-5000ot/min plnej knedlik, ubrat, plnej knedlik ubrat (samozřejmě ne celou dobu, ale kde to lo, nicméně po celou dobu jsem to drel ve vysokých otáčkách). A po nějaké době to přestalo kouřit - nevím po kolika přesně, ale minimálně 15km této rasoviny to zabralo.
Emise: 0,83 - prola
Jak velký vliv a jestli vůbec nějaký na to mělo to vyčitění váhy vůbec netuím.
Vzhledem k tomu, e jezdím denně skoro 100km dálnice, tak jsem nepředpokládal, e bych musel vymetat komín.
|
|
| |
|
|