Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Emise
|< < 1 2 3
14.04.2017 00:23 - Re: Emise 3059301
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Těch možnejch příčin je ještě víc npříklad EGR , přicpané saní atd.. a Jumep nebyl bych si tak jistý že se to dá odhalit diagnostikou vždy - ono exzistuje zaříněníčko co dokáže u děravého FAPu bezproblému ukazovat diferenčák jako kdyby tam byl FAP a s upraveným softem to ani kouřit moc nebude(asi to emise splňovat nebude ale v měřených hodnotách to nepoznáš)

05.01.2018 18:10 - Re: Emise 3122672
Lisak33
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14

99 Poslat soukromou zprávu
Včera jsem byl na emisích a ... přidám své polínko do diskuze. Mám RHR 100kw s FAP (2005) najeto jistých - auto jsem koupil s hromadou dokladů od technických atd. - 210tis.. Dle diagnostiky je FAP v dobré kondici, poslední rok probíhá regenerace v průměru po 1500km. Ovšem trochu mne strašil výrazný černý film v koncovce, na druhou stranu pokud jsem držel dvě minuty papírový kapesník přes výfuk (taková blbost mne napadla) zůstal zcela čistý. Jinak motor zcela OK.
Takže 1.pokus skončil vyhozením chyby o zkratu někde na oběhu, toto je prý chyba na snad všech C5, která se prostě neřeší. Dvě předešlý TK to nebyl problém a mne ani nenapadlo ji předem vymazat a doufat, že nenaskočí. Ale mělo. Takhle jsem marně protáčel mozkový závity, jak jí vůbec odstraním a pak si klekl a požádal o nový pokus. Musel jsem vypadat opravdu zkroušeně.
2. pokus - den předem tady byla kalamita, většinu jízd jsem dělal na dvojku po městě a dneska to cestou na emise jen taktak zahřál - CHYBA. Na tabuli vyskočily hrozný numera a technik musel poprskanou čočku diagnostiky kouřivosti. Po třetí to samé, to už jsem v dobrý konec přestal doufat. Ale poté auto chvíli potrápil a protáhl a na poslední pokus přidával plyn postupněji a ejhle byl jsem téměř na polovině požadovaného.
Na závěr, pro neznalé : je nutnost vymazat citroeňácký chyby- stálice a auto pořádně projet.
A znalých bych se rád zeptal na názor ohledně mého FAP. Je v keramickém ráji, protože koncovka je mastně černá a dokázala třikrát poprskat čočku diagnostiky na emisích. Nebo ne, protože diagnostika nevykazuje žádnou chybu a dlouhodobě píše dobrý stav filtru, dostatek aditiv a průměr recyklace poslední pěti cyklů cca 1500km.
Předem díky za vᚠnázor.

12.10.2019 13:09 - Re: Emise 3242793
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj pánové.
Má milovaná C5 včera nedala emise.
Motor RHZ
Limit pro kouřivost: 1,76
Naměřeno včera: 2,81 (279tkm)
Naměřeno 2017: 1.69 (232tkm)
Naměřeno 2015: 0,83 (208tkm)
Naměřeno 2013: 0,94 (191tkm)
Naměřeno 2011: 0,55 (165tkm)

Problém vypadá, že začal už někdy před minulými emisemi.

Jsme spolu již velmi dlouho 10 let a nechci se s ní loučit.
Co si myslíte, že bych měl hledat, zkoušet?
Jezdím denně téměř 100km po dálnici.
Korekce vstřiků na lexii +- do 1%.
Ještě doplním, že olej mezi výměnami nedolívám 1x za 10tkm výměna, nic víc.

Díky za všechny typy. Třeba jaké mají mít hodnoty jednotlivá čidla na sání atd...

Na STK tvrdili, že katalyzátor, tak jsem nechápal jakej má vliv katalyzátor na kouřivost, jestli si to kluci nepletou s filtrem pevných částic... Ale je pravda, že kdyby byl nějak ucpaný, asi by to také mohlo zvednout ve výsledku kouřivost...
Lexii mám k dispozici, tak mohu dodat potřebné hodnoty pro případnou analýzu problému.

Díky za každý nápad/radu.

12.10.2019 17:14 - Re: Emise 3242803
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla mna striky ako take uz budu zle davkovat

12.10.2019 17:38 - Re: Emise 3242818
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja pise Jumep vstriky ,to neni ale tak velky problem
ale pravdepodobne uz to ma za sebou katalyzator i FAP...i kdyz budou vstriky ok bude to s vadnym katalyzatorem a fapem kourit...o EGRu bych si take nedelal iluze..mas 2,0Hdi tak take trpi snimace hmotnosti nasavaneho vzduchu...

12.10.2019 17:48 - Re: Emise 3242819
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rhz fap nema

12.10.2019 18:01 - Re: Emise 3242820
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
rhz fap nema


to jsem si myslel taky dokud jsem jich par nevidel,proto to pisu ...a nevim jestli ma nebo nema,nenapsal to

12.10.2019 18:12 - Re: Emise 3242821
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A nebo dej někomu trochu peněz navíc a jezdi dál.
Je to hnusný to takhle na tvrdo říct, ale bohužel/bohudík to takhle stále alespoň v ČR funguje. Alespoň mám tedy zkušenost takovou, že když opravdu auto viditelně nekouří a člověk dělá emise přes servis, kde ho znají a ví, že se o auto stará, dá se to vždycky zařídit.
Já dal sice takhle do novýho FAPu, vstřiků a dalších blbostí víc než 35k, abych jezdil co nejvíce "zeleně", ale všechno má svoje limity a já bych se nerad nechal někde buzerovat kvůli případným pár desetinkám.
Když pak člověk pozoruje, jak stát retrospektivně mění limitní hodnoty kouřivosti i pro starší diesely, zatímco po silnicích nám jezdí nový benziny s koncovkou černější jak tušimickej komín...

Má to samozřejmě ten morální háček, že když nechají projít mě, kterej má sice auto v pořádku a styděl by se za nějaký obláčky za autem, tak pravděpodobně pak můžou nechat projít i nějakej sazomet, co doslova otravuje všechny okolo. A samozřejmě tímhle člověk napomáhá tomu, že tyhle auta ze silnic nezmizí.
Koukám, že jsi taky z Kladna, tak se kdyžtak ozvi.

12.10.2019 19:10 - Re: Emise 3242822
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
FAP nemám. (na RHS byl fap)
Katalyzátor.... mohl bych se ho pokusit sundat, zda není přiucpaný. Ale to bude boj...

EGR drží podtlak a cvaká, ale jestli nejsou ucpané cesty se podívat nemohu - ten bez sundání motoru už prostě nesundám.

Jarduk: Děkuji za nabídku, když to jinak nepůjde.... Ale rád bych to dal dohromady tak jak to má být. A aby vše makalo, jak má. 🙂

12.10.2019 21:32 - Re: Emise 3242827
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pricpany pravdepodobne nebude spis rozpadeny..pokud je kat v poradku tak pomerne hodne u vznetoveho motoru dokaze eliminovat do jiste miry vadne vstrikovace diky tomu ze je oxidacni (nerozdil od zazehoveho,kde horet nesmi)
pokud to ale prekroci unosnou mez,tj ze je jeho teplota kolem 1000 tak se znici a je potreba ho vymenit vcetne dusledku,tj vstrikovacum pravdepodobne

17.10.2019 12:26 - Re: Emise 3243965
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Tak pánové výsledek:
1. vyčištění váhy vzduchu
2. cca 30km na trojku 4000-5000ot/min plnej knedlik, ubrat, plnej knedlik ubrat (samozřejmě ne celou dobu, ale kde to šlo, nicméně po celou dobu jsem to držel ve vysokých otáčkách). A po nějaké době to přestalo kouřit - nevím po kolika přesně, ale minimálně 15km této rasoviny to zabralo.

Emise: 0,83 - prošla

Jak velký vliv a jestli vůbec nějaký na to mělo to vyčištění váhy vůbec netuším.
Vzhledem k tomu, že jezdím denně skoro 100km dálnice, tak jsem nepředpokládal, že bych musel vymetat komín.

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator