Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim
|< < 1 2 3 > >|
16.06.2016 14:52 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2962703
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
turbo moze byt tiez ko - hlavne ak lieta vrtula, ale tiez si myslim ze FAP je KO
ale toto je bez diagnostiky tazko urcitelne

16.06.2016 14:54 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2962705
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Vždy Stanly psal že nikde na diagnostice zatím nebyl.
Nevím jak je turbo dostupné na 2.2, ale u mě na 1.6 je vymontování a fyzická kontrola turba o dost jednodušší věc, než někde shánět diagnostiku (pokud bych ji neměl).


1) je za motorem a 2) mně zajímá plnící tlak- může mít prasklou hadici atd..(ta měrka může být jen shoda náhod pokud ten motor nefuní jako blázen mohla být třeba jen blbě domačknutá ale ten olej je divnej) - diagnostiku proto že to padá do nouze a diagnostika mu dost napoví kde a co hledat

17.06.2016 13:43 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2962898
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Dostupnost turba na 2.2 řekl bych je značně nesnadná. Vymontovat a jen tak jej omrknout je poměrně náročné a rozhodně se nevyplatí. Jak jsem psal, dostal jsem se bez potíží pouze ke kontrole té vstupní vrtule a ta má tak velkou vůli, že se tam prakticky viklá. Na diagnostice se stavím v pondělí u servisáka, mám si zrovna dohodnout i termín opravy a ten je přesvědčen o KO turba. Napíši pak jak jsem dopadl. Mám doma již nové a to je jiná káva pokud jde o vůli. Chtěl jsem si jej vyměnit sám, ale zase by mi zanikla záruka. Nemám s tím zkušenosti, i když jsem velmi zručný a kde co si opravím sám. Ze samotné výměny bych obavy neměl, ale nevím jak je pak vše kolem náročné, zejména kontrola tlaku mazání, atd. a pak ta záruka.

17.06.2016 15:19 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2962903
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Keby mala taku velku volu ze sa viklá, tak je turbo po smrti, lebo zoderie lopatky ! To by si počul iný rachot. Radialnu volu ma kazde turbo aj cisto nove z predajne ! Turbína beží v olejovom vankúši.

Ak mᚠpádne podozrenie na turbo tak von s ním a kontrola..tak veci fungujú. Je total pí..ovina aby bol niekto plne presvedčený ked to fyzicky nekontroloval. ..ty mᚠtaké schrodingerove turbo v superpozícií kedy je aj dobré aj zlé kým ho niekto kto tomu rozumie neomrkne. Pada ti to do nudzaku ale na diagnostike si nebol radsej kupis nove turbo akoze WTF?

Kontrola tlaku mazání - to robí tvoje auto samo.
Príde mi ze moc do toho nevidis ked v honbe za opravou vymienas doradu cely motor a vsetky hlavne komponenty..

Takychto pribehov som uz pocul / videl. Potom to skonci vetickou blby francuz...treba nemca

17.06.2016 17:30 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2962943
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
No nevím. Popsal jsem závadu mechanikovi, který dělá citroeny a jeho vyjádření jsem popsal. Samozřejmě není vševědoucí a já nejsem automechanik a tomuto skutečně vůbec nerozumím, pro to jsem taky založil toto vlákno, abych se od zkušenějších něco o možnosti opravy dozvěděl. Nicméně jsem ještě jednou dneska vše rozebral a kontroloval. To turbo má skutečně velkou vůli, jak jsem psal ta vrtulka na sání se pěkně viklá a při už jemném zatlačení drhne o vnější obal, což si myslím, není normální. Ještě jeden poznatek. Opět jsem vše složil, bez potíží natočil, to že to hází saze a olej je zřejmě po této závadě normální, ale když jsem po ujetí oněch 30 km od závady změřil olej, byl úbytek dalších cca 0,5l. Olej byl jen po špičku měrky, před tím byl na minimu.

17.06.2016 22:09 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2963034
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
s takymto turbom sa nejazdi
a kedze je to v takomto stave, priprav sa aj na vymenu fapu atd, vyfuk bude plny oleja a bud rad ze ti to nehadze olej do sania a nechytilo ti to na runaway engine

17.06.2016 22:43 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2963046
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
No minimálně s čištěním Fapu musím počítat, zejména když je výfuk plný oleje a sazí. Podle mechanika bych těch pár kilometrů k němu na servis mohl ještě dojet, no spíše se dobelhat. V pondělí se s ním ještě poradím.

25.06.2016 18:41 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2965945
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Tak opět několik postřehů. Automechanik si pořezal ruku, tak jsem včera citrónka opět dovalil domů a pustil se do opravy sám. Nemohu už dál čekat. Tak sání v té spodní plastové trubce bylo plné oleje. Fap zatím ještě nedemontovám, ale je ve spodní půlce spojení a ze spodu trochu od oleje, a zrovna tak i následující trubka výfuku a dno tlumiče, ale mimo spoj. Nechápu jak je to sice možné, nikde žádné díry.
Zítra budu v opravě pokračovat tak zase napíšu.

26.06.2016 17:32 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966183
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
takze turbo mrtve a vali olej, to uz urcite nestartuj ...

26.06.2016 20:26 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966235
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Tak další postřehy z opravy. Turbo je venku. V příloze pokud to bude fungovat je video toho viklání vrtule na sání.
Ze sání vytékal olej. Jinak výfuk turba je suchý, pouze od sazí. Mám ale další otázku. Mezi turbem a výfukem z válců jsem neobjevil žádné těsnění, to asi není normální, že? Nikde mi pokud vím nevypadlo a navíc jsem vše 4x prohledal, zda jsem přeci jenom jeho případné vypadnutí nepřehlédl. Vše nasvědčuje tomu, že to někdo namontoval bez těsnění. Nové turbo mám již na místě, jen lehce chycené, než vyřeším to těsnění. Zítra ještě půjde ven Fap. Pokud jde o ten olej, jak jsem se zmiňoval, je to jen pocákané od oleje co vytekl ven a rozprášilo se to po podvozku. Ještě mám dotaz, i když to sem asi úplně nepatří. Na dne AP je 2 šrouby přichycen takový litinový odlitek a k němu je přichycen ocelový výlisek chránící patrně převodovku a vanu motoru proti proražení, viz foto. Zde jsem zaznamenal únik oleje. O cca 1/2 závitu šel šroub dotáhnout. Po povolení toho spodního šroubu mi začal vytékat z převodovky olej. Nevím zda to je v pořádku, nebo jestli někdo nepoužil delší šroub a neprorazil díru do skříně AP. Po dotažení je to již OK, ale nevím zda olej vypustit a provést nějaké zalepení.

Přílohy:
P6260003.MP4 ( 29097984b ) - Turbo vůle vrtule
P6260001 kopie.jpg ( 386502b ) - Šroub na dne AP.

26.06.2016 22:28 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966404
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tesnenie tam standartne nie je, po vymene by sa tam malo dat (malo by byt dostat k turbu) - hlavne by tam nemala ist pasta, lebo sa moze dostat na vrtulu ....

ten srob len drzi ten drziak, a to co tieklo je len nieco co bolo okolo a nad zavitom

26.06.2016 22:43 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966421
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za informaci. Těsnění mi bylo k turbu nabídnuto za cca nějakých 400,-Kč, s tím, že jej ale není nutné měnit, že původní bývá OK. Nabyl jsem tedy dojem, že se běžně montuje. Poradím se zítra s mechanikem, zda jej dokoupit.
K tomu šroubu. Po povolení teklo docela dost oleje, ale neměl jsem vyšroubován ven celý, tak jsem jej hned dotáhl, nečekal jsem co to udělá po delší době. Nechám to být, nebudu to řešit. Zatím je to po dotažení suché.

27.06.2016 07:04 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966470
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, mám asi podobný problém…,vše začlo motor chytil runaway engine musel jsem ho brzdit. Teď po repasi turba se motor chová takto: Špatně chytá – plný plyn na volnoběh pomalu naskočí, neklidné otáčky na volnoběh, moc vibruje, po přidání plynu je to lepší, před výměnou turba vůbec nechytl, jenom na sprey do sání. Při sundání víčka nalíváni oleje motor hodně funí z výfuku jde namodralý dým. Má otázka, může být při montáži turba nějaká chyba, která to způsobí?? Já myslím, motor po smrti bud hlava, nebo pístní kroužky..Má smysl řešit opravu, když šel přes válce olej a bude zapečený pod kroužkama, nebo druhý motor? Ps.A nemá Stanly podobný problém..díky za další info. Máte někdo druhý motor??

27.06.2016 07:32 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966492
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Zdravím, mám asi podobný problém…,vše začlo motor chytil runaway engine musel jsem ho brzdit. Teď po repasi turba se motor chová takto: Špatně chytá – plný plyn na volnoběh pomalu naskočí, neklidné otáčky na volnoběh, moc vibruje, po přidání plynu je to lepší, před výměnou turba vůbec nechytl, jenom na sprey do sání. Při sundání víčka nalíváni oleje motor hodně funí z výfuku jde namodralý dým. Má otázka, může být při montáži turba nějaká chyba, která to způsobí?? Já myslím, motor po smrti bud hlava, nebo pístní kroužky..Má smysl řešit opravu, když šel přes válce olej a bude zapečený pod kroužkama, nebo druhý motor? Ps.A nemá Stanly podobný problém..díky za další info. Máte někdo druhý motor??


Kontroloval jsi rozvody? Možná se napálil-propálil píst . Osobně bych to řešil jiným motorem (asi) - jinak ti ho nabízel Luki a i já.

27.06.2016 09:14 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966525
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za vaše příspěvky. Jen k motoru. Startuje absolutně bez potíží, na jedno otočení klíčku, volnoběh klidný, nezaznamenal jsem žádné změny v jeho chodu na volnoběh. Na plyn reaguje včelku dobře s ohledem, že nejde turbo. Samozřejmě netáhne, je bez výkonu. V klesání, kdy není potřeba výkon jede dobře. Jen jak jsem psal, zaplaveno olejem sání. Výfuk u turba jen od sazí, žádné zapečeniny od spáleného oleje. Ještě jsem právě objednal těsnění. Zítra bych to mohl dát dohromady. Samozřejmě napíši.

27.06.2016 10:52 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966565
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pavel1978: znie to ako problem s vstrekovanim, podla mna nacalo striky
daj ich von a na test / skus endokamerou pozret potom na piesty este (cez striky)

27.06.2016 11:22 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966585
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Mám jestě jeden napad...Někdo má dlouhé vedení a to potom stojí peníze a čas, vracím se na začátek. (myslím každopádně sebe .
Co říkáte na rozvody resp.pootočené nalisovaného kola na vačce?
1.potacím setrvakem dokuď nenajdu bíle označené tečky na hřídeli.
2.musi sedět tečky a značky na řetezu(bohužel jsem našel jenom tu jednu viz foto)
3.zaaretuji setrvák a vačkové kolo.
Máte nějáký jiný navod popř.foto pro kontrolu vačcky?

Přílohy:
DSC_kolo.jpg ( 1806949b ) -
DSC_retez.jpg ( 1113563b ) -

27.06.2016 11:26 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966597
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak to bolo potkane tak sa to kolecko mohlo pootocit, ale to nezistis inac nez rozobranim

ten oznaceny zub na vacke pri zaaretovanom motore by mal byt vidiet a ak si dobre pamatam tak kusok dolava

27.06.2016 12:21 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966636
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Dobře ale co tam uvidím, vačkove kolo rozvodů klínek strihlý nemá, a po sundání víka vidím dvě bílé tečky..co to znamená, že uprostred bílých teček má být vrchol zubů ozubeného kola nebo jamka řetězu? Není nikde napsané postavení kol vúči vačkám? Pokuď jsou posunete, to zatím nevím jdou napr Hasakem vrátit na značky pro test...

27.06.2016 16:59 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966721
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz som to tu pisal, nastavi sa to tusim raz za 70 otacok motora
to sa moc nehlo, ak su tie s bodkou hore je to na 95% ok

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator