Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
1 2 3 4 > >|
31.01.2015 16:00 - Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780714
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Dobry den. Koupil jsem si C5 benzin C2. Sam jsem si ho dovezl z nemecka je v perfektnim stavu ma najeto orig. 101000 km overenych v nemecku. Take tomu stav odpovida ale jednu podle mne zavadu ma potreboval bych poradit. Kdyz zaradim 1 rych. stupen a chci se rozjet tak se mi zda ze se motor zezacatku dusi az potom se rozjede a potom padaju otacky motoru pomalu dolu pri dalsich rychlostech uz je to dobry. Neumym to posoudit jestli to tak ma byt naposledy jsem mel 6 valec tak mi prosim poradte dik.

31.01.2015 16:35 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780725
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mam podobny problem po nastartovani. Potom zacitim v pedali akoby sa nieco odpojilo, a ide to normalne. Neriesil som to.

01.02.2015 00:40 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780876
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
a dělá to jen studený motor?

01.02.2015 10:49 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780937
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Dela to pořad i kdyz je motor studeny nebo zahřatej.

01.02.2015 10:54 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780938
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Do Český Kamenice k Hanzovi 397 to mᚠpřes kopec, je hrozně šikovný a určitě by se na to mrknul.

01.02.2015 11:07 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2780939
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Ted jsem si spomenul ze se nemuzu ani rozjet na spatecku na volnobech trha to s autem

01.02.2015 13:44 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781020
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Vyměn svíčky, filtry (jestli jsi to už neudělal), natankuj na OMV ten lepší benzín a jed to na dálnici pořádně projet (minimálně 4 tis otáček).
Pokud to nepomůže tak to řeš.
Jo a na zpátečku se na vonoběh teda nerozjížím

01.02.2015 14:05 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781024
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
nevim kolik maji ty svicky najeto tak je preventyvne vymenim filtr je tam jak novej napadlo mne jestli by nepomohlo vycistit vahu vzduchu jo a ten rozjezd na spatecku jsem jen skousel

01.02.2015 17:19 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781059
womo
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 23

99 Poslat soukromou zprávu
Já jen k tomu benzínu. Měl jsem podobné problémy a pomohla až Verva 100. OMV nic moc...

01.02.2015 18:15 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781076
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
cistice do benzinu by tiez mohli pomoct rovnako ako drahy benzin a mozno este lepsie

01.02.2015 18:30 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781082
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Jasně, zkusil bych oboje, ale hlavně to chce opravdu to auto trochu projet.

01.02.2015 20:13 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781097
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jak to jinak drží volnoběh? Za studena i za tepla?
Jinak váhu vzduchu nemáš-jen snímač tlaku v sání...
Jak ti radili ostatní-lepší benzín,nebo čistič do paliva,svíčky,když nevíš kolik mají,pořádně protáhnout a ještě bych kouknul,jak vypadá škrtící klapka,popř. jí vyčistil.

02.02.2015 18:09 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781310
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Volnobech drzi jak za studena tak za tepla vymenim svicky a koupim nejaky cistic do benzinu diky za radu.

02.02.2015 18:23 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781311
martinST
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádrže vervy 100, ovšem až do dneška, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtější podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřešil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdyž hláška zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, šel nakoupit a už nenastartoval (auto točilo, ale ani škyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přerušený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy škrticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh škrtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, že termostat pouští vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běžěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal škubat až chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výše. Nějaký tip nebo zkušenost co s tím? Nechce se mi měnit škrtící klapku, abych zjistil, že to je v něčem úplně jiném

02.02.2015 18:35 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781312
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
No to čumim co se muze vsechno pokazit jen doufam ze mi bude stacit koupit čistič do benzinu

02.02.2015 19:39 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781337
moriss
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
Zdarec.
odpovidam na prvni otazku tohoto vlakna....udelat servis svicky filtry,vycistit vse kde vede vzduch az po diru do sani vcetne cidel teploty vahy ci map senzoru.Hodnoty cidel se daji zjistit orientacne v katalozich autodilu a pak omerit stav na vozu.Mit jistotu dodavky paliva.
Po startu bud hned vyjet nebo naopak cekat vic nez minutu bez plynu.
Ze zkusenosti zadne cistice nic neopravi,je to vetsinou jen psycho efekt.vyjma natankovani nekvalitnich paliv.
K martinST udelat poctive diagnostiku a vymenit co pise...treba na vrakaci vetsinou vemou dil zpet a daj jinej..jasne kapku neekonomicke ale kazdej ma neco za co se to da vymenit a hodi se to.

02.02.2015 19:48 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781347
Milan.S
Město: Decin, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Dik moc za radu urcite to dam vsechno skontrolovat.

02.02.2015 19:52 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781348
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
martinST napsal(a):
Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádrže vervy 100, ovšem až do dneška, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtější podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřešil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdyž hláška zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, šel nakoupit a už nenastartoval (auto točilo, ale ani škyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přerušený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy škrticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh škrtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, že termostat pouští vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běžěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal škubat až chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výše. Nějaký tip nebo zkušenost co s tím? Nechce se mi měnit škrtící klapku, abych zjistil, že to je v něčem úplně jiném

Je to měsíc,přesně tu samou závadu jsem tu měl na Peugeotu,tuším 1,6i...
Přivezli ho na podvalu,klapka se vyčistila,udělaly se adaptace a od té doby v pohodě a prý i klesla spotřeba
A ten termostat neřeš-výhřev je funkce pro bezmozky,kteří nenechají morot ohřát a hned mu dávají kotel

02.02.2015 20:07 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781350
martinST
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397: JJ, termostat neřeším, ale ten problém mě štve. Kdybych měl jistotu, že je to v klapce, tak ji vyměním za novou, ale kdybych měl tu jistotu no... Klapku (a adaptaci) jsem totiž nechal čistic na konci léta 2014.. Jinak další poznatek, ted jsem byl pro auto na parkingu, kde mi "zdechlo" a po 3 hodinách stání chytlo a beželo normálně - tzn nějak to musí souviset s teplotou..

02.02.2015 20:10 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781353
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator