Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|< < 1 2 3 4
01.12.2018 09:59 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 3194225
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 93
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vážení kolegové, rok jsem řešil až nakonec vyřešil obdobné problémy a tak se zde chci podělit o zkušenosti.

Mám 2,0i 103 kW (EW 10A) zaplynovaný na LPG systémem STAG 300 - 4. Před rokem mi začal motor po startu koktat, šel na 3 pak na 2 válce, někdy chcípnul a bez zahřátí byl bez výkonu. Řešní po konzultaci s elektrikářem výměnou svíček. Místo iridiových plynových NGK jsem dal levné BOSCH a auto najednou fungovalo bez viditelných problémů. Půl roku! Poté opět ty samé příznaky s postupným nárůstem intenzity. Na počítači vyskočila hláška "antipolutio system falty" a na palubce se trvale rozsvítila kontrolka závady motoru. Na diagnostice zjištěna chyba P1339 a po konzultaci s elektrikářem vyměněna zapalovací lišta. Vyhozený peníz, neb chyba neodstraněna. Následovalo pročtení všemožných diskusí k problému zde na fórech, zakoupen pročišovací přípravek do benzinu pro motory na LPG a ježděno jen na BA - bez viditelného zlepšení. Chyba se projevovala pouze při jízdě na BA, kdy na víc reakce na plynový pedál byla s prodlevou a velmi neochotná. Po přepnutí na LPG motor vždy fungoval bezvadně!! To signalizovalo problémy s plněním směsí a tak jsem hledal někoho, kdo má možnost exaktně diagnostikovat funkci vstřikovačů, vyměnit u nich sítka a gumičky a vyčistit je v ultrazvukové lázni ve funkčním režimu. Tady na jihu Čech to dělají jen dvě firmy z toho jen jedna na jednom místě a na počkání na profi zařízení, tak jsem se domluvil a zajel tam. Výsledek diagnostiky byl: 1. a 4. vstřik bezvadný, 2. dával 90% a 3. jen 80% nominální dávky. Čištění problematické, protože u těchto vstřiků j údajně nějaká teflonová vrstva, která se ultrazvukovou kavitací narušuje a vstřik může zničit. Tak bylo pročištěno jen vyústění, nikoli jako normálně ponořením celého vstřikovače do lázně. Výsledek k mé naprosté spokojenosti, na stolici naměřeny rozdíly dávkování o 1 a 2%. Při tom bylo provedeno pročištění a repase LPG vstřikovačů - vše k mé naprosté spokojenosti.
Po opravě je vše OK, motor funguje bez otřesů, chybových hlášek, reakce na plynový pedál pružná a přesná, jako u mechanických ovládání karburátorových motorů. Pro vaši info a snad to tu zůstane ještě uvedu, kde mi opravu prováděli - Autogas Centrum s.r.o. Strakonice.

25.12.2018 19:28 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 3198373
Foxxxx
Město: Žihle, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 32
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Milan.S napsal(a):
Zdravim . tenhle problem mam dlouhodobej ,vcera rano jsem nastartoval motor otacky drzel jak ma za chvli se vypnul nastartoval jsem zas asi za 15 sek zase vypnul po 3 nastartovani uz drzel, zacal jsem mu pomalu pridavat plyn ale nechce se mu do otacek dusi se az po nejakom case se muzu rozjet , v lete to nebyl az takovej problem ale ted je venku 8 st. Svicky , zapalovaci lista , senzor tlaku saciho potruby , filtr vzuchu , vse nove minuly rok adaptace klapky myslim ze to pomohlo po nejakem case jsem za chodu motoru vycistil klapku sprejem na klapky nedavno klapka vymontovana vycistena bez naruseni polohy klapky , taky jsem skusil odpojit cidlo tep. vody pri studenem motoru , zadna zmena, tak skuste neco poradit.


Přesně tento problém jsem řešil nedávno na svém autě (LPG). Dal jsem na radu účastníků tohoto fóra a natankoval jsem Vervu 100 a nestačil jsem se divit. Mám teď "jiné" auto a ranní starty a rozjezdy jsou zcela bezproblémové.

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator