Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
Hanz 397
02.02.2015 19:52 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
U??vate?
martinST napsal(a):
Potvrzuji, pomohlo mi natankovat asi 4 nádrže vervy 100, ovšem až do dneška, kdy se mi projevil problém v mnohem drastičtější podobě. Včera jsem přijel k domovu a motor mi při zastavení zacukal a objevila se mi hlaska engine management faulty. Motor jsem vypnul a neřešil. Ráno motor normálně nastartoval a jel, ikdyž hláška zůstala. Normálně jsem jezdil, zaparkoval u obchodu, šel nakoupit a už nenastartoval (auto točilo, ale ani škyt). Zavolal jsem na pomoc diagnostiku (Lexia), která načetla následující chyby: Trvalá závada - Ovládání řízeného termostatu - přerušený obvod, přechodné závady - 1) kontrola polohy škrticí klapky koherence, 2) regulátor rychlosti vozidla 3) Načtení krajních poloh škrtící klapky nesprávná funkce. Jen dodám, že termostat pouští vodu jak má.. Po asi 90min státní auto nastartovalo, ale motor cukal, kolísaly otáčky atd. Po chcipnutí a opětovném nastartování motor běžěl ok. Ujel jsem asi 2 kilometry, motor začal škubat až chcípnul a opakovalo se to samé, co jsem popsal výše. Nějaký tip nebo zkušenost co s tím? Nechce se mi měnit škrtící klapku, abych zjistil, že to je v něčem úplně jiném

Je to měsíc,přesně tu samou závadu jsem tu měl na Peugeotu,tuším 1,6i...
Přivezli ho na podvalu,klapka se vyčistila,udělaly se adaptace a od té doby v pohodě a prý i klesla spotřeba
A ten termostat neřeš-výhřev je funkce pro bezmozky,kteří nenechají morot ohřát a hned mu dávají kotel

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator