Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Koncový díl výfuku na 2.2HDi
21.11.2011 17:33 - Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426534
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Máte někdo zkušenosti s výměnou koncového dílu výfuku na 2.2HDi? Šli byste do origoše nebo něčeho jiného? Předem děkuji za reakce a doporučení.

21.11.2011 17:39 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426535
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Každej má jiný priority a preference.
Pokud je druhoška významně levnější a chceš ušetřit, jdi do ní. Origo je sice dražší, ale zase neskutečně vydrží.

21.11.2011 18:08 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426536
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Priorita a preference je zachovani "normalniho" zvuku a zadne zbastlene chrastitko. Pokud nebude existovat kvalitativne shodna nahrada, vezmu original. Nevite kdo je vyrobcem?

21.11.2011 19:02 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426550
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Originál si koupíš v citroenu přeci... co vím, tak část výfuků pro PSA dělá Bosal, ale jestli přímo na C5, to nevím.

A pokud mᚠpriority jak si napsal, je tvůj dotaz naprosto zbytečný, protože sám ses nasměroval tam, kam chceš

21.11.2011 21:34 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426581
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C5 je nejaky WIMETAL, cize nie BOSAL

dal som bosal a odvtedy len nadavam, mam za to ze je zle odladeny a zvysila sa mi kvoli nemu spotreba ... osobne, nasetrim a vymenim ho za origo

21.11.2011 22:40 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2426602
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Je bosal a bosal, druhoška a prvovýroba je trochu něco jinýho jen vím, že když jsem byla v bosalu, tak tam bouchali dost vejfuků pro PSA

05.09.2012 21:13 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503194
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záležitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony držící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, takže jej lze zakoupit. Montoval jsem však jinou značku, za výrazně menší cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, že tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, že to byla asi zbytečná investice, protože kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nižší, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starší Bosal, za pár kaček múže být váš. Je škoda jej vyhodit. Jistě ještě poslouží. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, vše OK. Můžete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit.

06.09.2012 00:26 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503305
jardda
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jaký zvuk? Drnčení,hukot,frkot Mě to po výměně drnčelo specialista nechal sponu natočenou tak že šroub klepal o šasí

06.09.2012 07:31 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503322
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Stanly napsal(a):
Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záležitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony držící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, takže jej lze zakoupit. Montoval jsem však jinou značku, za výrazně menší cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, že tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, že to byla asi zbytečná investice, protože kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nižší, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starší Bosal, za pár kaček múže být váš. Je škoda jej vyhodit. Jistě ještě poslouží. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, vše OK. Můžete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit.
hmm,to samý akorát že někdy jde hukot od výfuku do kabiny slyšet a někdy to zmizí.taky jsem prolezl celou soustavu a nikde nic asi reaguje na počasí

06.09.2012 23:26 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503723
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem navštívil servis a mechanik mi zdělil, že problém není ve výfukovém potrubí, ale v sání. Prasklá hadice před filtrem, co jde pod nárazník před předním kolem. Doma jsem dal vúz na hever a odstrojil plasty. Hadice skutečně na sr... visela tam jen na pásce. Je tam taková jako plstěná, provedení jako u vysavače, ale čekalo mne nemilé překvapení. Na konci, respektive úplném začátku sání by měl, snad býd nějaký vstupní filtr, který by měl snad mít i zvukové tlumící účinky. U jiných vozů jsem to viděl a na předcházející C5, kterou jsem měl jsem si nevšiml. Víte někdo jak se tento díl odborně jmenuje, nebo kde jej sehnat, pokud tam je.
Nicméně jsem pracně hadici slepil a provizorně vytvořil s měkkých plastových nádob jakousi koncovku, která filtruje hrubé nečistoty a snad bude i tlumit ten drnčivý basový zvuk. Namontoval a projel, jen krátce a zdá se to být tak o 40% lepší. Zítra pojedu delší trasu tak napíši jak to dopadlo. Nechápu, pokud tam skutečně nějaký počáteční filtr je, proč jej nějaký chytrák odstranil.

06.09.2012 23:38 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503728
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nic tam jiného není. .link.

07.09.2012 14:32 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503782
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Dík za info. Jinak trochu hluk slabší, ale nic výrázného. Opět dotaz na mechanika,a je tam koncovka. Nekončí to jen hadicí. Na linku jsem nic neobjevil, nebo jsem blbě hledal. Jakmile to vyřeším, napíši o tom více.

07.09.2012 17:50 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503794
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Stanly napsal(a):
Dík za info. Jinak trochu hluk slabší, ale nic výrázného. Opět dotaz na mechanika,a je tam koncovka. Nekončí to jen hadicí. Na linku jsem nic neobjevil, nebo jsem blbě hledal. Jakmile to vyřeším, napíši o tom více.


a ake mas presne auto? lebo z profilu to neni moc jasne

07.09.2012 22:28 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503856
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
C5 I, 2.2 HDI 16V Break, r.v.2002

07.09.2012 22:31 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503857
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tak co to mᚠv podpisu?
Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break

07.09.2012 22:37 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503858
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v tom pripade to ide spod blatniku takou hadicou do airboxu, ktory sluzi aj ako tlmic hluku, z airboxu cez vahu hadicou a trubkou na turbo, z turba trubkou pod motorom do hadice ktora sa rozdeluje do intercooleru a ohrievaca vzduchu, odtial to ide hadicou na Ylonku (zmiesavac) a do valcov

v tom podblatniku neni isto ziaden filter ale je tam len taky nasavaci plast, tvarovka

to co posielal jruze mas teraz tu v prilohe

Přílohy:
00012536.jpg ( 62140b ) -

07.09.2012 22:46 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503865
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Omloivám se, za špatný popis, vybral jsem při změně auta jiný popis. Už jsem to změnil. Jinak děkuji za popis a obrázek. Chybí mi ten airbox a na obrázku je pod filtrem taková mebrána do kříze říznutá, ta mi také chybí. Určitě má také značný vliv na hluk.

07.09.2012 23:05 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503872
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem si arbox popletl se vstupní koncovkou. Airbox s filtrem samozřejmě mám. Chybí jen ta trychtýřová koncovka. Máte někdo zkušenost, jak ji nahradit? Jinak jak jsem psal, hluk sice lepší, ale zdaleka ne lepší o těch popisovaných 40%. Možná tak 5%. No slabota. Stejně to dělá v kabině dunivý hluk. Je to nepříjemné. Nevím co stím.

08.09.2012 13:00 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2503943
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to by skor chcelo pocut, tu trubku mozes kupit novu - stoji 32EUR (obj. cislo: 1440 17)

ak by to bolo tym, vonku pocujes strasny hukot s toho
ak je to pocut v aute, moze to byt fap/katalyzator - ten si mal otvoreny?

08.09.2012 23:50 - Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi 2504000
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Výfukem, nebo některou částí to není. Fap filtr je, zdá se nový. Když částečně utěsním sání před váhou, hluk utichne. Zjistil jsem, že mi před airboxem, na konci první hadice co jde z podběhu chybí ta pryžová membrána, jak je vyobrazena na tom schématu. Moc za něj děkuji. Udělal jsem dnes náhradu, čistě pokusně, ale neměl jsem nějakou jemnou a dobře ohebnou pryž, nebo silikon, použil jsem měkčenou silnou folii a hluk je tak o 80% nižší. Jen tu mebránku musím udělat jemnější a pružnější, pokud neseženu origo. Auto na běžný provoz jelo OK, ale později při rozjezdu do kopce mi auto spadlo do nouzáku a zahlásilo chybu, podle zkušeností z předešlé C5 to bude zřejmě problém s tlakem turba, protože ta mebrána samozřejmně nefunguje tak jak má. Je tuhá a žřejmě se neotevřela tak jak motor potřeboval vzduch. Až to budu opět demontovat, udělám pár fotek a případně popis, budu-li dělat nový díl. Zatím ahoj a díky všem za rady a pomoc.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator