Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
1 2 > >|
11.11.2011 13:44 - Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424462
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
v dubnu jsem se rozhodl opustit 406 sedan a pořídit pro rodinu něco většího a od té doby trpím. Auto je fajn, ale furt v servisu. Je 2.2 hdi 98kw break, rok 2003

Nejprve se začla ztrácet voda, takže reklamace u Auto Pokorný Brno, kde byl vůz zakoupen. Vyšli vstříc, že zaplatí práci a já materiál. Vyměnili těsnení pod hlavou a pár hadiček. Já zaplatil 12 tisíc za materiál a oni práci. Auto bylo měsíc na opravě v době prázdnin a dovolených.
Teď na dálnici auto najednou přestalo z ničeho nic táhnout. Jak kdyby jelo na 3 válce. V servise kde dělaj čerpadla, vyměnili vstřik a řekli, že problém je nejspíš ve válci.

Je ještě jiná možnost kde by mohl být problém?
Myslíte, že bych měl předchozí opravu reklamovat, nebo to nesouvisí? Případně reklamovat opět skrytou vadu?

Nejraději bych to auto vrátil, mám ho od konce dubna, za opravy jsem dal nemalé částky a výsledek žádný.
Budu vděčný za jakoukoliv radu už fakt nevím, jak postupovat.

11.11.2011 14:11 - Re: 2.2hdi 98kw nízky tlak na válci vstřik měněn, mrtvý válec? 2424465
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Na skrytou vadu bude asi pozdě.Vyšli vstříc no nevím co za ty prachy dělali- těsnění stojí od1000 do 2000 a práce za deset? Řešení - málo informací (nějaké hlášky na PC ?) - ale jinak diag. - něco ukáže a změřit tlaky.Může být ventil KO píst KO nevím co dělali kolem vstřiku (to se dá teoreticky zjistit diagnostikou.Co rozvody? je toho spousta s ? když není auto fyzicky k dispozici.

.link. nebo .link.

11.11.2011 17:34 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424486
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Za takový prachy... No mazec....
Zase když měli sundanou palici, nechali ji zarovnat, zarovnat i ventily, tak by viděli, jestli kapal vstřik a je píst podpálenej.

11.11.2011 21:07 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424609
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Hlášky z pc u sebe nemám auto je 150 km ode mě. Protokol mám u něj, tak naskenuju a hodím sem později.
Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto.
Odpoledne ještě volal strýc a prý i proměřovali kde se ztrácí tlak. Údajně to fouká do výfuku, prý snad ventil nebo hydroštely?
ten propálenej píst jsem si ale říkal, že by bylo vidět. A týpek co to u renaultu dělal vypadal v pohodě. Měnil tam kde co a vždy volal, tak nevím proč by něco záměrně zamlčel, když díly jsem platil já a rozebrané to měl stejně.

11.11.2011 21:10 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424612
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Když to fouká do výfuku, tak to nebude píst. To by foukalo pod něj do oleje a ven odvětráváním klikovky.
Spíš ten ventil. Nebo přeskočený rozvody.

11.11.2011 23:45 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424629
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No jstli ventil tak bych jim to za těch dvanáct talířů asi vomlátil vo hubu.Když mám dole palici dělám ventily - kolik to od té doby najelo? 300tkm?Mám tu palici na tlakovou zkoušku a srovnání - má min.300tkm -ventily prosakujou,ale není to žádná tragedie aby to šlo kvůli tomu na tři.

12.11.2011 11:29 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424668
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
To už jsem psala já, že když dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.

12.11.2011 12:18 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2424673
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
To už jsem psala já, že když dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.


Přesně tak a chtěl bych vidět hlavu a motor hned po rozebrání a taky bych byl zvědavej co za materiál za těch dvanádt tisíc tam dali a v jakém stavu jsou ty díly teď.-asi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí sebou(na tlakovku se hlava posílá holá-možná by se na ní mělo dát poznat jestli vůbec ji někam poslali a výsledek zkoušky by měl také existovat- no mám za to že tě trošku pohoupali. podle mne si nechali královsky zaplatit jak matroš tak práci a ještě to odflákli.Přece když tam něco uvidím KO tak to nesložím do kupi jen s odstraněním jedné věci abych z toho byl venku. (těsnění 2000,- , hydroštely ?? 5000,- tlakovka 1500,- br. pasta 100,- těsnění ventilů 2500,- gufero vačky 400,- = 11500,- ) To je co mne tak narychlo napadlo kdyby měnily úplně vše a ještě ceny trochu nahoře - nevím proč by měnily hydroštely tak místo toho dáme test vstřiků a k tomu dáme záruku na dva roky nebo dejme tomu 200tKm. Podle mne jen těsnění pod hlavou....Dělal jsem tu 1.6 vše nové včetně turba rozvodů,p. kroužků a všech těsnění - materiál kolem 30tkč

06.12.2011 18:59 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430821
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Takže potkáno na dvou válcích (1 a 4). Fotky v příloze. V Renault Pokorný se na servisu vyjádřili, že to jejich chyba není. Nebo řešili těsnění a to tohle nezpůsobilo. Sice jsem je před opravou prosil a prověří, co se běžně dělá při sundání hlavy, že to zaplatím, když už je to dole. To samo nemám písemně a technik mě s tímhle argumentem odpálkoval, že by v tom případě dělal komplet generálku a 30-50 tisíc bych nedal. 30-50 bych nedal, ale 5-10 bych neváhal. A to podotýkám, že se nezeptal na nic. Podle toho jak to popisoval, tak to rozebrali, vyměnili těsnění a dali do kupy. Nevím jestli tenhle postup je normální, chci to s nimi dál řešit, ale nejsem mechanik, tak mi jaksi dochází argumenty proti jejich "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.

Jsem bez auta a celkem nevím jak to dál řešit.
Oprava odhadovaná přes 30 tis. To do toho už nevrazím. Chtěl bych se zeptat na kolik by tak orientačně vyšla hlava-motor z vrakáče? Zda to má vůbec smysl takto řešit, nebo co zbylo prodat a minimalizovat aspoň ztrátu?

Přílohy:
IMG_1341.CR2.jpg ( 260225b ) -
IMG_1349.jpg ( 285351b ) -
IMG_1355.jpg ( 338416b ) -
IMG_1357.CR2.jpg ( 197045b ) -

06.12.2011 19:12 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430836
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rozvodovy remen sa meni vzdy ak ma auto nabehane nejake km a dava sa dole, ak toto niekto nerobi, je to presne zarobenie si na roztrhnutie remena.
Oprava, treba asi vacky, ktore sa vedia pootocit, mozno nie, vahadla a mozno hydrosteli.

zaklad je zmenit asi servis a skusit ist na to inac ....
- vahadlo stoji 10E x 16 = 160E
- hydrostel stoji takisto 10E x 10 = 160E

otazka je vacky, ale tie sa daju zohnat pripadne starsie, mozno im nakonec nic nebude

jo a samozrejme tie rozvody co sa mali spravit hned

06.12.2011 19:45 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430884
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
jumep: viz můj příspěvek z 11.11.2011 21:07 Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto. Přečti si to prosím prvně.

06.12.2011 19:53 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430893
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bral som do uvahy skor toto: "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.

rozvody boli teda robene pred tou opravou?

06.12.2011 20:09 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430906
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Jumep: Jak jsem psal výše. První oprava byla z důvodů ztrácející se vody po koupi vozu. Rozvody v té době byly prakticky nové cca 15-20 tis najeto. Kladky pumpa vše nové. Při opravě byl vyměněn opět řemen. Řemen nepraskl auto jen přestalo jet.

06.12.2011 20:18 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2430910
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a co sposobilo potkanie? to nema nejako dovod iny ako remen alebo zle zlozeny rozvod

pripadne retiazka rozvodu alebo vacka, ale obe by snad videl predtym ze nieco neni ok

07.12.2011 00:08 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431049
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
emiš napsal(a):
Jumep: Jak jsem psal výše. První oprava byla z důvodů ztrácející se vody po koupi vozu. Rozvody v té době byly prakticky nové cca 15-20 tis najeto. Kladky pumpa vše nové. Při opravě byl vyměněn opět řemen. Řemen nepraskl auto jen přestalo jet.


Mᚠdoklad o výměně rozvodů s datem a stavem KM? Jestli ano asi bych šel na ně s tímto dokladem. Kdo to rozebíral potkané jesli zn.servis nebo alespoň věrohodný servis,který by byl ochoten uvést příčinu tak by se to dalo uhrát na španě provedenou práci onoho servisu.Hlavně by mne zajímal důvod potkání(špatně našponovaný řemen,šponovák ve špatné poloze)Nebo co se tam vlastně stalo když nepraskl řemen?

08.12.2011 20:29 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431599
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Doklad se stavem mozna nekde je, ty rozvody delal predchozi majitel..
Důvod potkání prý protočená vačka

08.12.2011 22:48 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431637
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vacka sa sama o sebe nejako nepootoci, skor ked sa to potka .... takze neviem co by som si o tom myslel

09.12.2011 03:01 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431648
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
emiš napsal(a):
Doklad se stavem mozna nekde je, ty rozvody delal predchozi majitel..
Důvod potkání prý protočená vačka


Jak píše Jumep vačky se sami nepootočí-mohli to dát o zub a to by se ještě musel povolit šponovák aby to přeskočilo a si to kleplo .Nicméně dobře postavený motor se bez prasknutí nebo přeskočení řemene nepotká.Asi bych z toho servisu utíkal co nejdál. A proč s citroenem do renaltu?

09.12.2011 14:15 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431694
emiš
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Renault servis proto, ze to bylo koupeno u nich na bazaru a reklamoval jsem ztracejici se vodu a nikdo nevedel co s tim, tudiz jsem jim to dal at to daji do kupy oni a neplatil jsem tam praci. V tej dobe to bylo nejlepsi reseni a kdyby se ten motor po 6tis km nepotkal, tak to tak zustalo ;(

A co unava materialu, praskle vahadlo to zpusobit cele nemohlo? V renaultu vinu odmitaj tim, ze to zpusobilo bezne opotrebeni a nekde neco prasklo a slo to do pytle cele, za coz oni nemuzou neb delali jen tesneni.

Jo a opravdu moc dekuji za to, ze se mi snazite pomoct, bez Vas bych byl ztracen uplne

09.12.2011 14:54 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW 2431703
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to by prestal ist jeden ventil

pootocenie vacky nastane ked ventil narazi do piestu a vacka sa toci dalej, zlomi sa vahadlo a ked sa to nahodou vzprieci tak jedine co to dokaze, dlasi pohyb otoci koleckom na vacke

ked davali hlavu dole, je jasne ze davali dole aj vacky a vsetko co s tym suvisi

odislo to po ich vymene a nie prasknutim remena alebo retiazky
osobne si myslim ze sa muselo nieco zle zlozit

bezne opotrebenie by podla mna bolo keby sa roztrhla retiazka, ale nie pootocena vacka
skus to kolecko otocit s5, asi moc lahko neuspejes

osobne, zobrat si to prec, kupit hydrosteli a vahadla nove a zohnat starsie vacky a nechat to zlozit niekomu, kto vie co robi a skontroluje aj ostatok

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator