Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
emiš
06.12.2011 18:59 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
99
Takže potkáno na dvou válcích (1 a 4). Fotky v příloze. V Renault Pokorný se na servisu vyjádřili, že to jejich chyba není. Nebo řešili těsnění a to tohle nezpůsobilo. Sice jsem je před opravou prosil a prověří, co se běžně dělá při sundání hlavy, že to zaplatím, když už je to dole. To samo nemám písemně a technik mě s tímhle argumentem odpálkoval, že by v tom případě dělal komplet generálku a 30-50 tisíc bych nedal. 30-50 bych nedal, ale 5-10 bych neváhal. A to podotýkám, že se nezeptal na nic. Podle toho jak to popisoval, tak to rozebrali, vyměnili těsnění a dali do kupy. Nevím jestli tenhle postup je normální, chci to s nimi dál řešit, ale nejsem mechanik, tak mi jaksi dochází argumenty proti jejich "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.

Jsem bez auta a celkem nevím jak to dál řešit.
Oprava odhadovaná přes 30 tis. To do toho už nevrazím. Chtěl bych se zeptat na kolik by tak orientačně vyšla hlava-motor z vrakáče? Zda to má vůbec smysl takto řešit, nebo co zbylo prodat a minimalizovat aspoň ztrátu?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator