Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
jruze
12.11.2011 12:18 - Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
U??vate?
Darja napsal(a):
To už jsem psala já, že když dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.


Přesně tak a chtěl bych vidět hlavu a motor hned po rozebrání a taky bych byl zvědavej co za materiál za těch dvanádt tisíc tam dali a v jakém stavu jsou ty díly teď.-asi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí sebou(na tlakovku se hlava posílá holá-možná by se na ní mělo dát poznat jestli vůbec ji někam poslali a výsledek zkoušky by měl také existovat- no mám za to že tě trošku pohoupali. podle mne si nechali královsky zaplatit jak matroš tak práci a ještě to odflákli.Přece když tam něco uvidím KO tak to nesložím do kupi jen s odstraněním jedné věci abych z toho byl venku. (těsnění 2000,- , hydroštely ?? 5000,- tlakovka 1500,- br. pasta 100,- těsnění ventilů 2500,- gufero vačky 400,- = 11500,- ) To je co mne tak narychlo napadlo kdyby měnily úplně vše a ještě ceny trochu nahoře - nevím proč by měnily hydroštely tak místo toho dáme test vstřiků a k tomu dáme záruku na dva roky nebo dejme tomu 200tKm. Podle mne jen těsnění pod hlavou....Dělal jsem tu 1.6 vše nové včetně turba rozvodů,p. kroužků a všech těsnění - materiál kolem 30tkč

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator