Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / turbo - regulacia
|< < 1 2 3 4 > >|
29.03.2017 15:21 - Re: turbo - regulacia 3054432
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5756

U??vate? Poslat soukromou zprávu

ano bylo to tady nekolikrat uz psane,bude to nembrana nebo podtlak..no a nebo i neco jineho

29.03.2017 18:19 - Re: turbo - regulacia 3054469
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10527

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jsou dvě místa co kontroluji jako první a) hadičku u EGR b) jestli se hýbe páčka membrány proměnné délky sání (popř. zaslepím přívod podtlaku k ní a zkušebka.

29.03.2017 21:04 - Re: turbo - regulacia 3054494
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky za nápady, zítra vyzkouším tu hadíčku svirlu a ten test se stříkačkou.
jruze: hadička k egr je ok, nerozumím tomu bodu b, co mám zkusit zaslepit?

29.03.2017 23:10 - Re: turbo - regulacia 3054539
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10527

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Juras555 napsal(a):
Díky za nápady, zítra vyzkouším tu hadíčku svirlu a ten test se stříkačkou.
jruze: hadička k egr je ok, nerozumím tomu bodu b, co mám zkusit zaslepit?


Zaslepit přívodní hadičku k elektroventilu co ovládá svirl

31.03.2017 07:15 - Re: turbo - regulacia 3054926
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takže včera test stříkačkou proběhl tak, že při vytvoření podtlaku se táhlo swirlu jen cuklo a hned vrátilo do původní polohy, hadička k němu je dobrá, takže je celkem jasný že je prasklá membrána. V zhledem k tomu, jak je to tam dobře zašitý, není nějakej postup, co všechno se musí sundat, aby šel vytáhnout?
Momentálně jezdím se zaslepenou hadičkou jak radil jruze a je to bez chyb, je to tam vůbec k něčemu potřeba, když to jede uplně normálně i tak?

31.03.2017 07:38 - Re: turbo - regulacia 3054932
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5756

U??vate? Poslat soukromou zprávu

je to potreba a normalne to nejede
az to tahlo vymenis budes mit pocit ze mas biturbo (nebo jen chvilku nez si zvyknes)

31.03.2017 08:20 - Re: turbo - regulacia 3054935
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10527

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
je to potreba a normalne to nejede
az to tahlo vymenis budes mit pocit ze mas biturbo (nebo jen chvilku nez si zvyknes)


Tak tak , ale to co jsem mu radil je východisko z nouze = je to lepší než nouzák - né řešení a musí být páčka v poloze otevřeno.

31.03.2017 08:29 - Re: turbo - regulacia 3054937
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No mě se to zdá teď, že to jede dobře, protože to předtím jezdilo často v nouzáku a to teda fakt nejelo.
Já s tím neplánuju tak jezdit pořád, dnes si jedu odpo pro novej, jen mě to zajímalo k čemu že to tam je dobrý.
Mám to v poloze, kam to vrací sama nějaká pružinka, nebudu s tím už nic dělat, do zítřka už to vydrží, než to vyměním. Spíš bych uvítal nějakej postup, jak to dostat ven a nerozebírat přitom zbytečně moc věcí kolem.

31.03.2017 10:49 - Re: turbo - regulacia 3054949
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16485

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ved to tam mas nafotene ako sa ktomu dohrabes

ten drziak je na 2ch sroboch zozadu

03.04.2017 09:37 - Re: turbo - regulacia 3055621
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACKPočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takže v pátek membrána koupená v citroenu a v sobotu vyměněno. Šlo to dost blbě, protože jsem postupně zjišoval co všechno vyndat a jak se k tomu dostat a kde je jakej šroub, protože tam je dost blbě vidět a dělá se to více méně po hmatu. Ale povedlo se a příště kdybych to dělal, tak už na pohodu, není to složitý, jen vědět co a jak. Musím říct, že auto teď jede skutečně podstatně líp než před výměnou, zřejmě už to nedrželo delší dobu v otevřeném stavu.

29.06.2017 14:09 - Re: turbo - regulacia 3078924
major182
Město: Humenne, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim panove, vyskocila my chyba P0238 snimac turboduchadla/kompresoru - horny stav. Auto ide ale nema tah. Neviete niekto poradit aky to bude snimac. Diky.

Přílohy:
20170602_155725.jpg ( 2382679b ) -

01.07.2017 17:07 - Re: turbo - regulacia 3079246
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 1993

U??vate? Poslat soukromou zprávu
major182 napsal(a):
Zdravim panove, vyskocila my chyba P0238 snimac turboduchadla/kompresoru - horny stav. Auto ide ale nema tah. Neviete niekto poradit aky to bude snimac. Diky.

Já bych si tipnul,že žádnej,ale spíš samotná regulace tlaku turba (solenoid,podtlaková hadice, mechanismus regulace přímo v turbu,...)

01.07.2017 18:27 - Re: turbo - regulacia 3079271
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5756

U??vate? Poslat soukromou zprávu

toz taky bych typnul ze zadnej,,noi vono torbo ani zadnej nema

02.07.2017 22:29 - Re: turbo - regulacia 3079642
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 1993

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
toz taky bych typnul ze zadnej,,noi vono torbo ani zadnej nema

Nebuď hnidopich
Určitě měl na mysli snímač plnícího tlaku.

05.07.2017 17:07 - Re: turbo - regulacia 3080085
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 497

VIP Poslat soukromou zprávu
C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.

Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?

videjko zo stavu turba
.link.



,

05.07.2017 17:29 - Re: turbo - regulacia 3080087
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10527

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.

Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?

videjko zo stavu turba
.link.



,


To turbo je dost špatné ale ten pokles bude spíš netěsný el.ventil - nemusí to být až tak na závadu (nevím jak moc propouští) podtlak by to měl zvládat.(ventil nestojí až tolik)

01.08.2017 20:55 - Re: turbo - regulacia 3086264
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 497

VIP Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To turbo je dost špatné ale ten pokles bude spíš netěsný el.ventil - nemusí to být až tak na závadu (nevím jak moc propouští) podtlak by to měl zvládat.(ventil nestojí až tolik)


Závada odstránená. Vymenil som ventil a už dva týždne jazdí žena bez chybových hlášok. Dokonca aj motor je menej hlučný a turbo už tak nepíska. Axiálnu vôžu má turbo minimálnu a ako mi bolo vysvetlené repasátorom, tak bočný pohyb tam môže by (pokiaž nevalí olej a lopatky nezadierajú) lebo oska sa vraj aj tak točí v olejovej lázni ktorá vyplní priestor. Myslím že ho tam ešte zopár stovák kilometrov nechám. Tu ešte pripájam grafy priebehu tlaku turba pred a po výmene ventilu. V prvom grafe je vidie ako tlak turba (červená čiara) takmer permanentne beží nad inštrukciou (modrá čiara). V druhom grafe (po výmene ventilu) sa už tlak turba snaží kopírova inštrukciu. .link.

01.08.2017 22:18 - Re: turbo - regulacia 3086287
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10527

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
Závada odstránená. Vymenil som ventil a už dva týždne jazdí žena bez chybových hlášok. Dokonca aj motor je menej hlučný a turbo už tak nepíska. Axiálnu vôžu má turbo minimálnu a ako mi bolo vysvetlené repasátorom, tak bočný pohyb tam môže by (pokiaž nevalí olej a lopatky nezadierajú) lebo oska sa vraj aj tak točí v olejovej lázni ktorá vyplní priestor. Myslím že ho tam ešte zopár stovák kilometrov nechám. Tu ešte pripájam grafy priebehu tlaku turba pred a po výmene ventilu. V prvom grafe je vidie ako tlak turba (červená čiara) takmer permanentne beží nad inštrukciou (modrá čiara). V druhom grafe (po výmene ventilu) sa už tlak turba snaží kopírova inštrukciu. .link.




25.01.2018 21:55 - Re: turbo - regulacia 3127023
gumidek
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny fandy C5
Pokusím se vám popsat svůj problém s mou x7 a prosím o radu nebo tip jak postupovat
Při jízdě auto cukne a zhasne motor po opětovném nastartování je motor v nouzovém režimu ale jinak nepozoruju žádné divné zvuky ani vibrace po návštěvě autorizovaného servisu v Brně byl vyměněn palivový filtr přepadové potrubí a žhaviče jinak je prý všechno v pořádku po ujetí cca 15km se stalo to samé takže znovu do servisu po smazání závady auto vždy chvilku jede cca10-15km potom se závada opakuje v servisu nad tím měsíc laborovali a bez výsledku auto sem odvezl jinam kde podle diagnostiky je chyba p0238 vysoký tlak turba a chtějí vyměnit turbo, po přečtení předchozí diskuze si myslím že by to mohl být snad snímač plnícího tlaku?
Taky nechápu kdyby to bylo turbo proč se motor nepřepne do nouzového režimu ale rovnou zhasne motor?
Děkuji za rady

25.01.2018 22:16 - Re: turbo - regulacia 3127028
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16485

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
asi by som isiel do ineho servisu
pristup zmazeme chybu a skusime nie je riesenie, toto vsetko sa da sledovat v hodnotach a nie mazat a jazdit

kazdopadne to o com sa pojednavalo v tomto vlakne bolo hlavne o starej 2.2 ktora ma regulaciu turba inak riesenu

v ostatnom logu nie je ina chyba?
P0238 Signál tlaku turbo dmychadla (rozvaděč nasávaného vzduchu) : Zkrat na plus pól nebo přerušený obvod nebo příliš vysoká hodnota
vysoky tlak turba by nemal zhasnut motor, ale ak to dobre vidim tak to ma na kabelazi podla schemy jeden spolocny pin s tlakom paliva, ktory uz motor zhasne

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator