Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: turbo - regulacia
igok
05.07.2017 17:07 - Re: turbo - regulacia
VIP
C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.

Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?

videjko zo stavu turba
.link.



,

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator