Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Motor kouří černě.
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|
23.09.2010 13:13 - Re: Motor kouří černě. 2356541
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
tak castecne vyreseno-obcasny maly vykon zpusobovaly netesne parohy u hlavy. po utesneni to jede naprosto jinak. hlavne v malych otackach je poznat, ze vyfukove plyny jdou na turbo a ne ven...
obcasne zakoureni pri plnem plynu ale zustava. podle vseho uz to muze byt jedine vahou vzduchu nebo netesnym egr

23.09.2010 19:49 - Re: Motor kouří černě. 2356586
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
a utesnili to i kolem priruby turba ?
co ty vstriky ?
vahu jsi mel co si pamatuju ok

23.09.2010 20:42 - Re: Motor kouří černě. 2356593
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Tam se něco utěsňuje? Měl jsem u sebe turbo dole (nakonec se ukázalo že vcelku zbytečně) a mezi parohama a turbem žádné těsnění nebylo - je to na 4 šrouby a kov na kov. A s žádným únikem tlaku myslím problémy nemám.

23.09.2010 20:48 - Re: Motor kouří černě. 2356595
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
za turbem to bylo asi tesne i predtim, vsechno slo pod parohama. ted uz se z tama odnikud nekouri.
na vstriky jsem se ptal v bosch diesel servisu a demontaz z auta a kontrola na stolici by stala cca 5-6000. pry jestli nemam problemy se startovanim, volnobehem, navic kdyz ty vstriky byly u nich na repasi (a potvrdili mi, ze ten muj servis je dava repasovat k nim), tak by je i vzhledem k te cene resili az jako posledni. jeste je levnejsi varianta, ze bych v servisu zjistil cislo zakazky nebo faktury za tu repasi a v boschi by podle toho dohledali protokol. rikali mi ale, ze ty kalibracni kody se do ecu nutne zadavat nemusi, pry tem mojim vstrikovacum se prizpusobi sama a problemy s tim nebyvaji...
neukazovala vaha o neco vic nez bylo pozadovane? ja ti nevim, vsichni rikaji ze vahy neodchazi, ale v nejslabsi chvilce motoru sly vyfukove plyny ven sanim, takze mozne je uplne vsechno. proto omrknu i ten egr, nic snad nezkazim a vyloucim dalsi vec...

23.09.2010 20:54 - Re: Motor kouří černě. 2356596
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vaha je velmi zradna vec a pri starsom aute isto ma svoje miesto jej vymena
v poslednej dobe som tu mal 4 ks problematicke, po demontazi vypadala ok, volnobezny parameter OK, preventivne som ju vycistil a tym v podstate odhalil ze je KO, vzdy jedna z danych plosiek povolila pri rozpusteni naneseneho bordelu / karbonu

taktiez tu mam tzv. turbo vahu, na volnobeh ukazuje spravne parametre, akurat pri stupeni na plyn sa neotvori turbo

ovsem u C5 2 je vaha riesena inak ako u C5 1, teda predpokladam ze aj pri 1.6, co ale si myslim ze vymenou nic nezmrsis

23.09.2010 21:00 - Re: Motor kouří černě. 2356597
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@jumep vaha ale "neotvira" turbo to jen na okraj

@C5vyskov

no kdyztak doraz kouknem na to

23.09.2010 21:05 - Re: Motor kouří černě. 2356601
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je mi jasne ze vaha neotvara turbo, ale zalezi vela veci od nej

24.09.2010 19:38 - Re: Motor kouří černě. 2356681
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Hlasim dalsi prubeh: egr ventil vypadal uplne nove (asi byl soucasti motoru), tesnil, ale pro klid duse jsem tech par sazi vycistil.
Vahu vzduchu mam venku a jakykoliv cisteni mi pripada likvidacni... Mam pujceny kalibrovany anemometr a vyziskal jsem i katalogovy list k vaze, tak ji zitra testnu vysavacem, jestli dava spravne hodnoty...

Jako dalsi postup zkusim nadavkovat eolys do nadrze rucne strikackou, mozna nakonec fakt nefunguje ta aditivace a saze leti skrz FAP


autodiag napsal(a):
@C5vyskov no kdyztak doraz kouknem na to

jestli ty pokusy nepovedou k cili, tak se zase stavim

24.09.2010 20:36 - Re: Motor kouří černě. 2356690
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mnooo pokud si z jakehokoliv duvodu jednotka aditivace postavila hlavu,tak aditivace jako takova neprobehne ,pridanim aditiva do nadrze nepomuzes nicemu..je potreba aby jednotka motoru aditivaci provedla,tj davkovala pri otevrenych vyfukovych ventylech aby se aditivovane palivo dostalo do FAP a zde vyhorelo...a ta to zase neudela pokud jednotka aditivace nepotvrdi davku aditiva do nadrze...zacarovany kruh

24.09.2010 21:41 - Re: Motor kouří černě. 2356706
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
No jednotka aditivace si asi mysli, ze vsechno probiha ok (a mozna i probiha), protoze zadnou chybu nepise. I vzdalenost od regenerace tam je, takze regenerovat se snazi.
Slo mi hlavne o to, ze pokud v nadrzi neni eolys, tak jak pise jumep - saze se nenavazou na cerin a fapem proleti.
Stejne si ale myslim, ze bude problem jeste jinde - bud ta vaha nebo regulace turba, pac kourit by to vubec nemelo bez ohledu na fap... Taky se mi porad nezda zvuk motoru, ten se utesnenim parohu skoro nezmenil, jen klesla asi o 0,5l spotreba. Zase na hluk by spatna vaha nebo regulace turba nemely mit vliv. Nakonec asi skoncim na te kontrole vstrikovacu

24.09.2010 21:44 - Re: Motor kouří černě. 2356707
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak by nebolo aditivum, malo by to ist do chybi
1. je tam hladinove cidlo (na principe ako v ostrekovacoch)
2. ak pumpa nebude mat co cerpat tiez byva prechodna chyba ovladania pumpy alebo vstrekovaca ...
takze je skor nepravdepodobne ze je nadrzka prazdna, skor je otazka ci niekto neupravil fap vrtakom ...

tu uz sa tazko radi takto ...

24.09.2010 21:44 - Re: Motor kouří černě. 2356708
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
blbost..aditiva mas dost..kdyb ne rekne si chybovym kodem

24.09.2010 21:56 - Re: Motor kouří černě. 2356709
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Jo, aditivum jsem v zime doplnil na max. A fap je uplne novy. I to cerpadlo aditivace je pri testu slyset, jedine by byla treba ucpana hadicka do nadrze.... Vim, pravdepodobnost 1:1000000, byl to jenom napad.
Kdyz to projdem znova, tak z toho co jsme prosli a vyloucili:
-divny zvuk motoru (trvale) = vstrikovace?
-kour (obcas) = vaha vzduchu, turbo?

24.09.2010 21:57 - Re: Motor kouří černě. 2356711
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ne zitra u me

24.09.2010 21:57 - Re: Motor kouří černě. 2356712
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kouz aj vstrikovace .. uplne v klude

24.09.2010 22:10 - Re: Motor kouří černě. 2356716
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ne zitra u me

Dik, spis az v tydnu, planuju ted pracovni vikend a navic v pondeli me ceka cesta na druhy konec republiky, tak to nechci na posledni chvili moc rozvrtat

24.09.2010 22:10 - Re: Motor kouří černě. 2356717
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu


25.09.2010 15:32 - Re: Motor kouří černě. 2356764
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Vaha vzduchu to ma asi za sebou. Zapojil jsem ji takhle .link. a vystup je trvale 0V 0Hz... Pritom auto se porad tvari, ze je vsechno ok. Az budu mit cas, tak zkusim vahu odpojit, co na to rekne lexia. Je mozne, ze by ecu zobrazovala misto skutecne dodavky vzduchu nejakou nahradni vypoctenou hodnotu a nerekla o tom pul slova?

25.09.2010 18:49 - Re: Motor kouří černě. 2356767
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Tam se něco utěsňuje? Měl jsem u sebe turbo dole (nakonec se ukázalo že vcelku zbytečně) a mezi parohama a turbem žádné těsnění nebylo - je to na 4 šrouby a kov na kov. A s žádným únikem tlaku myslím problémy nemám.


ano prituba mezi turbem a svodem nesedi jak by mela,je nato i svolavaci akce,pridavala se tam spona tusim

25.09.2010 18:52 - Re: Motor kouří černě. 2356768
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Vaha vzduchu to ma asi za sebou. Zapojil jsem ji takhle .link. a vystup je trvale 0V 0Hz... Pritom auto se porad tvari, ze je vsechno ok. Az budu mit cas, tak zkusim vahu odpojit, co na to rekne lexia. Je mozne, ze by ecu zobrazovala misto skutecne dodavky vzduchu nejakou nahradni vypoctenou hodnotu a nerekla o tom pul slova?


mno ono ji musis napojit nejlepe na oscilo kdyz je pripojena k ECU jinak nemameris nic
vaha neni jen hloupe cidlo
pokud by z ni nic nelezlo jednotka by ti rekla

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator