Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Engine fault: Repair needed
1 2 3 4 > >|
15.12.2014 21:05 - Engine fault: Repair needed 2764884
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti diskuze ...

15.12.2014 20:32 - Re: Offline CHAT - netechnická, nezávazná i nevázaná diskuze 2764874
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
chlapi nechcem zakladat nove vlakno lebo som zatial neidentifikoval pricinu problemu a motor 2,0 HDI 120kW tu zatial nikto neiriesil. Auto mi rano cestou do prace dalo hlasku Engine fault: Repair needed! Nabehlo to po pridani plynu. S autom som v pohode prisiel do prace, kde som otvoril kapotu a uvidel ze pri volnobeznych otackach jedna z hadic veducich do Y zmiesavaca vzduchu na sani je uplne splostena. Jedna sa o hadicu ktora obchadza intercooler, ta z intercoolera mala normalny tvar. Kolega mi potom trosku slapol na plyn a hadicu naplnilo ale po ubrani plynu ju opat splostilo. Javilo sa to ako keby motor len nasaval vzduch bez podpory turba. Po chvili nieco cvaklo a hadicu naplnilo aj pri volnobeznych otackach. Od tej chvile sa to uz nezopakovalo ale auto pernamentne tvrdi ze potrebuje opravu. Pri jazde mam pocit ze auto ma o nieco slabsi tah. To nafukovanie a splasnutie hadice sa mi podarilo zaznamenat, pozri video .link.
Ja to zatial odhadujem na problem s podtlakom, riadenim turba alebo v prinajhorsom ze turbo je v haji.
Napada vam nieco?

15.12.2014 20:38 - Re: Offline CHAT - netechnická, nezávazná i nevázaná diskuze 2764877
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tato hlaska je po novom konecne unormalneny antipollution fault
a toto je nejaky nestastny problem s tymi klapkami

15.12.2014 20:43 - Re: Offline CHAT - netechnická, nezávazná i nevázaná diskuze 2764879
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tato hlaska je po novom konecne unormalneny antipollution fault
a toto je nejaky nestastny problem s tymi klapkami

No nieco na tom bude, pretoze mam pocit ze turbo nedava spravny tlak a tym dostatok vzduchu, preto su vacsie emisie a lambda to vyhodnocuje ako antipolution fault. Treba vsak vyriesit preco to turbo nefunguje tak ako ma.

15.12.2014 20:48 - Re: Offline CHAT - netechnická, nezávazná i nevázaná diskuze 2764881
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tazko to takto povedat, to treba otvorit a pozret, co som tu mal 2.0 tak mali obe tie klapky zapojene
kazdopadne by sa hodil vypis diagnostiky

15.12.2014 20:54 - Re: Offline CHAT - netechnická, nezávazná i nevázaná diskuze 2764883
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
nemas nahodou nejake obrazky toho mojho motora? Specialne tie potrubia medzi Turbom a tou Ypsilonkou ? Z vrchu tam nieje dobry vyhlad.

A tu diagnostiku samozrejme poriesim ak budes mat chvilu casu

Ja chcem zatial premerat tesnost podtlakovych hadic a mozno hodim dolu tu Ypsilonku a pozriem ci je vsetko OK

15.12.2014 21:18 - Re: Engine fault: Repair needed 2764890
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tam bude vsetko ok, robilo ti to aj minuli rok ked sa zo zaciatku ochladilo ... pride mi to rovnako zasa, je tam dost info rapid na tuto temu, ale zle sa odpichuje bez diagnostiky ....

nakres mam rovnako ako vidis aj ty v service

dole mas s turba priamo trubku ako na rhr z ktorej su dve hadice, jedna priamo a druha cez intercooler, skus prave skontrolovat tu trubkuci neni nejako zablendovana, celi mi to u teba pride divne

15.12.2014 21:33 - Re: Engine fault: Repair needed 2764905
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tam bude vsetko ok, robilo ti to aj minuli rok ked sa zo zaciatku ochladilo ... pride mi to rovnako zasa, je tam dost info rapid na tuto temu, ale zle sa odpichuje bez diagnostiky ....

nakres mam rovnako ako vidis aj ty v service


dole mas s turba priamo trubku ako na rhr z ktorej su dve hadice, jedna priamo a druha cez intercooler, skus prave skontrolovat tu trubkuci neni nejako zablendovana, celi mi to u teba pride divne


na service, ako sukromna osoba nemam pristup, takze ja sa dostanem tak maximalne k uzivatelskym manualom.
Ta chyba co mi teraz naskakuje mi pride ina ako ta pred tym ale ako vravis bez diagnostiky sa asi nikam nepohneme. Skusim skontrolovat ci to co som vtedy opravoval funguje tak ako ma a potom sa ti ozvem. Dufam ze si do vianoc najdes na mna cas, aspon na ten diag

15.12.2014 21:35 - Re: Engine fault: Repair needed 2764906
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tento obrazok nepoznas?

kazdopadne je mi to divne, obe tie hadice by principom mali byt stale pod tlakom

Přílohy:
00078157.jpg ( 88963b ) -

15.12.2014 21:43 - Re: Engine fault: Repair needed 2764917
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
kazdopadne je mi to divne, obe tie hadice by principom mali byt stale pod tlakom

Tak to je divne aj mne. Turbo by malo tlacit do oboch hadic rovnako, prve klapky su az hore v tej Ypsilonke na sani.

15.12.2014 21:43 - Re: Engine fault: Repair needed 2764918
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
nemas nahodou nejake obrazky toho mojho motora? Specialne tie potrubia medzi Turbom a tou Ypsilonkou ? Z vrchu tam nieje dobry vyhlad.

A tu diagnostiku samozrejme poriesim ak budes mat chvilu casu

Ja chcem zatial premerat tesnost podtlakovych hadic a mozno hodim dolu tu Ypsilonku a pozriem ci je vsetko OK


Obávám se že mᚠKO dávkovač vzduchu(buď podtlak k němu a nebo snímač polohy) - ta jedna hadice se ti sploští kvůli tomu že se ti jedna klapka zavře a zavřená neotevře(zjednodušeně jedna je zavřená a druhá otevřená - v určitém režimu se zavřená otevře a otevřená zavře - no a tobě se jen otevřená zavře a zavřená neotevře - motor nasáváním nedostane vzduch a sploští hadici) - pokud jsou podtlaky a membrána OK tak asi budeš muset investovat 6000,- CZ za novej směšovač.

A zřejmě mᚠFAP plnej a chce to regenerovat,ale to uvidíš až v diag.A možná problém na EGRu

15.12.2014 21:47 - Re: Engine fault: Repair needed 2764923
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ale tu je prave divne ze hadica by mala byt stale natlacena od turba, lebo zmiesavac je hore (klapky) a dole nema moc co hadicu splostovat

inak ten zmiesavac ma RP (replacement part) cislo, cize zjavne bol nejaky divny a nahradili ho minimalne inym vyrobcom alebo konstrukciou

15.12.2014 21:49 - Re: Engine fault: Repair needed 2764926
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Obávám se že mᚠKO dávkovač vzduchu(buď podtlak k němu a nebo snímač polohy) - ta jedna hadice se ti sploští kvůli tomu že se ti jedna klapka zavře a zavřená neotevře(zjednodušeně jedna je zavřená a druhá otevřená - v určitém režimu se zavřená otevře a otevřená zavře - no a tobě se jen otevřená zavře a zavřená neotevře - motor nasáváním nedostane vzduch a sploští hadici) - pokud jsou podtlaky a membrána OK tak asi budeš muset investovat 6000,- CZ za novej směšovač.

tym davkovacom vzduchu myslis tu Ypsilonku poz.c 7 na obrazku? .link.
Ak myslis to, tak s tym som uz raz mal problem, bola derava membrana na podtlakovom ovladani klapky..link.

15.12.2014 22:04 - Re: Engine fault: Repair needed 2764940
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
tym davkovacom vzduchu myslis tu Ypsilonku poz.c 7 na obrazku? .link.
Ak myslis to, tak s tym som uz raz mal problem, bola derava membrana na podtlakovom ovladani klapky..link.


Ano a nemá to logiku,ale setkal jsem se s tím na 1.6(tam je to trochu jinak,ale) a na RHR (zeptej se Hanze - byl u toho co to dělalo mladýmu MIKROVI) - vyřadil jsem mu klapku (tu otevřenou a bylo to OK)
Je fakt že jsem tyhle motory neměl tu čest řešit - jen servis po koupy a prohlídky při koupy.Můžu se zítra zeptat elektrikáře on vytáhne rozumy z hlavy a školícího střediska.

15.12.2014 22:49 - Re: Engine fault: Repair needed 2764959
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ano, mladej to měl a oprava byla jednoduchá. Ale jemu se hadice nezplošovala. Nedocházelo k podtlaku pod klapkou. Tam nemá jak dojít k podtlaku. To by musela být klapka zavřená a dole v rozdvojení trubky od turba by musel být injektor, aby to dokázalo nasát a zploštit hadici. To by muselo něco překážet dole v tom rozdvojení.
Pokud je klapka od intercoleru otevřená, nedělá se podtlak v tý hadici mimo intercoler.
Pokud budou obě zavřený (to se stalo mladýmu), tak se motor neroztočí, ale zadusí.
Pokud se klapka od intercoleru zavře a otevře se klapka mimo intercoler, udělal by se podtlak jedině když by byla hadice dole ucpaná.
Ale pokud vím, tak klapka mimo intercoler se otvírá jen při studeným motoru a při regeneraci FAP.

15.12.2014 23:11 - Re: Engine fault: Repair needed 2764969
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Ano, mladej to měl a oprava byla jednoduchá. Ale jemu se hadice nezplošovala. Nedocházelo k podtlaku pod klapkou. Tam nemá jak dojít k podtlaku. To by musela být klapka zavřená a dole v rozdvojení trubky od turba by musel být injektor, aby to dokázalo nasát a zploštit hadici. To by muselo něco překážet dole v tom rozdvojení.
Pokud je klapka od intercoleru otevřená, nedělá se podtlak v tý hadici mimo intercoler.
Pokud budou obě zavřený (to se stalo mladýmu), tak se motor neroztočí, ale zadusí.
Pokud se klapka od intercoleru zavře a otevře se klapka mimo intercoler, udělal by se podtlak jedině když by byla hadice dole ucpaná.
Ale pokud vím, tak klapka mimo intercoler se otvírá jen při studeným motoru a při regeneraci FAP.


co je v překladu Repair needed ?

15.12.2014 23:16 - Re: Engine fault: Repair needed 2764973
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
potreba opravy

15.12.2014 23:36 - Re: Engine fault: Repair needed 2764974
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
nemoze prist tomu podtlaku vtedy ked turbo neda dostatocny tlak? Ta hadica obchazdajuca intercooler je podstatne maksia ako ta z intercoolera, to moze byt vysvetlenim preco sa splosti len ta jedna. V poslednej dobe sa mi zvysila spotreba a tiez mam pocit ze zvuk motora je dunivejsi a hlasnejsi.

15.12.2014 23:39 - Re: Engine fault: Repair needed 2764977
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tazko to povedat bez hodnot, kazopadne je to veeeelmi zle takto ...

15.12.2014 23:41 - Re: Engine fault: Repair needed 2764979
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Turbo tlačí. Je mu jedno, do který hadice. Tam musí být přetlak. Když turbo nezatlačí, motor se neroztočí.

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator