Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání zadní části vozu / C5 III
|< < 1 2 3 4 5 ... 8 > >|
20.06.2015 01:39 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833252
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A padá rychleji než jemu zadek - jsem starší pán

20.06.2015 11:12 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833302
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Neporušil (i když na půl)- může za to ten přetlakovej ventil co je zalisovanej do tělesa a ten nejde vyměnit. A pravdou je že není kde brát díly ale..... A mám jiný patent.


Dovolím si nesouhalsit, že za to může "přetlakový" ventil , on tam totiž žádný takový není. Přetlakový ventil - pojistný ventil - je v Hydrobloku u čerpadla. Pod zalisováním je "šoupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drží ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a už to protíká do vratky. Možná by pomohlo vyčistit v ultrazvukové lázni ...

Kdyby to bylo vadným kusem z výroby, asi by to dělalo od začátku a ne až po 5 - 6ti letech provozu ?

Přílohy:
hydractiv_H3.jpg ( 259634b ) -

20.06.2015 11:44 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833314
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Dovolím si nesouhalsit, že za to může "přetlakový" ventil , on tam totiž žádný takový není. Přetlakový ventil - pojistný ventil - je v Hydrobloku u čerpadla. Pod zalisováním je "šoupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drží ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a už to protíká do vratky. Možná by pomohlo vyčistit v ultrazvukové lázni ...

Kdyby to bylo vadným kusem z výroby, asi by to dělalo od začátku a ne až po 5 - 6ti letech provozu ?


No je tam ještě něco

Přílohy:
20062015096.jpg ( 728364b ) -
20062015097.jpg ( 947783b ) -

20.06.2015 12:02 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833330
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No je tam ještě něco


Myslíš tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrží tlak, pouze připojuje ... Tlak drží jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...

Tady je ten nerozebíratelný pístek na předešlém obrázku pozice "39"

Přílohy:
pistek_h3.jpg ( 4545944b ) -

20.06.2015 12:31 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833358
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Myslíš tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrží tlak, pouze připojuje ... Tlak drží jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...

Tady je ten nerozebíratelný pístek na předešlém obrázku pozice "39"


Vím že se dá vyndat a je to to co způsobuje to že auto vystřelí nahoru - to že nemá vlyv na padání s tím souhlasím ale on se přidírá a nepustí tam tlak-tak mi to bylo řečeno-to je ta výrobní vada a zalapovat atd..? no potom to někdo roseká a řekne že si to opravoval - to mi za to nestojí obzv᚝ když o této výrobní vadě-problému citroen ví a není to žádné tajemství.

20.06.2015 12:34 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833360
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Takže remíza? Nikdo nemá většího. Gratuluju oběma.

A díky i za ostatní za vysvětlení.

20.06.2015 16:49 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833399
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Myslíš tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrží tlak, pouze připojuje ... Tlak drží jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...

Tady je ten nerozebíratelný pístek na předešlém obrázku pozice "39"


Elektroventil = ztvrzování podvozku(připojuje-odpojuje)přídavné koule. Co drží vejšku? korektor povolí otevření ventilu v BHI a čerpadlo tlačí LDS do pístnic bez ohledu na to jestli je otevřen ventil k přídavným koulím(když tam dᚠucpávky bude to tvrdší,ale bude to pérovat)-myslel jsem si že to drží ventily pod trubkama - nedrží!! No info znělo - kontrola zda nejsou zahnědlé pístnice pod manžetami(první možnost - přidřené pístnice) druhá možnost kontrola přepadu-únik = výměna regulátoru.Tak znělo info z fundovaných míst - no ono jen tak naúčtovat někomu věc za 13000,- a netrefit se není prdel - nejsem značka abych naúčtoval(namontoval) půl auta než to bude OK

20.06.2015 17:12 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833400
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Elektroventil = ztvrzování podvozku(připojuje-odpojuje)přídavné koule. Co drží vejšku? korektor povolí otevření ventilu v BHI a čerpadlo tlačí LDS do pístnic bez ohledu na to jestli je otevřen ventil k přídavným koulím(když tam dᚠucpávky bude to tvrdší,ale bude to pérovat)-myslel jsem si že to drží ventily pod trubkama - nedrží!!


U H3 drží vejšku pouze vetily v hydrobloku a u H3+ ještě ventily v Hydractivu - ten pod cívkou ... o kterém tu od začátku píšu ...
Jsou to ty " jehlovo - kuličkové" ventily , stejné v hydrobloku ( 4 ks) a v hydractiv "připojovači" přídavných koulí.

20.06.2015 17:13 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833401
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Opakování je potřeba, Mikro ...


Viky21 napsal(a):
Re: Klesání zadní části vozu - C5 III
Tak mám stejný problém s regulákem


jruze napsal(a):
V regulátoru je z výroby vadný díl - je to neopravitelné nedá se vyměnit - musí se dát jiný.Poznᚠto tak že z přepadu na regulátoru nesmí nic odtékat


jruze napsal(a):
může za to ten přetlakovej ventil co je zalisovanej do tělesa a ten nejde vyměnit


PATaMAT napsal(a):
Dovolím si nesouhalsit, že za to může "přetlakový" ventil , on tam totiž žádný takový není. Pod zalisováním je "šoupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drží ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a už to protíká do


jruze napsal(a):
No je tam ještě něco


PATaMAT napsal(a):
Myslíš tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrží tlak, pouze připojuje ... Tlak drží jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...


jruze napsal(a):
Vím že se dá vyndat a je to to co způsobuje to že auto vystřelí nahoru - to že nemá vlyv na padání s tím souhlasím


No, na začátku je PADAJÍCÍ zadek , pak nějaký patent, pak přetlakový ventil ( co tam vůbec není ), pak nerozebíratelný díl – ( který jde rozebrat ) a který vůbec nesouvisí s padáním zadku, ale způsobuje naopak vystřelení zadku nahoru… Závěr a si udělá každý sám …

20.06.2015 19:57 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833440
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
OK - asi to nemá smysl - v podstatě jde o to že to asi oba dovedem opravit sice na to máme různý názor a info ale výsledek je stejný. Já to opravuji (a úspěšně) na základě info ze školícího + své zkušenosti + infu o výrobní vadě na kterou měla být svolávačka.Myslím že je jedno jak a je rozhodující cena a výsledek.

21.06.2015 21:49 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833636
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Už jsem to tu psal vyměň regulátor a nešpekuluj - mám na to svůj patent. (u mne oprava do 6000,- - nebo novej stojí 13000,-)


Taky mám svůj patent , u mě oprava do 3000,-

21.06.2015 21:57 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833637
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tak tentokrát je to o menším?

22.06.2015 05:58 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833692
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Taky mám svůj patent , u mě oprava do 3000,-


za 2000,- pokud to nebude v pístnicích

To je aukce panečku.

22.06.2015 12:36 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833733
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
mám na to svůj patent... u mne oprava do 6000,-



jruze napsal(a):
za 2000,- pokud to nebude v pístnicích

To je aukce panečku.


U nás se tomu neříká aukce, ale uplně jinak, poněkud nelichotivěji ...

22.06.2015 13:39 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833742
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Nejdřív 12000 pak 6, 3, 2...a když ještě Viky21 pár dní počká, tak mu některý z vás zaplatí za to, že mu to opravíte

22.06.2015 15:55 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833791
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Kdyby si přihodil i jumep, tak jste hoši v kelu. Ten by to dal za 100,- .
Teda těch jejich korun.

22.06.2015 19:29 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2833801
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
U nás se tomu neříká aukce, ale uplně jinak, poněkud nelichotivěji ...


To byl vtip - u mne platí těch 6000,-

16.07.2015 16:01 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2841501
matelko81
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Mám rovnaký problém ako je popísané na začiatku vlákna, má niekto link. kde by sa dal kúpi ten regulátor za rozumné peniaze. Alebo je nejaký nový postup na opravu toho starého?

02.09.2015 15:36 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 2856677
matelko81
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Regulátor úspešne opravený u PATaMAT, prdelka už nepadá dole Bola vymenená celá tá liatinová čas, použitý bol diel zo staršej generácie C5. Aj s poštovným to bolo za 1385,- kč, resp. 51 €

24.03.2017 18:46 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3053079
abeckles
Město: Horní Ředice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Mám zřejmě podobný problém. Po chvilkové jízdě mi po zaparkování klesne zadek auta až na zem. Odemknu, auto chvíli tlakuje, vyskočí nahoru a dorovná výšku. Pokud ho takhle nechám, po vychladnutí, tak už neklesne. Alespoň jsem si toho ještě nevšiml. Dělá mi to tak měsíc, měsíc a půl. Dnes jsem ještě zjistil, že teče přední pístnice, respektive je mokrá na spodní části. Může to mít nějakou souvislost? Děkuji za radu.

|< < 1 2 3 4 5 ... 8 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator