Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání zadní části vozu / C5 III
PATaMAT
20.06.2015 17:13 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
U??vate?
Opakování je potřeba, Mikro ...


Viky21 napsal(a):
Re: Klesání zadní části vozu - C5 III
Tak mám stejný problém s regulákem


jruze napsal(a):
V regulátoru je z výroby vadný díl - je to neopravitelné nedá se vyměnit - musí se dát jiný.Poznᚠto tak že z přepadu na regulátoru nesmí nic odtékat


jruze napsal(a):
může za to ten přetlakovej ventil co je zalisovanej do tělesa a ten nejde vyměnit


PATaMAT napsal(a):
Dovolím si nesouhalsit, že za to může "přetlakový" ventil , on tam totiž žádný takový není. Pod zalisováním je "šoupě" které připojí přídavné koule do systému. Celý tlak na hydractivu drží ten jehlovo-kuličkový ventil, který vyndat jde, stačí mikrosmítko co se přimáčkne do sedla pod kuličku a už to protíká do


jruze napsal(a):
No je tam ještě něco


PATaMAT napsal(a):
Myslíš tady ten pístek pro připojení přídavných koulí co sem o něm psal ... tak ten jde normálně vyndat a nemá vliv na padání auta , nedrží tlak, pouze připojuje ... Tlak drží jen a pouze ten jehlovo-kuličkový ventil ...


jruze napsal(a):
Vím že se dá vyndat a je to to co způsobuje to že auto vystřelí nahoru - to že nemá vlyv na padání s tím souhlasím


No, na začátku je PADAJÍCÍ zadek , pak nějaký patent, pak přetlakový ventil ( co tam vůbec není ), pak nerozebíratelný díl – ( který jde rozebrat ) a který vůbec nesouvisí s padáním zadku, ale způsobuje naopak vystřelení zadku nahoru… Závěr a si udělá každý sám …

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator