Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické čerpadlo - BHI
|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 > >|
01.12.2019 17:36 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249435
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Mezi aku a podběhem - tam je také 40A pojistka


Já mám baterku v kufru Ale předpokládám, že se to umístění nezměnilo. Je někde tam, jak je nahoře červený kryt s vyznačeným plusem že?

01.12.2019 20:39 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249447
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Já mám baterku v kufru Ale předpokládám, že se to umístění nezměnilo. Je někde tam, jak je nahoře červený kryt s vyznačeným plusem že?
srandičky ... u baterky v kufru to nehledej, ale koukni pod kapotu .link.
ta krabička s červeným víčkem

01.12.2019 21:20 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249452
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
srandičky ... u baterky v kufru to nehledej, ale koukni pod kapotu .link.
ta krabička s červeným víčkem


nevšiml jsem si motorizace.

02.12.2019 15:16 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249507
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
srandičky ... u baterky v kufru to nehledej, ale koukni pod kapotu .link.
ta krabička s červeným víčkem


Tak proud už do silnějšího konektoru vede - byla špatná pojistka. Ale mám jiný dotaz.
Když se zkoušel motor nasucho na stole, tak se sepne při správné polaritě - jakmile se dá + a - obráceně, tak netočí. Na kabelech ale tchán naměřil opačnou polaritu a tím pádem se při připojení konektorů a zkoušce nasucho motor neroztočil.
Je to normální? Nebo to je ještě něčím ovládané co polaritu změní?

02.12.2019 18:16 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249519
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Tak proud už do silnějšího konektoru vede - byla špatná pojistka. Ale mám jiný dotaz.
Když se zkoušel motor nasucho na stole, tak se sepne při správné polaritě - jakmile se dá + a - obráceně, tak netočí. Na kabelech ale tchán naměřil opačnou polaritu a tím pádem se při připojení konektorů a zkoušce nasucho motor neroztočil.
Je to normální? Nebo to je ještě něčím ovládané co polaritu změní?


Na silných vodičích co vím je polarita daná (a na všech typech) takže není podle mne možné aby byla polarita jinak a ani nevím čím by se to samo od sebe přehodilo, na ovládací slabej jde až když dostane inpulz od elektroniky - ta dostane inpulz od korektoru - od korektoru jde napřímo do elektroniky . (ten slabej kablík i když jde do svazku je jen propojení z toho velkého konektoru co je na elektronice - pokud jsou korektory OK a posílají informaci že je auto níž tak elektronika mimo jiné napájí ovládací konektor a spustí elektromotor a otevře ovládací ventil pro zvedání.

02.12.2019 19:49 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249524
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
V silnějším konektoru proud je a po stisknutí tlačítka ve slabším taky. Přesto ale po zapojení nasucho to neběželo - ten motor je po vyčištění v pořádku a napájený natvrdo běhá krásně. Když se na silnější konektor na elektronice přivede + a - tak se točí.
Je ale pravda, že je auto po vypuštění hydrauliky lehlé na břiše, tak to možná může mít vliv proč motor neběží.

02.12.2019 20:04 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249525
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud se nepletu tak po pripojeni jen napajeni motoru by se motor tocit nemel
a neni tam proud ale napeti

02.12.2019 20:24 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249534
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud se nepletu tak po pripojeni jen napajeni motoru by se motor tocit nemel
a neni tam proud ale napeti


Omlouvám se za pojmy a dojmy
Měl jsem to zapojené celé a auto na displayi se zvedalo. Motor neběžel.

02.12.2019 21:03 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249544
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
myslim to i tak ze ani po pripojeni natvrdo na baterii,kdyz jste to zkouseli by se nemel roztocit..
a obracene ho pripojovat neni uz vubec dobry napad..
je take mozne ze mas vadny vyskovy korektor,resp mimo pracovni rozsah a auto nema duvod sepnout motor pro natlakovami systemu..muze byt o vyskocene tahlo nebo upadly/protoceny korektor...moznosti je spousta

02.12.2019 21:27 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249553
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
myslim to i tak ze ani po pripojeni natvrdo na baterii,kdyz jste to zkouseli by se nemel roztocit..
a obracene ho pripojovat neni uz vubec dobry napad..
je take mozne ze mas vadny vyskovy korektor,resp mimo pracovni rozsah a auto nema duvod sepnout motor pro natlakovami systemu..muze byt o vyskocene tahlo nebo upadly/protoceny korektor...moznosti je spousta


Ty korektory podezírám, ale auto teď leží na břiše, takže není možnost to zkontrolovat. Nechám to zase složit dohromady a uvidí se.
Četl jsem tu, že pokud se to nechce zvedat, tak je nutné udělat přetlak v nádobce nebo to přizvednout vzadu. To ale předpokládám za stavu, kdy ten motor běží ale auto se nezvedá ne?

A vadný výškový korektor nevyhodí chybu v řídící jednotce nebo do řídící jednotky chyby neposílá? Na displayi se auto zvedá - ve skutečnosti motor neběží

02.12.2019 22:10 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249573
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Řekl byc že je ai lepší to dát opravit někomu kdo ví co a jak s tím (rovnou) a néaž když si nevíte rady a celé to rozštracháte a dose..te. - většinou to bývá rychlejší a levnější

02.12.2019 22:56 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249574
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Řekl byc že je ai lepší to dát opravit někomu kdo ví co a jak s tím (rovnou) a néaž když si nevíte rady a celé to rozštracháte a dose..te. - většinou to bývá rychlejší a levnější


Je to v nejbližším servisu, kam to dojelo. Teď to leží na břichu a nezbývá, než to dát nějak dohromady a na kola, aby to mohlo dojet dát. To je bohužel realita.

03.12.2019 02:35 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249581
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
existuje vec,odtahovka se to jmenuje mas to v povinym ruceni do 50 az 100km

jak pise Jarda nemrdaj se do toho ,kdys tomu houby rozumis,nadelas vic skody nez uzitku

03.12.2019 08:06 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249594
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Chybí mi tady začátek celé anabáze, proč se do toho vrtalo ... V Liberci je na citroeny Bartoň.
Je docela možné, že stačí celé auto lehce pozvednout aby nebylo tak nízko - některý z korektorů může už být mimo zonu čtení polohy. Dělá to na mě dojem, že prvotně odešla pojistka kvuli zasr-anému elektromotoru ... pak už do toho jebali samí kutilové a "odborníci" a mohlo se přihodit ledacos V příloze "opravený" BHI co na mě vykouk minulý týden ...

Přílohy:
20191126_100356.jpg ( 3652257b ) -

03.12.2019 14:55 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249714
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Je to v nejbližším servisu, kam to dojelo. Teď to leží na břichu a nezbývá, než to dát nějak dohromady a na kola, aby to mohlo dojet dát. To je bohužel realita.


To mi připomíná nedávnou zkušenost kdy pán dal do servisu auto s tím že padá do rána předek(C5 II) a prosakuje zadní pístnice - nakonec to přijelo na odtahovce ke mně - shořelo BHI, po opravě v servisu(měsíc opravovali) byla na výměnu celá z. pístnice(rozmlácenej píst pístnice, do každé ze tří drážek dal po jednom těsnění(první drážka je těsnící ořepadu aby netekla LDS do manžety ,druhá je odtoková-vracečka - bez těsnění a třetí je těsnící tlaková kde mají být dvě těsnění - hranaté + teflon)- bráno od prachovky - oprava trvala pár hodin

Závěr je ten že je možná lepší jet xx Km na odtahovce než ,,někam" (někdy lidé šetří na nesprávných místech)

03.12.2019 16:50 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249779
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Chybí mi tady začátek celé anabáze, proč se do toho vrtalo ... V Liberci je na citroeny Bartoň.
Je docela možné, že stačí celé auto lehce pozvednout aby nebylo tak nízko - některý z korektorů může už být mimo zonu čtení polohy. Dělá to na mě dojem, že prvotně odešla pojistka kvuli zasr-anému elektromotoru ... pak už do toho jebali samí kutilové a "odborníci" a mohlo se přihodit ledacos V příloze "opravený" BHI co na mě vykouk minulý týden ...


S tím Bartoněm děkuji za dobrý tip - nevěděl jsem o něm.
Ano, chyba byla v přepálené pojistce kvůli zašpiněnému motoru. Motor se vyčistil a nic jiného se s tím nedělalo ani nejebalo.
Já jsem jen zkoumal jak to celé funguje, protože jsem na tu pojistku předtím nepřišel a děkuji za to umístění.
Teď to nechám vrátit zpět a uvidí se.
Bojím se jen že se to nezvedne kvůli těm korektorům, protože už předtím, než to lehlo byl předek výše než zadek. Nechám pak vyměnit i ty korektory a seřídit výšku. Pak už mě jen čeká nechat udělat zadní EGR ventil a snad už budu mít KLID!

03.12.2019 17:03 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249787
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To mi připomíná nedávnou zkušenost kdy pán dal do servisu auto s tím že padá do rána předek(C5 II) a prosakuje zadní pístnice - nakonec to přijelo na odtahovce ke mně - shořelo BHI, po opravě v servisu(měsíc opravovali) byla na výměnu celá z. pístnice(rozmlácenej píst pístnice, do každé ze tří drážek dal po jednom těsnění(první drážka je těsnící ořepadu aby netekla LDS do manžety ,druhá je odtoková-vracečka - bez těsnění a třetí je těsnící tlaková kde mají být dvě těsnění - hranaté + teflon)- bráno od prachovky - oprava trvala pár hodin

Závěr je ten že je možná lepší jet xx Km na odtahovce než ,,někam" (někdy lidé šetří na nesprávných místech)


Chtěl jsem to předtím nechat odvézt k Vám, ale Vy jste mi opakovaně odmítl na tom autě pracovat, což jste mi vysvětlil a já to pochopil. Pak už jsem ale nevěděl kam, aby to bylo trochu dostupné - o tom Bartoňovi jsem nevěděl.
Od doby co jste to auto viděl naposledy je to teď úplně jiné auto. Nechal jsem udělat komplet uložení přední i zadní nápravy, ložiska, čepy, zkontrolovat koule apod. Spravila se klimatizace včetně ovládání, dala se tam elektrická brzda, na motoru se zamakalo, vyměnilo se toho spousta. Teď mi odešel zadní EGR ventil, přední je nový, no a mám trable už jen s tou hydraulikou, ale to věřím že bylo jen špinavým motorem, pojistkou a korektory. Jinak je to úplně jiné auto a už se to blíží k mé spokojenosti (jsem puntičkář).

A jako detailista pak už uvažuji preventivně o komplet dekarbonizaci motoru a sání od BG technik - zaručují se, že to motor nepoškodí a případně jsou na to pojištěni.

03.12.2019 20:40 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249802
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Nechal jsem udělat komplet uložení přední i zadní nápravy, ložiska, čepy, zkontrolovat koule apod.
Předek může být vysoko proto že se dělala ta přední náprava ... Tvoje auto má 4 korektory ( snímače výšky) Pokud diagnostika na nich nic špatného nevidí a nejsou zrezavělé kuličky kloubku je zbytečné je měnit ... U tohoto modelu ( V6 ) se výška nastavuje a seřizuje přes diagnostiku.

Teď sem měl sundané sání na svém 2,0 Hdi ( poctive oškrábáno a odsáto ..) a ty tlusté milimetry nánosu v sání a kanálech hlavy bych si teda nenechal rozpouštět a prohánět přes motor a písty .... on se ten motor z toho hned nepodělá, jen to podle mě násobně zvýší opotřebení, ale je to jen můj dohad, netvrdím, že to tak je.

03.12.2019 21:28 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249811
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Předek může být vysoko proto že se dělala ta přední náprava ... Tvoje auto má 4 korektory ( snímače výšky) Pokud diagnostika na nich nic špatného nevidí a nejsou zrezavělé kuličky kloubku je zbytečné je měnit ... U tohoto modelu ( V6 ) se výška nastavuje a seřizuje přes diagnostiku.

Teď sem měl sundané sání na svém 2,0 Hdi ( poctive oškrábáno a odsáto ..) a ty tlusté milimetry nánosu v sání a kanálech hlavy bych si teda nenechal rozpouštět a prohánět přes motor a písty .... on se ten motor z toho hned nepodělá, jen to podle mě násobně zvýší opotřebení, ale je to jen můj dohad, netvrdím, že to tak je.


Na seřízení výšky to bylo asi 3x v autorizáku ( i po těch nápravách) a vždy po seřízení bylo auto po týdnu zase ve předu o pár centimetrů výše, než vzadu. Autorizák jsem tedy již zavrhl. Dle nich si vyšší výšku vpředu diktuje sama řídící jednotka.

Co se týče té dekarbonizace, tak jsem se právě ptal, zda se nemůže něco uvolnit a poškodit a bylo mi odpovězeno toto:
Chemie BG je unikatni v tom, ze rozklada tvrde karbonove usady na plynna skupenstvi vodiku a mikrocastice oxidu uhliciteho. Nehrozi tedy moznost, ze by se do prostoru mohly dostat castice, ktere by mohly byt pro motor nebezpecne. Takze pusobenim cistici chemie se Vami uvedene stat nemuze. Jinak firma je pojistena proti skodam zpusobenym jinym subjektum.

Pak mi ještě psali, že oni osobně (firma v Liberci) to sice dělají asi jen 6 let, ale že ještě k žádnému poškození motoru nedošlo - to ale může nebo nemusí být pravda. Ještě nad tím pouvažuji a vzhledem k tomu, že úvěry a pojištění jsou můj obor, tak si to jejich pojištění nechám předložit a řádně prostuduji.

03.12.2019 23:34 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3249830
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Na seřízení výšky to bylo asi 3x v autorizáku ( i po těch nápravách) a vždy po seřízení bylo auto po týdnu zase ve předu o pár centimetrů výše, než vzadu. Dle nich si vyšší výšku vpředu diktuje sama řídící jednotka.
To sice ano, ale ne tak aby to bylo vejš o centimetry ..

|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator