Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 53 > >|
04.04.2018 14:53 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3145507
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 179

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak napiš sz nebo rovnou zavolej PaM nebo Luki a domluv si termín. Na oba je 100% spoleh, ale bývají zavalení prací, tak jde o to, kdo bude mít dřív volno v ordinaci.

04.04.2018 19:47 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3145566
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli není nikdo v ostravě tak asi PaM

04.04.2018 21:54 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3145586
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 216
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
P. Hornsteiner, Kopřivnice, tel 556 492 028

18.04.2018 12:11 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3150981
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tak jinak Milane
mela CX BHI se snimaci,ASR,ESP,ABS (elektronicke/rizene) a ECU ? ..mimo jine


na princip jakým hydractive pracuje to nemá žádný vliv, to se za celou dobu výroby hydropneumatického odpružení nijak nezměnilo a snímače nebo další serepetičky na tom nic nemění. O charakteristice odpružení pořád rozhoduje tlak v kouli/koulích + průměr tlumiče ( tj. mechanická věc )

měnit/upravovat mechanicky ty parametry nelze pouze na C6, z důvodů AMVARu

18.04.2018 17:52 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151073
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
P. Hornsteiner, Kopřivnice, tel 556 492 028


kdy kdo s panem mluvil naposledy? Ja to zkousel pred dvemi mesici a neslo se nikde dovolat a jel jsem kolem nahodou a vypadalo to opustene.
R.

18.04.2018 18:29 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151090
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
a jeste dodam, menil jsem predni koule na C5III a ted chystam vymenu zadnich (jen jak se tam dostat) S C5 na vecne casy!

19.04.2018 09:53 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151425
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 216
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já tam byl na výměnu ventilků v BHI, asi 2 měsíce zpátky? Fakt netuším. Musíš volat v pracovní době (od 9 do 15 tuším)

19.04.2018 10:47 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3151431
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Dam teraz taky maly napad ohladom IFHS guli. Vieme, ze su lacnejsie, co je ale lepsie, daju sa dofukovat. V tejto dobe existuje mnozstvo senzorov, ktore sa daju lacno kupit na internete z ciny atd. Tak ma napadlo toto: Je mozne na tie gule nejako namontovat kontrolu tlaku dusika? Staci tam namontovat tlakovy snimac, ktory napr. cez bluetooth bude fungovat na mobile. Myslite, ze by to bolo mozne?

Priklad .link.

No a dalsi napad je uz len automaticky dofuk.. A podvozok je vyrieseny.

19.04.2018 10:57 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III 3151435
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Blbost.... pokud je auto na kolech, tak je tam tlak jaký je potřebný pro zvednutí auta, tak že nic nevíš o stavu koule. Musel bys auto odtlakovat aby to ukázalo jen tlak dusíku v kouli. Utíká to tak pomalu, že není asi problém to jednou za xx.xxxx km sundat a zkontrolovat pokud se ti nezdá jak to pruží. Za poslední, je v koulích tlak až 62 bar a na předních není na cokoli navíc místo... V jízdní nebo max poloze je tam tlak dost výrazně přes 100bar.

19.04.2018 14:50 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151493
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Blbost.... pokud je auto na kolech, tak je tam tlak jaký je potřebný pro zvednutí auta, tak že nic nevíš o stavu koule. Musel bys auto odtlakovat aby to ukázalo jen tlak dusíku v kouli. Utíká to tak pomalu, že není asi problém to jednou za xx.xxxx km sundat a zkontrolovat pokud se ti nezdá jak to pruží. Za poslední, je v koulích tlak až 62 bar a na předních není na cokoli navíc místo... V jízdní nebo max poloze je tam tlak dost výrazně přes 100bar.


Mám tu ještě dvě koule s origo ventilkama na dofuk( z CX)- ty sice nají zpětné ventilky , ale daly by se osadit tlakovejma snímačema pravda nevím jakými a k čemu by to bylo ale.... ( nejsem si jistý jestli se vejdou dozadu na X7 - na C5 dozadu ano)- plnící závit je shodný se závitem na trubky od vstřiků, na kouli je tuším závit 8. nebo 10. už si to nepamatuji.

19.04.2018 19:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151544
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Mám tu ještě dvě koule s origo ventilkama na dofuk( z CX)na kouli je tuším závit 8. nebo 10. už si to nepamatuji.

Co je to "origo" ventilky ? Origo bych chápal jako že Citroen. Ale Citroen nikdy "ventilky" neměl, pouze dlouhé válcové hlavice šroubů pro jejich systém doplnění. Všechny "ventilky" na koule byly druho a třeti výroba. Závit v kouli je M9. Ve staré "dělené" ( DS ..) je to M7. Ventilků mám za ty roky velkou sbírku. Dělal to např Tecnosir systém Valprex .link. dělají i na c5 šrouby .... Se zpětným dvojitým ventilkem byl švýcarský systém, mám jich plno taky, výrobce nevím, pak to dělaly různé garážové firmy .... Tlakový snímač bys potřeboval do 200bar aby to vydrželo...

19.04.2018 19:44 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151551
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ale hlavně se tlak v koulích během pérování za jízdy mění. Musela by se nastavit nějaká hraniční mez poklesu tlaku při úplně vyvěšeným kole a úplně nových koulích, pod kterou by to nahlásilo kritický stav. Kdybych nastavil ten senzor na cokoliv vyššího, mohlo by se stávat při hodně houpavý jízdě a už lehce slabších koulích, že už by to hlásilo.

19.04.2018 20:34 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3151590
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Co je to "origo" ventilky ? Origo bych chápal jako že Citroen. Ale Citroen nikdy "ventilky" neměl, pouze dlouhé válcové hlavice šroubů pro jejich systém doplnění. Všechny "ventilky" na koule byly druho a třeti výroba. Závit v kouli je M9. Ve staré "dělené" ( DS ..) je to M7. Ventilků mám za ty roky velkou sbírku. Dělal to např Tecnosir systém Valprex .link. dělají i na c5 šrouby .... Se zpětným dvojitým ventilkem byl švýcarský systém, mám jich plno taky, výrobce nevím, pak to dělaly různé garážové firmy .... Tlakový snímač bys potřeboval do 200bar aby to vydrželo...


Ty koule byly myslím na autě z D ale měl jsem i z CH tak nevím je to víc jak 25 let - byly na ,,plasáku” napřed přeloženo na z D a potom na CH - mělo vyražené úředně vín . Jinak tu mám objimku na xantii z. statik a dva klouby (nové ) nechceš ? (nevyzvednuté )

Nebo myslím že měl dofuky tuším austin ale už si to moc nepamatuji a ani nevím s jakými tlaky to bylo.No jsou tu talenty na komplikovanost a nesmysli že na ně žádná automobilka nemá.

24.01.2019 16:31 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3203820
MartinP.
Město: Bystrice nad Pernstejnem, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 206
99 Poslat soukromou zprávu
zdravim,mate nekdo zkusenosti s kulemi IFHS C544RR?

04.04.2019 09:13 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3214616
kocik
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, že se předek značně potápí při brždění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi neškodila. Má to najteo 220tis. Díky moc

04.04.2019 10:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3214654
krok
Město: Kroměříž, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW)Počet příspěvků: 14
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
kocik napsal(a):
Zdravím všechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, že se předek značně potápí při brždění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi neškodila. Má to najteo 220tis. Díky moc


Jedině PaM
.link.

25.11.2020 12:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3291988
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Na základě tvrzení jednoho známého, že koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř žádný únik dusíku po "dobu svojí životnosti" což je 200tis a až 10 let.

Tak že mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.

Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla už jen 48.

Uplně stejnou službu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.

Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.

Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předražená I.F.H.S.



Přílohy:
1.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 5102205b ) - celá koule EURO.....Staženo:142x.
11.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 4196876b ) - 2 půlky.Staženo:123x.
111.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 3657049b ) - důkaz I.F.H.S..Staženo:121x.
1111.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 4324660b ) - homogenní materiál.Staženo:113x.
Origo_vicevrstve.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 2350945b ) - origo CIT membrána \\\\\\\\\\\\\\\"multicouche\\\\\\\\\\\\\\\".Staženo:134x.

25.11.2020 15:05 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3292052
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámošovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou sloužit dále
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.

25.11.2020 15:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3292062
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, že to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předražený šmejd.

26.11.2020 05:12 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3292285
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou sloužit dále

.


Jak je doplníš, já myslel že to nejde dofukovat.

|< < 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator