 | |  |
04.04.2019 09:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3214616
|
|
kocik
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
|
|
25.11.2020 12:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3291988
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1128 |
|

|
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S. 
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S. ;-)
:-))))
Přílohy: 1.jpg ( 5102205b ) - celá koule EURO.... 11.jpg ( 4196876b ) - 2 půlky 111.jpg ( 3657049b ) - důkaz I.F.H.S. 1111.jpg ( 4324660b ) - homogenní materiál Origo_vicevrstve.JPG ( 2350945b ) - origo CIT membrána \\\\\\\\\\\\\\\"multicouche\\\\\\\\\\\\\\\" |
|
25.11.2020 15:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292052
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1128 |
|

|
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále ;-)
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
|
|
25.11.2020 15:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292062
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 606 |
|
|
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
|
|
26.11.2020 11:55 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292356
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 8 |
|
|
PataMat za mě
PataMat za mě :palec
|
|
| |
|
|