 | |  |
04.04.2019 09:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3214616
|
|
kocik
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
|
|
25.11.2020 12:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3291988
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1137 |
|

|
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S. 
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S. ;-)
:-))))
Přílohy: 1.jpg ( 5102205b ) - celá koule EURO.... 11.jpg ( 4196876b ) - 2 půlky 111.jpg ( 3657049b ) - důkaz I.F.H.S. 1111.jpg ( 4324660b ) - homogenní materiál Origo_vicevrstve.JPG ( 2350945b ) - origo CIT membrána \\\\\\\\\\\\\\\"multicouche\\\\\\\\\\\\\\\" |
|
25.11.2020 15:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292052
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1137 |
|

|
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále ;-)
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
|
|
25.11.2020 15:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292062
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 608 |
|
|
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
|
|
26.11.2020 11:55 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292356
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 10 |
|
|
PataMat za mě
PataMat za mě :palec
|
|
25.01.2021 21:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298161
|
|
KDB
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
|
|
29.01.2021 19:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298937
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 83 |
|
|
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi ;-)
|
|
18.02.2021 23:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3301000
|
|
Bobr53
|
|

|
Rio11 napsal(a): To je jasné e se ohlásím dost dlouho předem. Jak pozná e jsou ty koule ve stavu e to má cenu jetě dofukovat ?
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji. 
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji. :palec
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
|
|
| |
|
|