Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 53 > >|
08.03.2018 14:00 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138052
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no super a ??
nejak nevidim u C5 zelene klacicke koule

08.03.2018 14:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138061
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pokrok nezastavíš ... Ukazuji jen že novější šedé zploštělé koule se montovaly na už poslední ročník Xantií. Dokonce uplně stejná koule je pro Xantii a c6. Šedé koule jsou dokonalejší, mají například větší průměr membrány a tím kratší zdvih, tak že při práce se tolik nehýbe a tolik netrpí. Na c5 I a II nejde starší koule na předek namontovat kvůli malému prostoru. Třeba i to je důvod proč jsou zploštělé? Provedením nové koule odpadl problém s doplňováním dusíku a mohli tak garantovat 200tis km bez servisního zásahu, to platí i o LDS...

Asi bych to přirovnal k pneumatikám na ráfku 15" a 16" . Oboje plní svoji funkci ale každá jinak při zachování stejného obvodu - vnějšího průměru. 15" bude mít větší profilové číslo, 16" menší, na celkovou velikost kola a obecné použití to nebude mít vliv ale na komfort a vlastnosti na vozovce ano.
např: 205/60/15" a 225/50/16" ... rozdíl ve velikosti je zanedbatelný 0,7% při 130km/h to bude odchylka 1 km/h ale jízdní vlastnosti budou uplně jiné,
podobné je to i s těmi koulemi ... Běžně si lidi dávají uplně jiná kola na auto a nikdo se nad tím nepozastavuje a tady se dělá s koulemi takovej cirkus

08.03.2018 15:04 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138062
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
add koule : no to co pises s tim se ja s tebou plne souhlasim a je to,co jsem ale presne psal o nekolik radku vejs...
proto mi porad unika ten smysl do C5 rvat tu zelenou kdyz jsi prave napsal ze ta seda/splostela je ve vsech ohledech lepsi a v podstate posledni stupen vyvoje ,kdyz pominu ze to proste do C5 nepatri..pises o pokroku a na druhou stranu podporujes tu starou technogii

add: kola/pneu ,s tim uplne nesouhlasim ale to uz jinde jsme , wheel sizing,nebo jak to nazvat, mimo jine i uzce souvisi s normami EURO,ale samozdrejme cim vyssi pneu tim lepsi pohodli na ukor horsi stability...takze vliv i na kombort i na jizdni projev

na druhou stranu jsou mezi nami i taci, kteri C5 nemaji ,ale presto s koulema problem maji

ano bezne si lide davaji na auta jine kola at z duvodu pohodli nebo lepsi trakce,ovsem obavam se to ac je v nekterych pripadech na hrane neni to na ukor bezpecnosti... nemyslim si ze by C5 vseobecne mela nevyladeny podvozek...takze stale nevim co tato zamena prinasi dobreho (a tu o cena preskocime )

11.03.2018 00:10 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138764
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 816
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Este znacku Lizarte mozno doporucit, tak mi bolo povedane v FR servise a este ze montuju casto aj Suplex a RCA France.

11.03.2018 08:40 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138788
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak staré zelené od RCA byly jedny z nejhorších sr@ček. Jak od nich vypadají nové šedé nevím. Ono těch skutečných výrobců moc není, je to jen jinak značené...

11.03.2018 12:24 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138812
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tak s timhle argumentem jdi vis kam
pokud chces auto takove jaka c5 je musi ti byt jasne ze udrzby nestoji jako u auta s konvencnim odpruzenim vymlouvat se na neco ze je to drahe a naprcat do auta neco co tam nema co delat,popripade jeste zvetsit prutok,to se na me nezlob je prasarna
zde jako u dalsich prikladu plati ze pokud chces opici musis min na banany a nejen na ne...
a to se ani nebudu bavit o tom kdyz takove auto podobny praso kutil nekomu proda....


nápodobně

tyhle upravy koulí si nechali dělat zákaznici na Citroenech léta letoucí už v dobách XM/ Xantií/BX , lidi si převrtávali tlumič na vyšší průtok, dofukovali koule na vyší tlak nebo kupovali tzv. "komfort" koule a najednou je to prasárna

dost zajímavej pohled Když něčemu nerozumíš tak to nekomentuj

11.03.2018 12:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138813
Tarasus
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 82
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím pánové,
Me by osobně zajímalo spíše jak si stojí koule druhovýroby oproti originálu z Citroenu. ( Kvalita "pružení", životnost)
Budu kupovat koule a rád bych věděl jaká druhovyroba je nejkvalitnější.

Dekuji

11.03.2018 13:55 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138815
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
nápodobně

tyhle upravy koulí si nechali dělat zákaznici na Citroenech léta letoucí už v dobách XM/ Xantií/BX , lidi si převrtávali tlumič na vyšší průtok, dofukovali koule na vyší tlak nebo kupovali tzv. "komfort" koule a najednou je to prasárna

dost zajímavej pohled Když něčemu nerozumíš tak to nekomentuj


to ze si to nekdo delal na xm/xantich znamena co ? ze tenkrat byl svet jinej ? neco co je to za omluvny argument ?
co si delali lidi me az tak nezajima ,ale kdyz to udelaji v servise,to uz je trochu jina
byla to prasarna predtim a jeste vetsi psasarna je to ted...pokud ses prasemechanik tak to vse vysetluje..pokud nejsi mechanik trochu te to omlouva..
nerikam ze tomu rozumi nejak zvlast,kazdy dela neco,ale rozumim tomu dost do te miry abych vedel co do auta patri nebo nepatri

11.03.2018 16:15 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138821
Robert
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Nečetl jsem celou diskuzi, jen konec a viděl bych to jinak. BX bylo čistě o mechanických parametrech pérování, u Xantie a XM bylo pérování ve verzi s proměnlivým tlumením ovlivňováno na dnešek primitivní logikou v elektronice, bohužel u C5 nastoupila o dost pokročilejší elektronika s řízením podvozku na základě vyhodnocování více parametrů a ta, aby dobře fungovala, očekávají se nějaké hydraulicko mechanické parametry. Když tyto budou významně jiné, elektronika uvidí nestandardní chování nebo jinak řečeno vyhodnotí rizikové chování podvozku a bude mít snahu systém stabilizovat (o to více se systémem ESP, který si některé parametry bere z řízení podvozku). Výsledek pak může být diskutabilní až kontraproduktivní a co se stane v případě, že se seběhne jistá kombinace parametrů jen těžko předpokládat.

11.03.2018 18:11 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138836
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Robert napsal(a):
očekávají se nějaké hydraulicko mechanické parametry. Když tyto budou významně jiné, elektronika uvidí nestandardní chování
Naprostý souhlas, ale všimněte si výrazu "významně jiné" ...
Je tu pár lidí na klubu ( nebudu je bonzovat ) co má, nebo mělo na H3+ namontované koule pro H3 ... Je to lehce více houpavé, taková žehlička na naše silnice, ale pořád je to auto bezpečné, neb když to prostřední koule vypne, je to jak obyč H3 - a ta je jak snad všichni víme bezpečná Nikomu to neradím a si to tam dá, jen vím, že tak pár lidí jezdí a jezdilo. Já to upravuji jinak, vždy podle požadavků zákazníka a tak razantní zásah to není jak tato záměna.

11.03.2018 23:19 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138898
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Naprostý souhlas, ale všimněte si výrazu "významně jiné" ...
Je tu pár lidí na klubu ( nebudu je bonzovat ) co má, nebo mělo na H3+ namontované koule pro H3 ... Je to lehce více houpavé, taková žehlička na naše silnice, ale pořád je to auto bezpečné, neb když to prostřední koule vypne, je to jak obyč H3 - a ta je jak snad všichni víme bezpečná Nikomu to neradím a si to tam dá, jen vím, že tak pár lidí jezdí a jezdilo. Já to upravuji jinak, vždy podle požadavků zákazníka a tak razantní zásah to není jak tato záměna.


Doba tuningů vrtáčkem už je pryč a záměna koulí ? vracíš se o typ zpět - taková CX byla opravdu ,,parník" a byla na silnici nebezpečná ?

12.03.2018 07:48 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138961
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
taková CX byla opravdu ,,parník" a byla na silnici nebezpečná ?
Mě to neříkej.

12.03.2018 07:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138962
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Doba tuningů vrtáčkem už je pryč a záměna koulí ? vracíš se o typ zpět - taková CX byla opravdu ,,parník" a byla na silnici nebezpečná ?

parnik to byl,to bez debat,jak nebezpecnej tezko odhadnout,jina doba jine rychlosti,jine kontrukce
z c5 cx koulema neudelas,minimalne diky elektronice..jak pise ruza doba vrtacku a zameny kouli je pryc

12.03.2018 08:07 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138963
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
parnik to byl,to bez debat,jak nebezpecnej tezko odhadnout,jina doba jine rychlosti,jine kontrukcez

Nerozumím tomu v čem je jiná, naprosto běžná cestovní rychlost v CX 130 - 150 jiná než 130 - 150 v C5 ?
CX má maximálku podle motoru cca 170 - 220 km/h

12.03.2018 08:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138977
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tak jinak Milane
mela CX BHI se snimaci,ASR,ESP,ABS (elektronicke/rizene) a ECU ? ..mimo jine

12.03.2018 11:05 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3138993
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11806

U??vate? Poslat soukromou zprávu
V principu stejné jen pokud si nějaký dobrák nevypnul z dlouhého kopce z úsporných důvodů motor (a měl KO pátou kouly) jinak to bylo vcelku stejné.

12.03.2018 11:28 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3139000
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1309

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nic se nevyrovná opakované osobní zkušenosti, roky zkoušek a pokusů, názory a zkušenosti přímých uživatelů upravených aut...
Docela často dělám pravý opak, že provrtané koule nějakýn "odborníkem" dávám zase do původního stavu. Nemusím v autě jet, stačí sundat koule proměřit a prohlídnout ... řeknu jak to auto jezdí, co asi dělá na silnici za paseku a většinou to majitel potvrdí do puntíku zrovna o výkendu jeden případ, kdy za 2 roky po servisech nic nenašli ... nevhodné zadní koule a ještě k tomu jedna upravená, hnutej přední stabilizátror úplně k jedné straně, blbá vejška ... no a už to jezdí jak má
Takové teoretizování od klávesnice je kuho***. Ano, něco odvodit lze, ale ta praktická zkušenost je mnohdy překvapivě odlišná.

12.03.2018 12:51 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3139014
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17331

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja neviem, ked chcete pohodlne hupave auto, kupte si nieco co ma gule a amvar

12.03.2018 14:10 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3139044
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
to PataMat: souhlasim Milane

04.04.2018 14:30 - Re: Hydraulické koule pérování C5 3145506
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Na C5 I 2.2HDI sedan s Hydro 3+ mám problém z pružením. Na dobré cestě to jede slušně, ale na větší nerovnosti auto skáče. Podívá se mi někdo na koule? Případně bych zajel i do Brna.

|< < 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator