 | |  |
20.04.2013 22:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2570035
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
jruze napsal(a): - opatrně háčkem vytáhni vechny tři těsnění(dvě vzadu ,jedno na kraji).Montá opačně 
to zadní těsnění stačí jen ten vrchní teflonovej plochej krouek, ten gumovej co je pod ním je jen opěrnej gumovej, ten je naprosto zbytečné měnit. Těsní ten teflon a pak na konci stírá ten obyč Okrouek.
Nač měnit něco, co není potřeba a nemá to ádný smysl.
Na pístu můe být rýha, tak zabrousit, zaletit.
na obrázku vidí ty těsnění co se mění
to zadní těsnění stačí jen ten vrchní teflonovej plochej krouek, ten gumovej co je pod ním je jen opěrnej gumovej, ten je naprosto zbytečné měnit. Těsní ten teflon a pak na konci stírá ten obyč Okrouek.
Nač měnit něco, co není potřeba a nemá to ádný smysl.
Na pístu můe být rýha, tak zabrousit, zaletit.
na obrázku vidí ty těsnění co se mění
Přílohy: c5_pistnice03.jpg ( 147692b ) - |
|
21.04.2013 00:23 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2570052
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
Asi nepíeme do správného vlákna ??? pleteme koule a pístnice ...
Jen jetě obrázek, jak taky můe píst ze zadní pístnice vypadat kdy je dlouhodobě protrená maneta ...
Asi nepíeme do správného vlákna ??? pleteme koule a pístnice ...
Jen jetě obrázek, jak taky můe píst ze zadní pístnice vypadat kdy je dlouhodobě protrená maneta ...
Přílohy: c5_pistnice02.jpg ( 71591b ) - |
|
21.04.2013 10:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2570224
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
tak mám hotovo nic neteče ale byl to masakr to vytáhnout ven nevím proč to neudělali tak aby pítnice la vytáhnout smerem dozadu i s koulí aby se nemuselo vůbec zvedat auto
tak mám hotovo nic neteče ale byl to masakr to vytáhnout ven nevím proč to neudělali tak aby pítnice la vytáhnout smerem dozadu i s koulí aby se nemuselo vůbec zvedat auto
|
|
01.05.2013 22:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2574387
|
|
jumep
|
|

|
jo a ten tlak a narazi co idu do piestu by drzalo co?
jo a ten tlak a narazi co idu do piestu by drzalo co?
|
|
26.05.2013 18:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2582974
|
|
jbadik01
|
|
|
Ahoj lidi,potřebuji poradit.Bouchá mi přední i zadní náprava jako kdy neslouej tlumiče.Sehnal jsem číslo na pana Radu a ten c5 nedělá.Kde se dají sehnat levnějí koule a jestli nemáte nekoho kdo to zpravuje.Běná cena koulí 2500tis kelly atd.. cca.Nael jsem stránky kde je cena za 1350 kč cca
Ahoj lidi,potřebuji poradit.Bouchá mi přední i zadní náprava jako kdy neslouej tlumiče.Sehnal jsem číslo na pana Radu a ten c5 nedělá.Kde se dají sehnat levnějí koule a jestli nemáte nekoho kdo to zpravuje.Běná cena koulí 2500tis kelly atd.. cca.Nael jsem stránky kde je cena za 1350 kč cca
|
|
26.05.2013 20:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2583011
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
U se to tady několikrát psalo e do C5 se koule nedají doplnit. Bude muset sehnat nové,případně starí a přeměřit je,to by asi Rada zvládl ,nevím zda to má stejný závit. Ale myslím e jo, neb Jruze tady někde psal e koule z C5 byly na posledních Xantia v tématu LDS/LHM ... Ale otázka jestli to má smysl to celé podnikat...
Předseda psal e nejlepí je originál - bude to stát víc ale zase to auto u asi přeijou...
U se to tady několikrát psalo e do C5 se koule nedají doplnit. Bude muset sehnat nové,případně starí a přeměřit je,to by asi Rada zvládl ,nevím zda to má stejný závit. Ale myslím e jo, neb Jruze tady někde psal e koule z C5 byly na posledních Xantia v tématu LDS/LHM ... Ale otázka jestli to má smysl to celé podnikat...
Předseda psal e nejlepí je originál - bude to stát víc ale zase to auto u asi přeijou...:-))
|
|
26.05.2013 20:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2583022
|
|
jruze
|
|

|
jbadik01 napsal(a): Ahoj lidi,potřebuji poradit.Bouchá mi přední i zadní náprava jako kdy neslouej tlumiče.Sehnal jsem číslo na pana Radu a ten c5 nedělá.Kde se dají sehnat levnějí koule a jestli nemáte nekoho kdo to zpravuje.Běná cena koulí 2500tis kelly atd.. cca.Nael jsem stránky kde je cena za 1350 kč cca
Nic ve zlém,ale vyplň si profil,nebo napi na jaké auto(jestli se sportem nebo bez) - kdy chce poradit kolem koulí,ale asi to nebude jen koulema - vepředu čepy,kosti,uloení ramen, v zadu loiska,siletbloky a moná i ty koule - jak to péruje?
O koulích to psal PAT a MAT né já - je to moné já toto nevím,ale jeden známí jezdí na xantiáckých koulích s C5 ale jen vzadu - dopředu nejdou nejsou splotělé.
Nic ve zlém,ale vyplň si profil,nebo napi na jaké auto(jestli se sportem nebo bez) - kdy chce poradit kolem koulí,ale asi to nebude jen koulema - vepředu čepy,kosti,uloení ramen, v zadu loiska,siletbloky a moná i ty koule - jak to péruje?
O koulích to psal PAT a MAT né já - je to moné já toto nevím,ale jeden známí jezdí na xantiáckých koulích s C5 ale jen vzadu - dopředu nejdou nejsou splotělé.
|
|
27.05.2013 21:50 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2583546
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
Ano, taky mi tu jezdí pár C5 se zelenejma koulema na zadku a naprostá pohoda. Jen je potřeba vybrat ty správné koule na záměnu, aby měly podobné tlumící a pruící vlastnosti, z BX to asi nebude to pravé 
Tady je to o stejných edých koulích na Xantii, C5, C6 .link.
Ano, taky mi tu jezdí pár C5 se zelenejma koulema na zadku a naprostá pohoda. Jen je potřeba vybrat ty správné koule na záměnu, aby měly podobné tlumící a pruící vlastnosti, z BX to asi nebude to pravé :-d
Tady je to o stejných edých koulích na Xantii, C5, C6 http://citroxa.rajce.idnes.cz/zplostele_koule-C5-Xa
;-)
|
|
13.06.2013 23:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589190
|
|
Hanz 397
|
|

|
Tak jsem dneska konečně vyměnil přední uloení předních ramen a rovnou jsem udělal geometrii a docela mile mě překvapila jedna věc-při poslední geometrii jsem měl úplně na prd odklon i sbíhavost PZ kola. Tipoval jsem loiska v ramenou,protoe se odsud ozývalo i klepání. Nedávno jsem měnil zadní koule,protoe právě ta pravá byla KO a nejdřív jsem si viml,e zmizelo klepání a dnes na geometrii jsem zjistil,e se "opravil" i odklon a sbíhavost onoho kola. Take léčba výměny koulí má i pozitivní vedlejí účinky
Tak jsem dneska konečně vyměnil přední uloení předních ramen a rovnou jsem udělal geometrii a docela mile mě překvapila jedna věc-při poslední geometrii jsem měl úplně na prd odklon i sbíhavost PZ kola. Tipoval jsem loiska v ramenou,protoe se odsud ozývalo i klepání. Nedávno jsem měnil zadní koule,protoe právě ta pravá byla KO a nejdřív jsem si viml,e zmizelo klepání a dnes na geometrii jsem zjistil,e se "opravil" i odklon a sbíhavost onoho kola. Take léčba výměny koulí má i pozitivní vedlejí účinky :-d
|
|
13.06.2013 23:04 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589191
|
|
jumep
|
|

|
hmm, nemyslim si zeby gula mala vplyv na odklon ... ale ked ta to tesi (sam vies ze z mechanickeho hladiska nemozne)
hmm, nemyslim si zeby gula mala vplyv na odklon ... ale ked ta to tesi :) (sam vies ze z mechanickeho hladiska nemozne)
|
|
13.06.2013 23:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589195
|
|
Hanz 397
|
|

|
Přilo mi to divný (jak píe-nenael jsem mechanickou spojitost),fakt jsem to nečekal,ale strejda Beissbarth nele 
Kdy jsem koule měnil,tak jsem zkouel vzít i za vůli a nic tam nebylo...
Přilo mi to divný (jak píe-nenael jsem mechanickou spojitost),fakt jsem to nečekal,ale strejda Beissbarth nele :-)
Kdy jsem koule měnil,tak jsem zkouel vzít i za vůli a nic tam nebylo...
|
|
13.06.2013 23:22 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589197
|
|
jumep
|
|

|
mno, musis mat dole stabilizator a odtlakovane to a potom si dat velky pozor aby si volu zbadal
myslim ze tam bude, len ti to teraz sadlo a drzalo, keby si to dal namerat zasa tak sa to moze pohnut
mno, musis mat dole stabilizator a odtlakovane to a potom si dat velky pozor aby si volu zbadal
myslim ze tam bude, len ti to teraz sadlo a drzalo, keby si to dal namerat zasa tak sa to moze pohnut
|
|
14.06.2013 23:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589354
|
|
Hanz 397
|
|

|
jumep napsal(a): mno, musis mat dole stabilizator a odtlakovane to a potom si dat velky pozor aby si volu zbadal
myslim ze tam bude, len ti to teraz sadlo a drzalo, keby si to dal namerat zasa tak sa to moze pohnut
Ty mi dává . A dám dohromady alternátor,tak to změřím jetě jednou,a vím,na čem jsem...
Jinak odtlakovaný jsem to měl- nebyly tam koule . Ale stabilizátor jsem neodpojoval teda,no.
Ty mi dává :-)) . A dám dohromady alternátor,tak to změřím jetě jednou,a vím,na čem jsem...
Jinak odtlakovaný jsem to měl- nebyly tam koule ;-). Ale stabilizátor jsem neodpojoval teda,no.
|
|
30.07.2013 09:12 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2603436
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 311 |
|
|
Často tu zaznívá, e koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origo koulí v 200k musím říci, e ty nový jsou mnohem komfortnějí/měkčí ne ty dosluhující - i origo.
Je to fakt rozdíl, co se týká ehlení nerovností. Jakoby měly větí zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Ve je měkčí a veselejí.
Take: nenechte si natrhnout koule jejich dojíděním
Často tu zaznívá, e koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origo koulí v 200k musím říci, e ty nový jsou mnohem komfortnějí/měkčí ne ty dosluhující - i origo.
Je to fakt rozdíl, co se týká ehlení nerovností. Jakoby měly větí zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Ve je měkčí a veselejí.
Take: nenechte si natrhnout koule jejich dojíděním:)
|
|
28.11.2013 11:52 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2641719
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|

|
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protoe, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Take:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to e zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkuenosti?
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protoe, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Take:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to e zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkuenosti?
|
|
28.11.2013 22:03 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2641849
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
Prozradím takové malé tajemství Koule I.F.H.S. a Monroe jsou vyráběné na jedné lince v jedné fabrice.
Prozradím takové malé tajemství ;-) Koule I.F.H.S. a Monroe jsou vyráběné na jedné lince v jedné fabrice.
|
|
| |
|
|