Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 53 > >|
06.02.2014 18:42 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2665409
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To Henry: Ne. Měřeno v dílně, rozdíl teplot tak 2-3stupně.
To Zhrado: Bylo. (Rozdíl už při nasednutí na hranu kufru).

28.02.2014 18:18 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2672828
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, při jizdě po D1 mi předek auta jakoby poskakuje ale normálně se houpe v pohodě. Kladu si otázku jak jsou na tom přední koule a kolik jich tam vůbec je, kde je přemeřit popřípadě kde je koupit a jak poznám ty správný. Dík J.C.

28.02.2014 18:59 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2672857
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
su 2 na tlmicoch a jedna v pravom podbehu prednom na regulatore

a vzadu 2 na regulatore a 2 na tlmicoch

idealne kupit v citroene podla vin tie ktore treba
otestovat by to mal vediet bud citroen alebo ten kto to robil na starsich citroenoch

28.02.2014 22:01 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2672895
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Našel jsem koule v druhovýrobě a chci se zeptat zda je všude stejný závit, popřípadě podle čeho koupit tu správnou. dík J.C.

28.02.2014 22:08 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2672896
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
o gulach z druhovyrobi sa tu toho popisalo uz dost, pohladaj a precitaj si to (osobne by som ich tam nedaval)

01.03.2014 00:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2672941
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
J.Cimrman napsal(a):
Našel jsem koule v druhovýrobě a chci se zeptat zda je všude stejný závit, popřípadě podle čeho koupit tu správnou. dík J.C.


Závit je u všech stejný jen různé tlaky a tlumiče.

25.03.2014 11:43 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2679888
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A co říkají odborníci na tyhle koule. .link. Jsou ale ještě o stovku levnější než IFHS, tak to asi taky nebude plnohodnotná náhrada.

25.03.2014 13:34 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2679899
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je uplne jedno asi lebo neviem o tom zeby niekto robil gule s novymi membranami

jedina moznost je kupit 1ks, rozrezat a zhodnotit co v tej guli je

26.05.2014 16:21 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2699572
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, volal jsem dnes do 2 servisů, kde dělají měření tlaku v hydr. koulích a v obou mne zarazili, že i tlak na C5, kde je LDS se měří protitlakem s LHM nádobou. Tvrdili mi, že pokud se koule sundají z měřáku, tak se stejně všechna kapalina vytlačí tlakem plynu v kouli a tím pádem nedojde ani k zanesení systému jinou látkou (pokud není koule úplně vadná), a proto je jedno jakou kapalinou se měří.
Je tomu opravdu tak?
Předem díky za informace

12.06.2014 00:03 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705105
cefepim
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim, nechcem zakladat zbytocne novu temu, chcel by som sa znalejsich opytat, zacala mi kvapkat hydraulika (C5, 2009), vpredu vpravo pod zasobnou nadobou je to zaolejovane, netusim, co by to mohlo byt, planujem s tym ist do servisu. Aby som tam neprisiel uplne neznaly, co by v tejto oblasti mohlo tiect ( hadicka, tesnenie..) a kolko by pri najcastejsich poruchach mohla byt priblizna cena opravy, aby som vedel, na co sa pripravit? ( nerad by som tam nechal 2000 eur len pre uplnu neznalost. Dakujem

12.06.2014 00:17 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705106
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cefepim napsal(a):
Zdravim, nechcem zakladat zbytocne novu temu, chcel by som sa znalejsich opytat, zacala mi kvapkat hydraulika (C5, 2009), vpredu vpravo pod zasobnou nadobou je to zaolejovane, netusim, co by to mohlo byt, planujem s tym ist do servisu. Aby som tam neprisiel uplne neznaly, co by v tejto oblasti mohlo tiect ( hadicka, tesnenie..) a kolko by pri najcastejsich poruchach mohla byt priblizna cena opravy, aby som vedel, na co sa pripravit? ( nerad by som tam nechal 2000 eur len pre uplnu neznalost. Dakujem


Přepad,hadice,samotná nádobka - to může být cokoli - některé nádobky mají zpátečku ve spodní části,některé ve spodní i horní části a nebo jen nahoře a dole zaslepenou nebo vůbec - jaká je u tohoto konkrétního auta nevím.Povolit nádobku a přizvednout a podívat se - odmastit a sledovat kde teče LDS a podle toho řešit.

12.06.2014 00:21 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705107
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nejdřív bych se podíval jestli opravdu ubylo kapaliny. Já jsem po výměně kapaliny spustil auto úplně dolů a kapalina přetekla horem (možná špatné víčko), takže více aut to tam má zaolejováné , ale aspoň to nerezne

12.06.2014 10:09 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705144
cefepim
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Skusil som to cele odmastit a zda sa mi, ze to presakuje z nejakeho kockateho zariadenia pod tou nadrzkou, nie z hadicky

12.06.2014 11:59 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705151
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Jimik napsal(a):
Nejdřív bych se podíval jestli opravdu ubylo kapaliny. Já jsem po výměně kapaliny spustil auto úplně dolů a kapalina přetekla horem (možná špatné víčko), takže více aut to tam má zaolejováné , ale aspoň to nerezne


No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, že to přeteklo. To není víčkem, ale tím, že jsi tam toho nalil prostě moc, plnit se to má v nejnižší poloze! A na toto pozor, díky této chybě , kdy to přeteče a následně nateče do elektromotoru čerpadla, který je hned pod nádržkou se může stát, že až se udělá z uhlíků a LDS hezky vodivá pasta, tak ta pak dělá v tom elektromotoru zkrat, stačí to sice jen vyčistit, ale je to zas zbytečná starost

12.06.2014 13:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705167
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zbyňa napsal(a):
No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, že to přeteklo.

Dolíval jsem to podle návodu, co tu někde je, v nejnižší poloze. Později jsem ale auto odtlakoval úplně a při tom mi to přeteklo.

12.06.2014 20:47 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2705246
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zbyňa napsal(a):
No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, že to přeteklo. To není víčkem, ale tím, že jsi tam toho nalil prostě moc, plnit se to má v nejnižší poloze! A na toto pozor, díky této chybě , kdy to přeteče a následně nateče do elektromotoru čerpadla, který je hned pod nádržkou se může stát, že až se udělá z uhlíků a LDS hezky vodivá pasta, tak ta pak dělá v tom elektromotoru zkrat, stačí to sice jen vyčistit, ale je to zas zbytečná starost


No už se mi to stalo také (na dvou autech)- nevím přesně proč,ale pustíš dolů- doleješ na dno košíčku - odtlakuješ diag a mᚠ1/2 l venku - zvedneš - pustíš dolů a je tam málo zřejmě to normálně nepustí úplně tlak a diag ano.

01.07.2014 21:00 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2711566
carlos8
Město: Libošovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Nazdárek chlapy mám c5 2.0 16v hydraactiv 3+ a zadek mám dost měkký a když třeba udělám myšku tak se to vlní ale jen zadek je problém v koulích? nebo by mohl být v tlaku? regulator nebo tak něco? dík za odpověď

21.08.2014 23:59 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2726233
Lisak33
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14

99 Poslat soukromou zprávu
Potřeboval bych poradit ohledně koupí koulí. Auto mám chvíli a zdá se mi, že se v něm na dírách mlátím a je pohodlný asi jako mondeo. Hezky sedí na silnici, ale pohodlí jsem čekal jiný. Auto má z německa poctivých 18000km (po starém pánovi zůstalo dost dokladů potvrzující stav tachometru-serviska, kontroly TUV, učtenky z Citroenu). Bohužel nesehnal jsem okolo Liberce nikoho známého z C5, abych mohl auta porovnat(nikdy jsem v jiné C5 nejel).
Po studiu zde a jinde jsem si, ale téměř zcela jistý, že pomůže jen výměna koulí a chci se zkušenějších optat na něco co jsem zde nenašel.
1. Na konkrétně svoje auto(RERHRH) najdu doporučeno od jednoho výrobce více koulí se stejným tlakem lišících se jen jiným referenčním číslem OEM. Mohu použít kteroukoliv z nich, nebo se musím striktně řídit referenčním číslem?(to správné jsem si našel na servise.citroen)
2.Pokud se nemusím striktně řídit číslem OEM, mohu v rámci většího pohodlí použít dopředu 62barový koule místo 57barových?
3.Nikdo se tady ani jinde nezmiňuje o kvalitě koulí fy.LIZARTE. Měli by to být repasované originál koule kvalitě originálu(píše o sobě sama firma) a je na ně 2roky záruka.
Ptám se hlavně kuli této nabídce:
"http://www.mister-auto.cz/cs/citroen-c5-break-re-2-0-hdi-136ps_v18463_g1718.html?display=liste&opt_eq=true&e=292"
První dvě nabídky jsou sice, jak jsem si až teď všiml, regulátory. Ale jsou to jen koule z menbránou a pokud mají stejný závit vadí to? Tady nebo v jiné diskuzi někdo zaměňoval koule z XMka a C5 a nevadilo mu to.
Předem díky za odpověď.

22.08.2014 01:21 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2726234
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Brzdi..

- Po 18 000km nieje možné ma nanič gule.. bežne vydržia 250-350 000
- Ak by si mal gule na minime tak by to nebolo ako mondeo ale ako auto bez tlmičov..natvrdo a hopkaním
- Gule daj najprv skontrolova !! Merajú sa protitlakom, merač má skoro každý citroeňák..alebo plnič gúl
- Gule dᚠbuď orig a mᚠpokoj, alebo vezmeš druhovýrobu ktorá vydrží tak 30-40%.. za 50% cenu
- Je otázka či mᚠH3 alebo H3+ a či funguje ako má.. v prípade H3+ ak jazdíš ostro a prudko akceleruješ tak dlhšie drží sport režim, a často donho prechádza.. riešením pre zvýšenie komfortu je nahodenie gulí z H3 verzie..

+otázka je či mᚠzadnú nápravu ok, alebo už pridreté ložiská..vtedy znatelne buchoce a poskakuje ked je už po zenithe..

P.S- niekedy keď som mal pocit že auto je tvrdšie..tak som sa povozil v obyčajných pružinách..potom je ten rozdiel znatelný a zase som spokojný

22.08.2014 02:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2726236
Lisak33
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14

99 Poslat soukromou zprávu
Omlouvám se, auto má samozřejmě 180 000km a je skoro 9let starý . Doplňuji, že mám H3 systém a nikde nic nebouchá, nevrže, v tomhle pohoda. Vyloženě tvrdý mi nepřipadá. Ale např. kousek jezdím po děravé panelce a lítám v autě jak nudle nebo na drobných nerovnostech za sebou kola poskočí jako bych měl u auta špatný tlumiče. Jezdím i sl. auty a synovým Meganem, takže porovnání mám. Jen jinou C5 jsem nikdy nejel. Jsem milovník pohody a po předchozím ečkovým MB W124 hledám aspoň podobnou pohodu.
Jinak druhovýrobu tu už řešili, konkrétně IFHS a po několikerým měření se kvality jevila jako min. 50% originálu (po 140 000km na českých silnicích byly stále v normě).Což při mém nájezdu +- 15000 km ročně stačí na přežití auta nebo do obměny Jen jsem nikde nenašel informace o koulích od Lizarte. O tom zda mohu použít koule z jiným referenčním číslem a třeba o těch 5barů vyším tlakem. A to zda jdou použít regulační koule o stejném předepsaném tlaku jako koule hlavní(asi je to úplná blbost, ale pokud mají stejný závit...pořád je to jen koule).
Podle toho co jsem četl se orientační přeměření koulí finančně nemůže vyplatit, takže mi pořád zbývá jen odchytit někoho z C5 a svést se nebo povozit jeho v mojí ANEBO je prostě vyměnit i s LDS

|< < 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator