Omlouvám se, auto má samozřejmě 180 000km a je skoro 9let starý . Doplňuji, e mám H3 systém a nikde nic nebouchá, nevre, v tomhle pohoda. Vyloeně tvrdý mi nepřipadá. Ale např. kousek jezdím po děravé panelce a lítám v autě jak nudle nebo na drobných nerovnostech za sebou kola poskočí jako bych měl u auta patný tlumiče. Jezdím i sl. auty a synovým Meganem, take porovnání mám. Jen jinou C5 jsem nikdy nejel. Jsem milovník pohody a po předchozím ečkovým MB W124 hledám aspoň podobnou pohodu.
Jinak druhovýrobu tu u řeili, konkrétně IFHS a po několikerým měření se kvality jevila jako min. 50% originálu (po 140 000km na českých silnicích byly stále v normě).Co při mém nájezdu +- 15000 km ročně stačí na přeití auta nebo do obměny Jen jsem nikde nenael informace o koulích od Lizarte. O tom zda mohu pouít koule z jiným referenčním číslem a třeba o těch 5barů vyím tlakem. A to zda jdou pouít regulační koule o stejném předepsaném tlaku jako koule hlavní(asi je to úplná blbost, ale pokud mají stejný závit...pořád je to jen koule).
Podle toho co jsem četl se orientační přeměření koulí finančně nemůe vyplatit, take mi pořád zbývá jen odchytit někoho z C5 a svést se nebo povozit jeho v mojí ANEBO je prostě vyměnit i s LDS