Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
Lisak33
22.08.2014 02:56 - Re: Hydraulické koule pérování C5
Za?iato?n?k
Omlouvám se, auto má samozřejmě 180 000km a je skoro 9let starý . Doplňuji, že mám H3 systém a nikde nic nebouchá, nevrže, v tomhle pohoda. Vyloženě tvrdý mi nepřipadá. Ale např. kousek jezdím po děravé panelce a lítám v autě jak nudle nebo na drobných nerovnostech za sebou kola poskočí jako bych měl u auta špatný tlumiče. Jezdím i sl. auty a synovým Meganem, takže porovnání mám. Jen jinou C5 jsem nikdy nejel. Jsem milovník pohody a po předchozím ečkovým MB W124 hledám aspoň podobnou pohodu.
Jinak druhovýrobu tu už řešili, konkrétně IFHS a po několikerým měření se kvality jevila jako min. 50% originálu (po 140 000km na českých silnicích byly stále v normě).Což při mém nájezdu +- 15000 km ročně stačí na přežití auta nebo do obměny Jen jsem nikde nenašel informace o koulích od Lizarte. O tom zda mohu použít koule z jiným referenčním číslem a třeba o těch 5barů vyším tlakem. A to zda jdou použít regulační koule o stejném předepsaném tlaku jako koule hlavní(asi je to úplná blbost, ale pokud mají stejný závit...pořád je to jen koule).
Podle toho co jsem četl se orientační přeměření koulí finančně nemůže vyplatit, takže mi pořád zbývá jen odchytit někoho z C5 a svést se nebo povozit jeho v mojí ANEBO je prostě vyměnit i s LDS

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator