Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Pérování, tlumení, tvrdost auta
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|
21.03.2014 19:44 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2678641
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
edituj si prispevok ked nevies vsetko napisat naraz

osobne uz som to tu x krat pisal by som druhovyrobu do C5 a novsieho nekupoval (vyrobny proces origo gule a tejto druhovyrobovej je sakra rozdielny, teda pouzite materiali)

29.04.2014 21:08 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691351
biker
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Koule vyměněny a pérování je dokonalé Povolil jsem je až v práci za pomoci obrovskejch sikovek prodluženejch o metr a pul trubky a čtyř lidí,jedny siky=dva lidi...a šlo to bez vyndání pístů

Přílohy:
2014-04-26-394.jpg ( 808587b ) - zvedák Linde
2014-04-26-392.jpg ( 714005b ) -
2014-04-26-397.jpg ( 658334b ) -
2014-04-26-396.jpg ( 673307b ) -
2014-04-26-398.jpg ( 908316b ) -

29.04.2014 21:29 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691405
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A co že jsi to vlastně dělal? Na to stačí středně velké kladívko a středně velký sekáč - s manžetama a trubičkou nehejbu - trvá to tak půl hoďky(dělám to na počkání) i méně

29.04.2014 21:36 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691436
biker
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
jo to jsem dělal na kanále u kámoše a ne ane povolit....hlavne tam byl problém s místem.Ja menil i těsnění pístů....proto mám na foto píst bez trubky a manžety

29.04.2014 21:44 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691454
biker
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
v práci mám 8 T Linde a tak posloužila jako pojízdný zvedák.Horší ale bylo vyměnit těsnění....proč ty písty nejdou ven bez ostatní demontáře sakra,asi dva cm délky tyčky pístu tomu vadí

29.04.2014 22:22 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691525
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
biker napsal(a):
v práci mám 8 T Linde a tak posloužila jako pojízdný zvedák.Horší ale bylo vyměnit těsnění....proč ty písty nejdou ven bez ostatní demontáře sakra,asi dva cm délky tyčky pístu tomu vadí


Dělám to bez kanálu,na počkání oboje - s pístnicema (trubkama nehejbu) - když odtlakuješ-oklepeš pístnici v místě závitu koule tak jde koule skoro rukou a těsnění dělám také na autě - ostatní zdržuje - je to na něco kolem půl hoďky-

29.04.2014 22:30 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691531
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No, písty normál tahám rovnou z pístnice ven k ramenu nápravy a místo tam je akorát na vytažení, nic se nerozdělává, ani koule, ani trubky ... Pokud jde ven ta jehla - závlačka, tak je to na chvilku.

30.04.2014 09:23 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691839
biker
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
tahal jsem za kolo a nic asi 1.5cm scházelo pro vyndání tyčky.....jak to děláte?...... protože vyndavat závlačky je zlo

30.04.2014 09:54 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2691846
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ze vyndavame zavlacky
kym ju niekto nerozvrta predtym tak sa to povacsine da

taka co nejde je najlepsie rameno do zveraku - ale to je uz ciste zlo (a to je aj naprava vzdy na sra...)

30.04.2014 21:54 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2692246
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak ze vyndavame zavlacky
kym ju niekto nerozvrta predtym tak sa to povacsine da

taka co nejde je najlepsie rameno do zveraku - ale to je uz ciste zlo (a to je aj naprava vzdy na sra...)


Jak jde ven rameno tak už tam cpu nová ložiska(pokud tedy nebyly dělané čerstvě předtím) je to přijednom a není to o moc dražší(když musím kvůli přetěsnění dolovat rameno tak je dražší než jen závlačku a manžetu ven)

03.06.2014 21:14 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2701817
Dan 1
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 152
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím ! Mám dotaz-když dám auto úplně do vrchní polohy a jedno kolo není "na tvrdo"-bez problémů pruží-je v háji koule ? Nebo to může být nedostatkem hydrauliky ?

03.06.2014 21:29 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2701822
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
B je správně.

14.07.2014 22:12 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2715190
kabecko01
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj nevíte o někom kdo by mi v Praze zkontroloval Hydroaktiv 3+
děkuji

15.07.2014 06:28 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2715286
halford1
Město: Veliká Ves, Auto: Toyota Avensis T27Počet příspěvků: 167

99 Poslat soukromou zprávu
Podívej se do CCCA, a tajný tip ode mne jsou Radonice a Jarda Růžička

15.07.2014 16:16 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2715422
kabecko01
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
děkuji

01.09.2014 16:25 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729438
fri
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158kPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny. Hlásím se jako novopečený majitel nové C5 1.6 THP sedan. V rodině jsme kdysi měli BX a já se po letech kdy jsem si nemohl vybrat s čím budu jezdit k Citroenu vracím.
Proč ale píšu - auto mám měsíc a jsem opravdu spokojený a utvrzuju se v tom že jsem si vybral dobře. Jen mě překvapila jedna věc - tvrdost podvozku při přejezdu malých krátkých nerovností - např záplaty, víka od kanálů apod. Komfort je pořád o ligu jinde než u běžných konfekčních aut a vím že se hydractive při každém faceliftu přitvrzoval, ale není to už takový polštář který člověka od silnice izoluje jak si pamatuju např. z BX akterý jsem i čekal zvl᚝ při lehkém motoru vpředu. Tak se chci jen ujistit - jde o vlastnost danou dobou nebo se dá podvozek nějak "změkčit" (např. softwarově)? Díky

01.09.2014 16:40 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729442
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mozes si nechat zmerat gule, ale kazdopadne je to podstatne tvrdsie a porovnavat to s BX sa neda

softwarove zmekcenie nehrozi

01.09.2014 16:45 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729443
fri
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158kPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Tak auto je přímo z výroby, tak předpokládám že je všechno tak jak má a nějaká záměna na pásu snad nehrozí. No, i když, kdybych to dělal třeba já..

01.09.2014 16:48 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729444
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ked to mas ako nove, tak to je ina, proste musis zabudnut na to co bolo, ono auto ktore ide 200km / h by bolo dost nebezpecne keby sa spravalo ako BX 1.9D

01.09.2014 17:15 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729459
fri
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158kPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
BX jsme měli GTI, to jinak lítalo Jinak co se týká větších nerovností jako je zvlněná silnice, tam hydra pracuje jak má a houpe příjemně, ale nevím proč nemůže žehlit ony drobnosti třeba v nízkých rychlostech v obci Ale nejsem zas takový technik, tak zjištuju.

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator