Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Batéria alebo elektronika.
|< < 1 2
09.09.2014 21:26 - Re: Batéria alebo elektronika. 2731572
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, tak tu mas problem, pin co ti udava napajanie akoze klucove + su VAN+ data, takze ti to asi obcas resetne bsi

natiahni si novy kabel napr. zo zapalovaca ako klucove + a ten povodny pin len zaizoluj a uvidis

10.09.2014 07:24 - Re: Batéria alebo elektronika. 2731640
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mno, tak tu mas problem, pin co ti udava napajanie akoze klucove + su VAN+ data, takze ti to asi obcas resetne bsi

natiahni si novy kabel napr. zo zapalovaca ako klucove + a ten povodny pin len zaizoluj a uvidis
moc Jumepe nechápu co je klíčové + ale moc se mi nezdá že je to rádiem....rádio jsem vyměnil někde v květnu(may)a tohle to dělá sem tam asi poslední 2měsíce.Snad diag ale pokud to udělá sem tam a nemá to vliv na jízdu(auto funguje a reaguje na plyn.pedál)jestli to půjde dohledat v závadách....?Akorát nevím jěště jednu věc,zatím mi to udělalo jen za jízdy ve dne-co když to udělá na těch cca.5-10sec.v noci-zhasnou světla???at se náhodou někdo nepři zabije když mu zmizím na chvíli z očí....

10.09.2014 10:22 - Re: Batéria alebo elektronika. 2731655
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla mna je to tym radiom
originalne radio dostava informacie z BSI o niektorych veciach
a ten pin 7 ide okrem radia aj do tachometra, ak nieco na tom radiu zasumi do siete, sposobi to restart bsi (a tiez data su na pinoch inych

to ze to nerobilo doteraz je vporiadku, zacat to moze kedykolvek a teoreticky aj prestat (staci ze nejaky kondenzator v tom radiu zmenil mierne svoju kapacitu, na funkcnost to vplyv nebude mat, ale na nejake tebe nepostrehnutelne rusenie uz ano)

ak to robi stale, tak najjednoduchsie co mozes spravit je odpoj to radio

12.09.2014 08:35 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732149
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
podla mna je to tym radiom
originalne radio dostava informacie z BSI o niektorych veciach
a ten pin 7 ide okrem radia aj do tachometra, ak nieco na tom radiu zasumi do siete, sposobi to restart bsi (a tiez data su na pinoch inych

to ze to nerobilo doteraz je vporiadku, zacat to moze kedykolvek a teoreticky aj prestat (staci ze nejaky kondenzator v tom radiu zmenil mierne svoju kapacitu, na funkcnost to vplyv nebude mat, ale na nejake tebe nepostrehnutelne rusenie uz ano)

ak to robi stale, tak najjednoduchsie co mozes spravit je odpoj to radio
takže jumepe pokud jsem správně pochopil mám natáhnout plus a mínus nové z baterie?já jsem si myslel jestli třeba na to nemá i vliv nefunkční tlačítko palubáku pod volantem anebo nějaká kostra jak psal jruze.no zkusím teda natáhnout nové napájení-což nebude problém protože mám natáhlý kabel z baterie pro zesilovač

12.09.2014 10:24 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732158
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja sa nebavim o trvalom napajani ale klucovom (pin 7 v konektore)
to ti je od baterky uplne na dve veci

12.09.2014 12:36 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732166
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 155

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Možná by neškodilo ujasnit rozdíl mezi zapojením ISO konektoru na standardním neoriginálním rádiu a na ISO konektoru v C5.

1. Neoriginální rádio očekává na pinu 7 v ISO konektoru napájení pro provoz přijímače s tím, že s vypnutím klíčku auta se vypne i autorádio. Aby se neztratilo nastavení předvoleb, má ještě autorádio připojení na permanentní napájení (i po vysunutí klíčku). To čeká v ISO konektoru na pinu 4 a/nebo na zvláštním vývodu autorádia.

2. C5 nemá v ISO konektoru napájení od klíčku. Na pinu 7 má permanentní napájení, nezávislé na zapnutí klíče. Vypínání originálního autorádia je řešeno logikou autorádia podle signálu z VAN sběrnice, které auto poskytuje na pinu 4.

Funkční zapojení je, že se ISO konektory rádia i auta propojí přes piny 5, 7 a 8. V konektoru na straně rádia se navíc propojí piny 4 a 7, čímž se zabezpečí trvalé napájení paměti rádia. Pin 4 v ISO konektoru auta musí zůstat "ve vzduchu" jak již psal jumep, aby se neovlivnil provoz sběrnice VAN.

Toto zapojení umožní trvalý provoz rádia, takže se musí dávat pozor, aby zapnuté rádio po několika dnech nevybilo autobaterii.

Přílohy:
autoradio ISO.pdf ( 171410b ) -

12.09.2014 13:33 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732182
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca

inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat

ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12
pin 4 na poistku F20 v BSI
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11

z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem

ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice

the first two characters of the wire codes have the following meaning
first character
B : + battery (BM01A)
M : earth (MC25F)
C : + APC (CM04E)
second character
M : earth (MM01)
E : electric (linked to an ECU) (ME04)
C : bodywork, body (MC50N)

Přílohy:
radio.pdf ( 827608b ) -

12.09.2014 14:10 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732192
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 155

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Převodník jsem před pár dny koupil a po prvním zapojení si dobře rozumí s ovladačem u volantu i se starším autorádiem Alpine. Jediná věc, kterou můj typ převodníku nevyřešil, je právě permanentní napájení paměti rádia na pinu 4. Chystám se to doplnit v nejbližší době.

Edit: Převodník funguje jak má. Neměl jsem správně zapojený pin 4 v ISO konektoru rádia. Rádio se ovládá ovladačem pod volantem a vypíná s vypnutím klíčku. Předvolby rádia zůstávají v paměti.

14.09.2014 20:35 - Re: Batéria alebo elektronika. 2732874
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca

inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat

ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12
pin 4 na poistku F20 v BSI
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11

z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem

ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice

the first two characters of the wire codes have the following meaning
first character
B : + battery (BM01A)
M : earth (MC25F)
C : + APC (CM04E)
second character
M : earth (MM01)
E : electric (linked to an ECU) (ME04)
C : bodywork, body (MC50N)
nooo vydržím do srazu,tady jsem v pasti.... jen vim že když jsem zapojil radio tak po nějaké době mi zmizelo uložení z paměti tak jsem navštívil prodejse a jen prohodil PLUSY a pak drželo pamět tak na to kluci juknem na srazíku o.ki.?

22.09.2014 17:07 - Re: Batéria alebo elektronika. 2735523
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jěště jednou bych se vrátil k mému problému s neorigo rádiem+restart bsi.pokud dojde k restartu bsi neměl by se vynulovat palubní pc.?protože mi na něm zůstanou:hodiny,datum.

23.09.2014 10:52 - Re: Batéria alebo elektronika. 2736004
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nemusia, restart neznamena reset

16.11.2014 21:06 - Re: Batéria alebo elektronika. 2752620
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 528
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak během asi dvou měsíců se mi už potřetí stalo, že mi během jízdy zhasla přístrojovka, zacvakala relata, spadly budíky a pak se to znovu rozběhlo. Zůstal jen svítit servis a vyvolal jsem hlášku o chybě imobilizeru. Po vypnutí klíčku a novém startu bez závad. Baterka je dva roky stará a jiný problém zatím není. Můžou to být nějaký konektory, nebo kostry?

16.11.2014 21:12 - Re: Batéria alebo elektronika. 2752624
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ujo, citaj, uz to tu je, je to vynuteny restart BSI sposobeny displayom, skus si pohladat

16.11.2014 22:01 - Re: Batéria alebo elektronika. 2752665
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 528
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dík, už jsem se polepšil a pohledal.

14.09.2018 17:57 - Re: Batéria alebo elektronika. 3180245
kelt 63
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám problém se startováním,startér točí a motor chytne až na potřetí.Jindy chytne ahned zhasne a to
potom už nenastartuju a musím počkat desítky minut.pak otočím klíčem a nastartuji napoprvé .
Takže,když startuji tak nevím jak to dopadne...žádnou závadu to nepíše.jsou i dny,kdy to startuje i dvacetkrát na poprve

14.09.2018 18:23 - Re: Batéria alebo elektronika. 3180248
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a ked nastartujes tak to jazdi uplne normalne?
cerpadlo v nadrzi po zapnuti kluca pocujes?

14.09.2018 19:58 - Re: Batéria alebo elektronika. 3180262
kelt 63
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Čerpadlo cvaká,vyměnili mi regulátor tlaku,měl jsem to v servisu,ale závadu neodstranily,neví proč to dělá,diagnostika/bývalý pracovník servis citroen/nic neukázala

14.09.2018 20:17 - Re: Batéria alebo elektronika. 3180263
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16406

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz sa to tu opakovalo x krat a opakuje donekocna, ze robil v servise citroen / autorizak uplne nic neznamena
musi vediet ako to ma fungovat a pozret zakladne hodnoty a vidiet co ide a co nejde

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator