Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / možnost přetížení C5 (nákladem)
1 2 3 4 > >|
21.12.2010 20:50 - možnost přetížení C5 (nákladem) 2366615
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdar všichni, chystáme se poprvé s C5 na hory, pojedeme asi v pěti lidech. Když si představím v boxu na střeše 5 párů lyží, dva snowboardy, dále boty, oblečení...Je podvozek C5 náchylný na možné přetížení nákladem? Díky za info, vrtá mi to hlavou už dlouho, podobné téma jsem nenašel...

21.12.2010 20:55 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366617
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na vyske to nijako nezbadas, bude to mozno viac hupat
pretazovanie sa ale podpise na loziskach v ramenach

ale to co popisujes mi ako pretazenie nejako nepripada

21.12.2010 20:58 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366618
kokoumes
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Až za něj zapřáhneš tunový vozejk a naložíš 5 lidí, pak teprve mužš mluvit o přetěžování. Ale jak píše jumep, na výšce C5 to nepoznáš.

21.12.2010 20:59 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366619
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky za odpověď, přesně to jsem potřeboval slyšet, bude se mi líp spát

21.12.2010 21:57 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366630
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
C5 som este nepretazil, ale svojho casu som v BX viezol svokre ca. 500kg sanity, dlazdic a obkladaciek. Paku hydra som nastavil do zvysenej polohy, ale podvozok bol aj tak nizsie ako normal poloha
Za dalsie 2 mesiace som menil gule + nejake silentbloky

22.12.2010 06:05 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366651
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
u BX je doporučení nakládat do 640kg.C5 nevím ale určitě zvládne taky 800kg v kufru jak končící BX.

22.12.2010 08:06 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366652
standa34
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 107
99 Poslat soukromou zprávu
V pohodě to zvládne na podvalníku jsem měl naloženou druhou C5 a v pohodě trasa Praha Břeclav

22.12.2010 10:24 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366657
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Taky jsem to mel jednou v planu privezt si vrak C5 za svou C5, ale nechal jsem toho - celkova vaha by prekrocila zatizitelnost taznyho.

22.12.2010 12:23 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366659
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
CX uvezla 2,5t bagřík bez problému, C5 jsem naložil 5. metráků do kufru a taky OK,ale jen kousek asi 5Km.Ale pokud to takle budete dělat můžete počítat s tím že vám ložiska v ramenech vydrží poloviční dobu ono stačí že daleko dříve odcházejí na breaku než na limuzíně a to je break nevím přesně asi o sto kilo t잚í?

22.12.2010 13:19 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366664
cit
Město: ždar nad sazavou, Auto: Počet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
No já bych nikdy nepřetěžoval-hydractiv nejsou pružiny.Přemýšlel bych i o těch pěti lidech?Do hor si kup C-crosser.

22.12.2010 13:29 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366665
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pretazit auto 5timi ludmi ?????
staci sa pozret do papierov

a vidime:
prevadzkova hmotnost: 1485kg
najvacsia celkova hmotnost: 1985kg

tj. podla papierov do sedanu mozme dat 500kg

mozes ratat

23.12.2010 06:19 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366706
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
cit napsal(a):
No já bych nikdy nepřetěžoval-hydractiv nejsou pružiny.Přemýšlel bych i o těch pěti lidech?Do hor si kup C-crosser.
auta s LHM máme už od 93 není problém servis dělám sám,do koulí si taky fouknu sám a pokud BX přetížíš tak se nezvedne klasicky jen se houpe jak na vlnách.tlaky u C5ky jsou postaveny jinde,,nutnost zadních dorazu"větší prodlevy dorovnání diky absenci akumulační koule

23.12.2010 08:19 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366709
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
diag: jdi do nej
ps: centralka s tim nema nic spolecne ...

23.12.2010 11:31 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366720
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No tak pánové, po tomhle počtení už se mi tak dobře spát nebude, zapomněl jsem totiž ještě přičíst 50 litrů vína . Asi nechám něco doma (že by manželku?)

23.12.2010 12:16 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366723
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
diag: jdi do nej ps: centralka s tim nema nic spolecne ...
když myslíš

23.12.2010 13:20 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366728
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
nemyslim ... vim ...

23.12.2010 13:30 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366730
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zásobník tlaku stím má trochu co dělat,ale jen co se týče reakce na výšku . Potom je to o výkonu čerpadla (BHI) To samé je i s brzdami na CX je další zásobník pro brzdy a i když čerpadlo stojí tak musí min.pětkrát zabrzdit. Na C5 je zásobník podtlaku(posilovač) zkuz ho vyřadit a zabrzdit jen na vývěvu. v principu je to stejné jak hydraulika tak brzdy.

Tím vyřadit jsem mněl na mysli za jízdy a zhaslém motoru vyšlapat podtlak-nastartovat a hned začít brzdit.

23.12.2010 14:06 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366731
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
diag: jdi do nej
ps: centralka s tim nema nic spolecne ...


ja tomu nerozumim

23.12.2010 16:35 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366733
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
u c5 je to jine, u bxa kdyz byla hydra kompletne OK jak ma byt nebyl problem prehoupnout zadek az na doraz, vyskac nereaguje tak rychle ...

23.12.2010 17:07 - Re: možnost přetížení C5 (nákladem) 2366737
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1.6. Udržování výšky vozidla za jízdy
Počítač pérování koriguje změny výšky vozidla, když se tyto výšky mění o více nebo méně než 4 mm od požadované výšky vozidla.
Korekce výšky vozidla je prováděna s časováním v trvání ��10 sekund(y) po zjištění změny výšky vozidla.
Systém filtruje změny výšky vozidla způsobené nerovnostmi vozovky.
Při startování motoru nebo při působení na tlačítko výšky vozidla probíhá časování v trvání ����1 sekundy.
1.7. Změna výšky vozidla v závislosti na stavu vozovky
Když počítač pérování zjistí špatný stav vozovky, zvětší výšku vozidla.
Zvětšení výšky o ��20 mm zachovává pohodlí cestujících, zvětšuje světlou výšku vozidla a zdvih pérování.
Rychlost vozidla musí být menší než ��60 km/h.
K návratu do normální polohy dojde po časování v trvání ��10 sekund, když počítač pérování již nezjistí špatný stav vozovky.
1.8. Změna výšky vozidla v závislosti na zatížení vozidla
Změna výšky vozidla je funkční i při vypnutém zapalování.
Počítač pérování ověřuje výšku vozidla při každém otevření nebo zavření dveří nebo zadních výklopných dveří.
Počítač pérování koriguje výšku vozidla, jestliže tato výška neodpovídá požadované výšce.
Ke korekci výšky vozidla dojde při zavření všech otevíracích dílů.
2. Hydroaktivní pérování ������3+
2.1. Činnost
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Když počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :

* Rychlost vozidla
* Okamžitá rychlost otáčení volantu
* Úhel natočení volantu
* Podélné zrychlení vozidla
* Boční zrychlení vozidla
* Rychlost zdvihu pérování
* Pohyb škrticí klapky akcelerátoru

Jestliže řidič stiskne tlačítko pro sportovní režim, hodnoty parametrů pro zjišování sportovní jízdy jsou sníženy.
Přechod do "tvrdého" stavu je možný, jen když jsou dosaženy hodnoty parametrů "sportovní jízdy".

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator