| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:05 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796261 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | Citronek vieme ze si mal C5 1 a vieme aj preco nechces diesel .... keby si nemal diagnostiku tak to tak nehrotis  - tot moj nazor 
 kazdopadne je idealne si sadnut do oboch aut a vyskusat si vsetko
 od priestoru po loznu plochu a odhad toho co budes vozit
 
 Delict: to zavesenie z toho robi omnoho stabilnejsie auto
Citronek vieme ze si mal C5 1 a vieme aj preco nechces diesel .... keby si nemal diagnostiku tak to tak nehrotis :) - tot moj nazor
kazdopadne je idealne si sadnut do oboch aut a vyskusat si vsetko
od priestoru po loznu plochu a odhad toho co budes vozit
Delict: to zavesenie z toho robi omnoho stabilnejsie auto
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:16 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796262 |  |  
					| Citronek | 
			| Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |  |  
		
				
		|  
     
 | diky za nazory... 
 @jumep:  ano ta byvala C5 2.2HDI a moje diagnostika nedelalo dobrotu, ted mam diag taky ale uz neni cas behat kolem auta a resit kazde cidlo a kupodivu motor vrni a jezdi...
 
 Naftu nechci z duvodu ( nebudu rozepisovat bolesti naftaku), ze zatim neocekavam ze bych za praci dojizdel dale nez 20 km a v planu bude dost kratkych tras po meste a okoli 2 az 15 km, pak cca jednou mesicne trasa 400km. Takze bych ten FAP pekne ucpaval a vysledna spotreba nafty by nebyla o moc nizsi nez benzin ... v pripade delsich jizd a najezdu k benzinu pridam LPG a  budu jezdit srovnatelne ci mozna i o neco mene nez s naftou...
 Jak jsi ji mi jiz kdysi psal 2.0 103kw neni nijak problemova -ano sve mouchy ma ale neni stale to 1.6 THP ci 2.0HPI
diky za nazory...
@jumep:  ano ta byvala C5 2.2HDI a moje diagnostika nedelalo dobrotu, ted mam diag taky ale uz neni cas behat kolem auta a resit kazde cidlo a kupodivu motor vrni a jezdi...
Naftu nechci z duvodu ( nebudu rozepisovat bolesti naftaku), ze zatim neocekavam ze bych za praci dojizdel dale nez 20 km a v planu bude dost kratkych tras po meste a okoli 2 az 15 km, pak cca jednou mesicne trasa 400km. Takze bych ten FAP pekne ucpaval a vysledna spotreba nafty by nebyla o moc nizsi nez benzin ... v pripade delsich jizd a najezdu k benzinu pridam LPG a  budu jezdit srovnatelne ci mozna i o neco mene nez s naftou... 
Jak jsi ji mi jiz kdysi psal 2.0 103kw neni nijak problemova -ano sve mouchy ma ale neni stale to 1.6 THP ci 2.0HPI
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:18 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796263 |  |  
					| HELLMUT | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |  |  
		
				
		|  
     
 | No já jako amatér se v technice nevyznám. Interiér III.řady je bez pochyby o mnoho hezčí! I.a II. je uvnitř jak z roku 1990...  Ale zase je tam 	"vzduno " není tam člověk tak nacpaný jak v letadle. Ale nechápu kdy ti vadí hluk v Xaře e pořád chce ten benzín, tedy pokud nechce jezdit max 100km/h...
  Z tohoto důvodu u benzín nikdy nechci.. .
  Koukám e píe proč naftu ne, No já bych to zase tolik neřeil. V Praze je větina Taxi disel a myslím e moc prostoru na regeneraci nemají...
No já jako amatér se v technice nevyznám. Interiér III.řady je bez pochyby o mnoho hezčí! I.a II. je uvnitř jak z roku 1990...:-)) Ale zase je tam 	"vzduno " není tam člověk tak nacpaný jak v letadle. 
Ale nechápu kdy ti vadí hluk v Xaře e pořád chce ten benzín, tedy pokud nechce jezdit max 100km/h...:-d
Z tohoto důvodu u benzín nikdy nechci.. .:-)
Koukám e píe proč naftu ne, No já bych to zase tolik neřeil. V Praze je větina Taxi disel a myslím e moc prostoru na regeneraci nemají...
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:25 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796264 |  |  
					| sgt | 
			| Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |  |  
		
				
		|  
     
   | Delict napsal(a): sgt éé.. v com je dalej? mozes uviest neaky konkretny priklad? alebo podloi fotkou? Mne to pride len viac plastovejie.. interier C5 III sa mne osobne absolutne nepáči.. @delict: jumep má pravdu, to rozdielne zavesenie kolies vpredu a vzadu robí vežký rozdiel. Na XA to ete celkom dobre fungovalo, nakožko XA bola VEźMI nízke auto. U vysokej C5 I/II je to fajn zavesenie, pokiaž ide rovno. Ak prídu zatáčky a technickejia tra, tak tam u zavesenie stráca, to cíti okamite.
 Čo sa týka interiéru, tak či sa niekomu páči alebo nie je čisto subjektívny pocit. Kvalita spracovania a pouité materiály sú ale úplne inde. V X7 nenájde úpajúce sa a tvrdé plasty, nepresné lícovanie atď...
@delict: jumep má pravdu, to rozdielne zavesenie kolies vpredu a vzadu robí vežký rozdiel. Na XA to ete celkom dobre fungovalo, nakožko XA bola VEźMI nízke auto. U vysokej C5 I/II je to fajn zavesenie, pokiaž ide rovno. Ak prídu zatáčky a technickejia tra, tak tam u zavesenie stráca, to cíti okamite.
Čo sa týka interiéru, tak či sa niekomu páči alebo nie je čisto subjektívny pocit. Kvalita spracovania a pouité materiály sú ale úplne inde. V X7 nenájde úpajúce sa a tvrdé plasty, nepresné lícovanie atď...
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:25 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796265 |  |  
					| Citronek | 
			| Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |  |  
		
				
		|  
     
 | Xsara nema odhlucneni, dvere jako plechovka ... s benzinem se da jet 130km/h klidne bez toho aniz by obtezoval hlukem do kabiny, to uz jde vice slyset aerodynamicky hluk ...
 
 Jdu hledat diskusi kolik lidi s C5 HDI jezdi kratke trasy po meste
  Xsara nema odhlucneni, dvere jako plechovka ... 
s benzinem se da jet 130km/h klidne bez toho aniz by obtezoval hlukem do kabiny, to uz jde vice slyset aerodynamicky hluk ...
Jdu hledat diskusi kolik lidi s C5 HDI jezdi kratke trasy po meste  ;-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:29 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796266 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | mas tu mna napr z 2.7 sialenostu  (predtym 2.2) cela nadrz sa nepohnem z mesta - jazda do 5km
mas tu mna napr z 2.7 sialenostu :) (predtym 2.2)
cela nadrz sa nepohnem z mesta - jazda do 5km
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:30 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796267 |  |  
					| HELLMUT | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |  |  
		
				
		|  
     
 | No a taky si můe přečíst jak tu řeí jinou převodovku do benzínu kvůli hluku  No a taky si můe přečíst jak tu řeí jinou převodovku do benzínu kvůli hluku :-)))) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:32 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796268 |  |  
					| bew | 
			| Město: Ďura u Ostravy, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 65 |  |  
		
				
		|  
     
   | Zkuenost s AAA ... a lidi se stále nepoučí. (narazil jsem při brouzdání webem) .link.
Zkuenost s AAA ... a lidi se stále nepoučí. (narazil jsem při brouzdání webem)
http://liborsynek.blog.idnes.cz/c/404737/Jak-to-chodi-v-AAA.html
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 14:39 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796269 |  |  
					| Delict | 
			| Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |  |  
		
				
		|  
     
 | Kde je nepresné lícovanie? Ja vidím skôr kvalitu v starých poctivých hrubých plastoch..a nie v tých naklikaných tenkých plastíkoch v novsich autach.. pride mi to ako ABS plast z citroenu BX..moja C5 I. si po 13 rokoch nevrzne, ani jeden kus nikdy nevrzol.. uvidíme čo spraví po 13 rokoch "presné lícovanie" a kvalita C5 x7 
 Vlečná náprava bude vdy stráca na nezávislé zavesenie..ale nezávislé zavesenie bude zase vdy finančne náročnejie na údrbu. Na túto vlečku som si zvykol u z čias BX,Xant, XM..a jazdím ju aj na C5. Je to len o zvyku ..C5 zvláda losí test v 70km/h, tak isto aj XM a ostatné..nezávislé zavesenie v novej C5 tourer zvláda 71km/h
 
 C5 x7 zahodila vsetko co predosle C5 mali a čím vynikali.. preto je aj najslabie predávanou z generacií C5..a mono posledný klinec do rakvy hydrauliky
  Kde je nepresné lícovanie? Ja vidím skôr kvalitu v starých poctivých hrubých plastoch..a nie v tých naklikaných tenkých plastíkoch v novsich autach.. pride mi to ako ABS plast z citroenu BX..moja C5 I. si po 13 rokoch nevrzne, ani jeden kus nikdy nevrzol.. uvidíme čo spraví po 13 rokoch "presné lícovanie" a kvalita C5 x7
Vlečná náprava bude vdy stráca na nezávislé zavesenie..ale nezávislé zavesenie bude zase vdy finančne náročnejie na údrbu. Na túto vlečku som si zvykol u z čias BX,Xant, XM..a jazdím ju aj na C5. Je to len o zvyku ..C5 zvláda losí test v 70km/h, tak isto aj XM a ostatné..nezávislé zavesenie v novej C5 tourer zvláda 71km/h 
C5 x7 zahodila vsetko co predosle C5 mali a čím vynikali.. preto je aj najslabie predávanou z generacií C5..a mono posledný klinec do rakvy hydrauliky :( 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 15:03 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796270 |  |  
					| RimmerCZ | 
			| Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 613 |  |  
		
				
		|     
   | Me toho teda v aute vrze/vibruje dost, vcetne sedaku, palubky, plastu obou dveri a madla spolujezdcovych dveri. Asi patecni kus ?  Me toho teda v aute vrze/vibruje dost, vcetne sedaku, palubky, plastu obou dveri a madla spolujezdcovych dveri. Asi patecni kus ? :) 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 15:13 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796272 |  |  
					| sgt | 
			| Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |  |  
		
				
		|  
     
   | mne nedrnčí a nevibruje nič, jedine troku začu zvuky keď kríim nápravy (vjazdy na parkoviská, mimo cesty atď).  mne nedrnčí a nevibruje nič, jedine troku začu zvuky keď kríim nápravy (vjazdy na parkoviská, mimo cesty atď). :palec 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 16:48 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796310 |  |  
					| bluemotion | 
			| Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |  |  
		
				
		|  
     
 | U minule mi obcas neco luplo, ale to byly tycky stabilizatoru..u tehle nemam zadne pazvuky ani z podvozku a ani interieru....no a s muzikou od Helmuta bych to stejne ani neslysel   Porovnavat C5 I a II nemuzu, nemel jsem...a ani bych si je nekoupil...
U minule mi obcas neco luplo, ale to byly tycky stabilizatoru..u tehle nemam zadne pazvuky ani z podvozku a ani interieru....no a s muzikou od Helmuta bych to stejne ani neslysel :-d:-d
Porovnavat C5 I a II nemuzu, nemel jsem...a ani bych si je nekoupil...
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 17:41 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796338 |  |  
					| Citronek | 
			| Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |  |  
		
				
		|  
     
 | I v případě  C5 III   mám vyřadit  z výběru 1.6 HDi  80kw?   Teda pokud  by do mě udeřil  blesk  a kupoval bych naftu  I v případě  C5 III   mám vyřadit  z výběru 1.6 HDi  80kw?   Teda pokud  by do mě udeřil  blesk  a kupoval bych naftu  :) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 17:57 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796340 |  |  
					| HELLMUT | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |  |  
		
				
		|  
     
 | To ti odpoví zdejí mistři, ale myslím e ano...Těké auto,slabý motor.Snad u to tu někdo psal e nebrat ádné 1.6... Kdy u nic,tak 1.6 nemá hydraulický podvozek.
  To ale zase tobě moc nevadí, viď? Jsi stejně divnej, chce C5 ale ne kvůli hydře.
       To ti odpoví zdejí mistři, ale myslím e ano...Těké auto,slabý motor.Snad u to tu někdo psal e nebrat ádné 1.6...
Kdy u nic,tak 1.6 nemá hydraulický podvozek. :-(
To ale zase tobě moc nevadí, viď? Jsi stejně divnej, chce C5 ale ne kvůli hydře.:nevim :-d:-)))):-)))):-)) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 17:59 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796341 |  |  
					| bluemotion | 
			| Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |  |  
		
				
		|  
     
 | Jeden znamy 1,6 HDi ma a nestezuje si..ma najeto ca 250 a zatim to po nem nic nechtelo..ale vis jak to je, treba kus od kusu jiny..nekomu funguje a nekdo jezdi od servisu k servisu...  Jeden znamy 1,6 HDi ma a nestezuje si..ma najeto ca 250 a zatim to po nem nic nechtelo..ale vis jak to je, treba kus od kusu jiny..nekomu funguje a nekdo jezdi od servisu k servisu...;-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 19:02 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796375 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | uz som to par krat povedal, pri 1.6 skor plati pravidlo smolneho kusu opacne 
 1.6 sa z principu vyhnut
 z toho co sem chodi som uz riesil 5x turbo, 1x cely motor, standartne zavady typu tlak paliva, regulacia turba, hrdzave piskotajuce rozvody, podfukujuce striky, retiazka vaciek .... (a viem aspon o 2-3 co maju volu na kluke)
uz som to par krat povedal, pri 1.6 skor plati pravidlo smolneho kusu opacne
1.6 sa z principu vyhnut
z toho co sem chodi som uz riesil 5x turbo, 1x cely motor, standartne zavady typu tlak paliva, regulacia turba, hrdzave piskotajuce rozvody, podfukujuce striky, retiazka vaciek .... (a viem aspon o 2-3 co maju volu na kluke)
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 19:12 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796383 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | C5 II končila tuím výroba 2008 a začala C5 III (X7),  buďto se smíří s 8 let starým autem, nebo bude mít mladí ale za úplně jiný peníz, prostorově je II větí, jezdím i s dvoumetrovým chlapem na zadním sedadle a kolena v pohodě i kdy před ním sedí to samé, u 3kové řady by seděl vzadu na torc, porovnání mám, vlastníme v práci vechny 3 řady, je nás tu dost, co vlastníme u ropáčků FAP, jezdíme dá se říct kolem komína a nemáme s tím ani s regeneracemi ádné problémy. A to, e dvě stejné auta nejsou ohledně oprav stejné, je u kadé značky stejné, na X7 se mi snad nelíbí jenom jedna věc, velikost oken vůči plechům na dveřích, jetě pár let a místo oken budou jenom 5ti cm průzory jak u tanku, jo a jetě porovnání cen náhradních dílů. No a jestli benzín nebo nafta, na krátké trasy bude míň trpět ten benzín, u nafty se to zase vrátí spotřebou a delí ivotností motorů, samozřejmě je i ve větích rychlostí tií, o LPG se vyjadřovat nebudu, tak markantní rozdíl ve spotřebě od nafty tam není, jedině mít větí km nájezd.
  C5 II končila tuím výroba 2008 a začala C5 III (X7),  buďto se smíří s 8 let starým autem, nebo bude mít mladí ale za úplně jiný peníz, prostorově je II větí, jezdím i s dvoumetrovým chlapem na zadním sedadle a kolena v pohodě i kdy před ním sedí to samé, u 3kové řady by seděl vzadu na torc, porovnání mám, vlastníme v práci vechny 3 řady, je nás tu dost, co vlastníme u ropáčků FAP, jezdíme dá se říct kolem komína a nemáme s tím ani s regeneracemi ádné problémy. A to, e dvě stejné auta nejsou ohledně oprav stejné, je u kadé značky stejné, na X7 se mi snad nelíbí jenom jedna věc, velikost oken vůči plechům na dveřích, jetě pár let a místo oken budou jenom 5ti cm průzory jak u tanku, jo a jetě porovnání cen náhradních dílů.
No a jestli benzín nebo nafta, na krátké trasy bude míň trpět ten benzín, u nafty se to zase vrátí spotřebou a delí ivotností motorů, samozřejmě je i ve větích rychlostí tií, o LPG se vyjadřovat nebudu, tak markantní rozdíl ve spotřebě od nafty tam není, jedině mít větí km nájezd. ;-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 19:16 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796387 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | zivotnost motoru je mytus (beha mi tu C5 1 benzin 400k km s povodnym katalyzatorom atd - podstatny je zasa len servis a styl jazdenia)
zivotnost motoru je mytus (beha mi tu C5 1 benzin 400k km s povodnym katalyzatorom atd - podstatny je zasa len servis a styl jazdenia) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 10.03.2015 19:24 -
		Re: Koupě Citroenu C5 | 2796395 |  |  
					| HELLMUT | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |  |  
		
				
		|  
     
 | Moje Xantia má 320 000km a táké povodny katalizator - u ale asi nefunguje jak by měl...  Ten motor chodí celkem bez problémů a to u do něj od doby co mám C5 leju jen olej Starline.
 Naprosto spolehlivé auto vzhledem ke stáří a najetých km. Jetě staré poctivé auto.
  Akorát ten randál motoru od 110 vý
  - musím dát hodně volume doprava abych ho neslyel... Proto teď u jen nafta,nafta a nafta .Pěkně si to olíchá 2200ot a pohodička - o motoru nevím
  Moje Xantia má 320 000km a táké povodny katalizator - u ale asi nefunguje jak by měl...:-))))
Ten motor chodí celkem bez problémů a to u do něj od doby co mám C5 leju jen olej Starline.
Naprosto spolehlivé auto vzhledem ke stáří a najetých km. Jetě staré poctivé auto.:palec
Akorát ten randál motoru od 110 vý :-(  - musím dát hodně volume doprava abych ho neslyel...
Proto teď u jen nafta,nafta a nafta .Pěkně si to olíchá 2200ot a pohodička - o motoru nevím :palec 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |