Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 X7 alias C5 III
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 14 > >|
03.11.2011 22:30 - Re: C5 X7 alias C5 III 2423485
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
No pozor, 2.2 v C5 X7 , není to stejné jako v C5 II .... v C5II 125kW , c5 x7 nějakých 150 kW. Pokud se nepletu ... a v otázce nové 2.2 vs 3.0 bych volil 2.2 (srdce sice říká třílitra), ale rozum bohužel ne.. čtyřválec bude určitě levnější na provoz a taky jich bude jezdit víc, takže jak už tady bylo jinde psáno -> levnější ND, servisy budou vědět co stím atd. atd.

edit-> 2,2 HDi 150kW/450Nm jen jedno turbo ... např. .link.

04.11.2011 10:48 - Re: C5 X7 alias C5 III 2423518
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
...nejako sa mi X7 nepaci, takze by som radsej volil C6, ale to je ina

no tiez som velmi vazne uvazoval o C6 2.7 HDi, predava sa neskutocne lacno ako jazdenka, ale nemam poblizku nijakeho slusneho servisaka, ktory by vedel helfnut hlavne co sa tyka diag. Takze nakoniec vyhral rozum nad srdcom (a velkost kufra )

04.11.2011 12:33 - Re: C5 X7 alias C5 III 2423532
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Urcite nebrat c6 2.7HDi, kdyz uz, tak s 3.0HDi - zere mene, jezdi lepe... Ale nedelaji kombika Pak je jeste "strizliva" volba 2.0HDi (120kW) s manualem, tam je hodne prizniva i spotreba...

14.11.2011 08:24 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425027
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Len taká malá info: C5 III má ručnú brzdu na zadku
V sobotu som menil kolesá a prekvapilo ma, že sa mi otáča predné koleso na zdviháku

14.11.2011 09:29 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425032
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
A má hydro?

edit: jo ta tvoje, koukl jsem do profilu... tak to je zajímavý, že už to dali na zadek, protože na přední kola byla brzda právě kvuli hydraulice, pokud se nepletu

14.11.2011 09:38 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425037
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
X7 moze mat rucku nazadu z dovodu nevlecnej, ale viacprvkovej napravy

14.11.2011 09:47 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425038
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Kdysi dávno, ještě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A když náhodou došlo k poruše hydrauliky, tak nešly ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, že se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přežívala, přesto že už brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika už s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přežitek ručky na předku prostě zrušili.

14.11.2011 10:27 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425039
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Kdysi dávno, ještě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A když náhodou došlo k poruše hydrauliky, tak nešly ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, že se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přežívala, přesto že už brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika už s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přežitek ručky na předku prostě zrušili.


to je sice tiez pravda, ale je tu este jedna vec, vlecena naprava na C5 pohybuje kolesom dopredu a dozadu pri klesani a dvihani auta, si predstav ze nechas rucnu a rychlost, tak sa to auto nedokaze dorovnat a bud sa odtlakuje uplne co sposobi ze sadnes do auta, stupis na spojku a toto padne na zem, alebo sa nebude vedet dvihnut, X7 ma viacprvkovu zadnu napravu a koleso tu nechodi dopredu dozadu pri zdvihani, uz to mali spravit len 4x4 a natacanie zadnych kolies ....

14.11.2011 16:29 - Re: C5 X7 alias C5 III 2425076
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Jumep správně dí... je to z důvodů vlečný a tak trochu je to i přežitek.
Má to svoje výhody i nevýhody.

12.01.2012 20:53 - Re: C5 X7 alias C5 III 2439965
maros.h
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 12.01.12 20:58
Důvod: prohledej forum, pokud na toto tema nic nenajdes, zaloz nove tema. Toto neni technicka diskuze.

13.04.2012 09:25 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469488
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
Dobry den, jsem tady novy, snazil jsem se trochu hledat, ale michaji se tady hodne C5, C5I a C5II dohromady.

Jake jsou prosim zname zavady, konstrukcni chyby a nedostatky na C5III, 2,0HDI Tourer, prosim?

13.04.2012 10:35 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469507
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Tak - jednak nějak netuším, co je to závak (asi závada) druhak - je to celkem nový auto a ještě nenadešla doba, aby vše vyplulo na povrch - aktuálně - nic podstatnýho - nějaký trable s moteorem 1,6 HDI (turbo) Sem tam nějakej "ghost in the machine" (elektrika)... Obecně - každý auto se většinou sere přímo úměrně zanedbanému servisu, dvnu výroby (nedobré jsou káry vyrobené v pondělí po ramadánu vyrobené partou umírněných muslimských radikálů)
Osobně - můj názor - dobře navržený, kvalitně vyrobený dospělý auto s charizma, který neni třeba zásadně vylepšovat (až na tu muziku)...

13.04.2012 14:27 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469525
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Kdysi dávno, ještě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A když náhodou došlo k poruše hydrauliky, tak nešly ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, že se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přežívala, přesto že už brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika už s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přežitek ručky na předku prostě zrušili.


No když se u nás začínalo z citroeny a dostal to do ruky šetřílek(v tu dobu CX) tak auto rozjel na kopci vyřadil a zhasnul motor a pod kopcem to rozstřelil(měl jsem x případů tohoto typu)CX,BX,XM po zhasnutí nebo poruše hydrauliky nezatáčí,nebrzdí,nepéruje a CX 90% z nich nejde ani ručka(i seřízená bez používání tak do měsíce je nefunkční) - u 2t CX byla destička ručky ve velikosti 50Kč a to asi každý odhadne účinost. Největší problémi ručky na předek je hlavně v natáčení kol a lanovodů co na zadní r. brzdě odpadá.

14.04.2012 14:20 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469670
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohužel plný internet. Skutečnost je taková, že systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak už od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpružení a řízení teprve tehdy, když je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vždy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpružení + centrální koule slouží jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrždění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.

Aby došlo k něčemu podobnému co popisuješ,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnižší poloze, pouze na dorazech odpružení a že takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.

Jinak přední ruční/nožní brzda byla problémem většiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.

14.04.2012 16:49 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469683
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohužel plný internet. Skutečnost je taková, že systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak už od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpružení a řízení teprve tehdy, když je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vždy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpružení + centrální koule slouží jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrždění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.

Aby došlo k něčemu podobnému co popisuješ,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnižší poloze, pouze na dorazech odpružení a že takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.

Jinak přední ruční/nožní brzda byla problémem většiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.


No vzhledem k tomu že jsem byl jeden z prvních tří majitelů CX v republice a najezdil jsem s ním přes 200tKm tak o tom něco vím- v podstatě mᚠpravdu o systému,ale praxe je trochu jina - stačí aby byla brzdová koule KO a nebo zásobník tlaku (5. kole) slabá a to auto kloudně nebrzdí ani nastartované.A hlavní důvod je že po zhasnutí se to nedá uřídit a brzdy jsou tak na třiceti %.Jinak správně po zhasnutí musí brzdy mít tlak min. na pět sešlápnutí,volant se po zhasnutí musí vrátit do přímého směru atd.. ale 1/2 aut toto nesplňovala a součástky u nás nebyli - vozili jsme je z hrakáčů z D a byli jsme jediní kteří na ty auta vůbec něco měli.Má první CX byla ještě ouzká CX(neměla prolisy na blatníkách a měla o 5cm kratší ramena) a celkem jsem jich měl 5. a dovolím si tvrdit že je znám do šroubku

14.04.2012 18:54 - Re: C5 X7 alias C5 III 2469713
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
já měl CX dvě a potom několik XM. Dokonce se mi stalo, že při jízdě po dálnici cca 180km/h se mě v XM plném lidí přetrhl řemen pohánějící hydraulické čerpadlo........ No a zabrzdil jsem bez problémů a nikomu se nic nestalo. To auto brzdilo do té doby, dokud pružení nekleslo uplně na dorazy

To že by nějaké CX nebrzdilo dobře ani nastartované spíše svědčí o nějaké závadě, principiálně to totiž z důvodů jakým je to odpružení konstruované není možné, aby zvednuté auto a s běžícím motorem nebrzdilo.

Ale už jsme oba dost OT. Já jen tím chtěl reagovat na dosti rozšířený mýtus, živený ještě některými "profesionálními" českými autonovináři, že jsou hydraulické Citroeny nebezpečné a snadno se stávají neovladatelnými i při malé poruše hydrauliky

Jinak zpět k X7. Jízdně je to auto mnohem lepší než předchozí C5 a přitom je komfortnější a jistější při řízení.
2.0 HDi Tourer se dodává se dvěma motory. Původní 100kW který byl už i v předchozí C5 a novější 120kW. Původní dvoulitr je litinový a proto je auto celkově t잚í narozdíl od silnějšího hliníkového motoru. Původní motor má ale lepší charakteristiku. Mě osobně hlavně vadí minimum odkládacích prostor a chybějící držáky nápojů a poměrně rozkvedlaná řadící páka s dlouhými dráhami.

28.04.2012 14:44 - Re: C5 X7 alias C5 III 2472601
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
Od vcerejska mam novou C5ku. V porovnani s prvni je to takovy pohodlny kocar. Ale zoufale malo odkladacich mist
A zjisteni, pricne stresni nosice z C5 I jsou na C5 III kratke

13.05.2012 08:11 - Re: C5 X7 alias C5 III 2477660
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nová generace C5 dostane základ od GM: .link.

13.05.2012 12:24 - Re: C5 X7 alias C5 III 2477691
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
oj oj, už snad pánové od GM zkur.... dost evropských značek, to už nemají dost?

13.05.2012 21:13 - Re: C5 X7 alias C5 III 2477801
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Doufám, že až budu za 8 až 10 let "modernizovat vozový park" budou na trhu ještě nějaké jeté Citroeny s koulema. Na nový asi nikdy mít nebudu a při svém ročním nájezdu by to bylo zbytečné.

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator