Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
jruze
10.10.2013 21:40 - Re: FAP - Filtr pevných částic
U??vate?
jumep napsal(a):
zasada je, ze oni poznaju asi len nemecke DPF a vobec nepocitaju s cerinom ktory je u nas vo fapoch, preto po ich naliati a preplachnuti chcu spustat regeneraciu, aby sa to co tam zostalo dopalilo, ale nie pri PSA typoch filtrov, tam musis proste ten cerin dostat von, moze to znacne ulahcit cistenie, ale dane preplachovanie wapkou tym neodburas

vilous - ty si rad s takymito dodavatelmi pises, skus im napisat, skor ako poviem ze nevedia o tej problematike dostatocne moc

jruze: tak tomu bolo v prvych fapovych autach, ked sa pozres do RHR, mas tam tu statistiku, mesto, medzimesto, dialnica atd ... (vid prilozeny dokument)


To vím , ale to je jen statistika (tyto údaje to bere z rychlosti,z řazení,otáček atd..)- když ti na ten motor (který regeneruje třeba po 800 Km ) dám ucpaný FAP bude znovu regenerovat po 800Km ? - krom toho tyto údaje jsou i u RHR bez FAP.
Ještě jedna zkušenost - mám tu snímač diferenčního tlaku který ukazuje jen do nějakých 35 a nespouštěla se regenerace(auto po čase netáhlo) vyčistil jsem FAP - auto jelo super 1000Km a znovu - aditivace bez chyb test OK (nucená regenerace proběhla OK) - nemohl jsem na to přijít až mne napadlo vyměnit snímač diferenčáku a od té doby OK. Pokud je tedy regenerace závislá na něčem jiném než na údajích z diferenčáku tak proč se to spravilo jeho výměnou. Opačný případ že diferenčák přeměřoval(to C5 I) tam se zase spouštěla po 100Km i na čistém Fapu - také jsem čistil FAP jak blbej.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator