jruze
|
18.03.2013 23:51 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
|

|
c5vyskov napsal(a): najk: nechce to sem hodit od příspěvku
.link.
a to líp navazuje?
vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spí bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice má vstřiky, ale dvouhmotu nemá, má fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Take 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnějí, tak mi to smrdí.
doufak, máca:  , i kdy jsem nový nikdy neměl. Tomu pocitu a vůni novýho věřím. A jak píe doufak, 3 letá ojetina se 150t na hrbu bude v horím stavu, ne kdybych těch 150t najel sám s vědomím, e tohle auto mám na 10 let. Osobně jdu přítě taky do novýho. Uvidíme jaký budou finanční monosti, kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160?  ), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepí nepovedlo vydělat  . Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.
Nové je nuda,spoustu nervů a vzteku(kdy mi to někdo,nebo já pokrábu),nebo strachu e to někdo ukradne atd... Nehledě na to e bych musel mít měsíčně čistého (a jistého na těch 5. let) 10000,- na auto + 10000,- na poplatky z podnikání + 10000,- na reii domácnosti + 10.15000,- na jídlo a oblečení + něco na naftu a běnou údrbu a jsme někde u 50. To si raději koupím auto kolem 50.-80000,- a nenudím se nemám nervi sice jezdím s čtyřbarevnou (nebo teď i s jednobarevnou) kočičkou a nic mi nese.. kdy mi to někdo krábne na parkoviti atd... (mimochodem dnes byla čtyřbarevka na STK a bez chyb )- a to bez přípravy e jsem si čistě náhodou viml e STK do dnes |
| |
| |