Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
ajsikcz
20.09.2010 17:32 - Re: FAP - Filtr pevných částic
99
jumep napsal(a):
fap sa regeneruje raz za 800km +- (ak neni zaneseny) a teplota vyfukovych plynov v turbe je rovnaka, nafta / uhlik hori az v samotnom filtry olej vo vzduchovom potrubi sa zjavuje z vyparniku a nema s fapom nic spolocne (pouzitie vhodneho oleja toto znacne eliminuje) vaha vzduchu sa fapom nemoze zanasat, je hodne pred vsetkym, ak sa zanasa je nieco brutalne zle; co sa tyka EGR, ten sa vyssim tlakom skor lepsie prefukne ale to je dost zanedbatelne ... a skor si myslim ze je s tym ratane ventilator sa zapina kvoli fapu len pri 1.6 a to z uplne ineho dovodu, prva rychlost odchadza niekde uplne inde a urcite nie kvoli fapu - odporucim ti to co robim kazdemu kto sa tu stavi, vycistit chladic a tu rychlost skusit opravit tak ze z toho vraku zoberes odpori a relatka a skusis poprehadzovat hovorit o opotrebeni vstrekov pretoze pridavaju o 1 davku naviac pri regeneracii je by som povedal dost vtipne fap je nerezovi .... tolko ku korozii ... stav ostatneho potrubia je skor vplyv prostredia kde to auto predtym jazdilo suhlasim s tym ze raz za par km pri regeneracii fapu to spapka par deci viac ....


a já si říkal proč když jsem odcházel od auta tak ještě běžela sahara a přitom jsem jel normálně, olej nebyl ani na půlce teploty ...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator