Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Servisy,vrakoviště,služby / service.citroen.com
|< < 1 ... 8 9 10 11
24.03.2020 10:56 - Re: service.citroen.com 3264085
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No třeba Kelly má prý po registraci také přístup k nějaké databázy návodů , postupů. (myslím že od nějakého množství odběrů) = nevím nemám u nich registraci vím jen od jednoho známého.
Ten server má určikou kapacitu - pokud je v něm přihlášeno mnoho lidí stávalo se že spadl,nebo byl pomalej atd.. alespoň si to myslím že to bylo tím, za další někdo se o ten systém musel starat a hlavně byl pro zn.servisy a né pro kdejakou veřejnost která nemá s opravárenstvím a nic . Na jakou profesi mᚠico ?

24.03.2020 11:18 - Re: service.citroen.com 3264095
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkᚠse i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.

24.03.2020 11:59 - Re: service.citroen.com 3264098
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 195
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
dostal som odpoved


Tlieskam, odpoveď na pána pripomína mi to služby a odbornos Citroenu v Prešove...

24.03.2020 14:18 - Re: service.citroen.com 3264114
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka…
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).


.link.

.link.


eisy811 děkuji za náhradu. Moc mě potěšilo tvé podělení se o stránku. Jistě jsi nám mnohým pomohl překlenout tuto nelehkou dobu bez katalogu. Snad bude dlouho fungovat.


Jsem rád, že tu máme zjevného obchoďáka citroenu, který jistě dlouhodobě hlásil svému chlebodárci, že díky katalogu náhradních dílů si je CZ/SK skupina opravit ledasco sama.

Musím říci, že jedna z velkých "+" při koupi dalšího citrona byl tento přístup - hezké vyhledávání dílů a jejich čísel a umístění na vozidle. To bylo velké plus, proč si dalšího citroňáka pořídit i přes to, že jsem již pokukoval jinde. No, alespoň už nemusím tento bod řešit a mohu se porozhlédnout i jinde...

Teď už jen čekám, až se autokelly inspiruje a zpoplatní přístup ke svému katalogu náhradních dílů.

24.03.2020 16:04 - Re: service.citroen.com 3264115
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
@jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkᚠse i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.


Ale já slevu mám (od Citroenu ) - přihlaš se dle podmínek pro registaci (ico na opravy motorovejch vozidel , pro elektro-diagnostiku myslím vyžadují alespoň jedno školení) a věřím že i s menším odběrem ti to bude fungovat a slevu ti dají také. Já mám odběry min. měsíčně průměr 20000,- (Kelly dávala za odběry body a za to byly různé věci,přístupy do schémat a postupů a také mnostevní slevy) - no nevím třeba mi to spadne také pro nedostačující odběry a začnu brát díly z druhošek,nebudu řešit proš některé opravy u mne stojí hodně i přesto že část mích slev používám na kompenzaci cen dílů zákazníkům atd...(ale já jen chci aby díly které montuji fungovaly samo jsou díly u kterých je jedno že druhoška ale třeba díly spojené s elektronikou ??? )

28.03.2020 16:06 - Re: service.citroen.com 3264593
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Bohužel. Jde to špatným směrem. Ti co jim v minulosti vadilo vydávání edice "Jak na to", nyní přišli s dalším tahem. Co se dá tušit v budoucnu je zbavení se malých opravců a zavedení nutnosti jezdit do značkových servisů. Tím pokračeje debilizace národa, který si čím dál méně umí své věci sám obhospodařovat.

02.04.2020 15:26 - Re: service.citroen.com 3265220
oldtety
Město: Velké Bílovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 18

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No na ACI mají obrázky i schémata, ale vyhledávání podle VIN mi tam nejde. Škoda.
A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat až je odříznout taky. Katalogy náhradních dílů má volně přístupných mnoho výrobců a nemyslím tím jen aut, jen ti co jsou zoufalí ze svých výrobků se snaží urvat tímto způsobem co ještě jde. Je to cesta do pekla. Pravdou je, že teď už opravdu nemám nejmenší důvod ke koupi dalšího citroenu.

02.04.2020 20:25 - Re: service.citroen.com 3265229
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500e , Škoda Citigo-iVPočet příspěvků: 6206

U??vate? Poslat soukromou zprávu
oldtety napsal(a):
....A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat až je odříznout taky.


uplne stejne,platim si informace u vice automobilek uz nekolik let ..a nevidim na to nic spatneho
pres portal pro opravce si jen objednavam dily a funguje stale
rozhodne ovsem nebudu nadavat a mit podobne vylevy na PSA a prohlasovat neco o poslednim citroenu ..

03.04.2020 13:16 - Re: service.citroen.com 3265286
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proč bys to taky dělal, když ani nejsi majitelem C5. Ty už ses s posledním autem od nich rozloučil dávno. Řekl bych že včas.

08.04.2020 08:06 - service box 3265791
kutnohorak
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 67
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zdravím ,
všiml jsem si ,že na stránkách service box po přihlášení není přístup v neplacené verzi do nakresů a rozpisu dílů. To je nějaká covid novinka? Nebo mám problém v compu?

08.04.2020 09:45 - Re: service box 3265807
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 110
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Resilo se nedavno.

.link.

|< < 1 ... 8 9 10 11


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator