Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: service.citroen.com
Mikra
24.03.2020 11:18 - Re: service.citroen.com
99
@jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkᚠse i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator