Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 59 > >|
20.12.2013 16:35 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648067
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
cela naprava = je uchytena v 4ch bodoch na silentblokoch a tam sa mohla pohnut, vymenit silenty, alebo neriesit

20.12.2013 19:56 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648145
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
OK, tak budu sledovat gumu , jestli to na ní bude za čas nějak významně poznat, tak pak nechám vyměnit ty silenty a uvidíme

20.12.2013 20:26 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648165
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
BlueSeven napsal(a):
OK, tak budu sledovat gumu , jestli to na ní bude za čas nějak významně poznat, tak pak nechám vyměnit ty silenty a uvidíme


Ráfek to nebude(to by neovlyvnilo druhou stranu),odchylka není až taková aby to mělo na něco vlyv,ale nechal bych je to možná přeměřit ještě jednou - jestli to není jejich problém a né auta.Na pneu by to nemělo mít tragické následky - ale asi bych neřešil.Na jednu stranu mi to příjde jako chybná kalibrace přístroje.

21.12.2013 06:44 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648315
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem. Tak jsem narychlo musel před svátkama také kuchnout do zadní nápravy. Levé kolo jsem měl dobré, pravé kolo do A a ještě sbíhavost tohoto kola 3 mm. Hlavní problém ale byl to že auto začalo padat na zadek. Do půl hodiny od zastavení to spadlo až na zem. Tak jsem to udělal najednou všechno. Levé rameno mělo ložiska rezavé, ale ještě se nerozpadla, pravé rameno jedno ložisko dobré, druhé totálně rozpadlé, naštěstí rameno bylo v pořádku. Levá pístnice dostala nové těsnění a manžetu, jinak sem na ní nenašel žádný větší problém. Pravá pístnice po rozebrání měla malou drážku vydřenou hliníkem co se přilepil na píst, zaleštili jsme píst a dali také nové kroužky. Zatím auto dva dny stojí a nekleslo ani o milimetr. Takže se zdá vše v pořádku. A teď můj dotaz. Když auto padá na zadek dotlačuje čerpadlo LDSku i za jízdy nebo jen když se zastaví ? A druhý dotaz, ta jehla co tlačí z pístu na rameno má u ramena kloubek, jak velká vůle v tomto kloubku může být aby to bylo funkční a bezpečné ? Dík za odpovědi.

21.12.2013 10:19 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648325
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Ahoj všem. Tak jsem narychlo musel před svátkama také kuchnout do zadní nápravy. Levé kolo jsem měl dobré, pravé kolo do A a ještě sbíhavost tohoto kola 3 mm. Hlavní problém ale byl to že auto začalo padat na zadek. Do půl hodiny od zastavení to spadlo až na zem. Tak jsem to udělal najednou všechno. Levé rameno mělo ložiska rezavé, ale ještě se nerozpadla, pravé rameno jedno ložisko dobré, druhé totálně rozpadlé, naštěstí rameno bylo v pořádku. Levá pístnice dostala nové těsnění a manžetu, jinak sem na ní nenašel žádný větší problém. Pravá pístnice po rozebrání měla malou drážku vydřenou hliníkem co se přilepil na píst, zaleštili jsme píst a dali také nové kroužky. Zatím auto dva dny stojí a nekleslo ani o milimetr. Takže se zdá vše v pořádku. A teď můj dotaz. Když auto padá na zadek dotlačuje čerpadlo LDSku i za jízdy nebo jen když se zastaví ? A druhý dotaz, ta jehla co tlačí z pístu na rameno má u ramena kloubek, jak velká vůle v tomto kloubku může být aby to bylo funkční a bezpečné ? Dík za odpovědi.


BHI udržuje auto v požadované výšce - informace obdrží od korektorů . Po ,,probuzení" počítačů se tak děje do ,,usnutí" počítačů.Kloubky mají vůly všechny , nesmí být poškozený dosedací plochy - za celou dobu jsem tu měl tři případy KO.

21.12.2013 19:12 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648433
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dík za odpověď. Tomu že BHI udržuje auto ve stejné výšce od probuzení do usnutí rozumím. Mě ale zajímalo asi trochu něco jiného. zeptal jsem se špatně. tedy ještě jednou. Jak dlouho vydrží čerpadlo BHI tlakovat okruh, než zkolabuje ? myslím tím třeba to že by za jízdy došlo k problému a ztrátě tlaku na pístech a čerpadlo by to muselo neustále dotlačovat.

21.12.2013 20:00 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648439
combík
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Odpověď je jednoduchá - do té doby, než se vyprázdní nádržka. Potom dojde k hlášce, že došel olej a čerpadlo zastaví, ale to ty taky.

21.12.2013 20:32 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2648444
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ziadna hlaska o oleji tam neni ...
pojde to az kym sa cerpadlo nezadre alebo nezhori od pretazenia

01.02.2014 07:45 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2663631
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem jak jsem tu již psal, v prosinci jsem udělal repas zadní nápravy, pravé zadní kolo mělo sbíhavost 3mm, levé zadní kolo bylo OK, před opravou. Od opravy jsem najel 3000 km a zjistil jsem znatelné snížení spotřeby. Najednou mi auto bere v průměru o 0,7 litru LPG míň. Je možné že jedno zadní kolo se sbíhavostí 3 mm klade vozu takový odpor že to může navýšit spotřebu?

01.02.2014 09:56 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2663647
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Stejnou zkušenost mám s geometrií předku. Sbíhavost - 3mm = spotřeba + 1,2l. Naštěstí u jiného auta, moje C5 je OK.

01.02.2014 16:54 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2663787
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
samozrejme ze ano, ta guma klade odpor, to je ako keby si mal pribrzdene

02.02.2014 11:29 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2664028
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
samozrejme ze ano, ta guma klade odpor, to je ako keby si mal pribrzdene

A není to jen to jedno kolo - ty ještě dorovnávᚠsměr aby to jelo rovně takže i předek něco přidá(servo,odpor pleu atd.. třeba na C5II bere servo od 8A do 20A )

05.02.2014 21:51 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665185
Pawell
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 97
99 Poslat soukromou zprávu
Přátelé, sice jsem se to tu dočetl, ale přesto, je mi to záhadou.
Ložiska v ramenech jsem nechal dělat před čtyrmi lety, za tu dobu jsem najel 90tis.km a začalo mi při zhoupnutí něco tlouct na zadním levém kole. Je možný, že by to byli zas ty ložiska? Měl jsem za to, že to vydrží dýl
Děkuji za radu

05.02.2014 22:01 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665187
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Déle vydrží jen ORIGINÁL z fabriky...

05.02.2014 22:02 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665188
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
no začal bych vylučovací metodou: veškerý bordel z kufru ven, kouknout jestli neskáče rezerva, sklopit zadní opěradla a vyzkoušet.... no a juknout na rameno jestli tam není mastnota- předseda tomu říká první příznak. Jinak co a jak dlouho vydrží je vždy dané: kvalitou práce a dílů a podmínkami kde to jezdí...

05.02.2014 22:28 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665199
marton
Město: Dubnica nad Vahom, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 27
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pawell:
ja som robil Z ramena pred priblizne 3 rokmi odvtedy C5 nabehala asi110t km; nedavno sa objavili zvuky pri skokoch / nerovnostiach zozadu . ked sme teraz v januari ramena robili tak jedno lozisko uz hrdzavelo a dalsie mali otlacene valceky. Jumep skonstatoval, ze to teda nerobime zbytocne...

06.02.2014 12:42 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665300
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1295

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono záleží kdo to jak umí udělat. Pokud budou kvalitní ložiska a bude to dobře vymezeno s mírným předpětím ložisek, dostatečně vyplněno vazelínou a zatěsněno guferama, tak to musí vydržet dlouho. Pokud i jen jedna podmínka nebude dodržena, bude brzo problém. Můžou to být ty nejlepší možné ložiska a pokud to bude špatně vymezeno, bude to brzo zase klepat, nebo se ložisko rozpadne. Ono vymezit ty ložiska správně, není vůbec jednoduché, zde dostupný návod jak na to, je v praxi nepoužitelný

07.02.2014 13:21 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665568
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Ono záleží kdo to jak umí udělat. Pokud budou kvalitní ložiska a bude to dobře vymezeno s mírným předpětím ložisek, dostatečně vyplněno vazelínou a zatěsněno guferama, tak to musí vydržet dlouho. Pokud i jen jedna podmínka nebude dodržena, bude brzo problém. Můžou to být ty nejlepší možné ložiska a pokud to bude špatně vymezeno, bude to brzo zase klepat, nebo se ložisko rozpadne. Ono vymezit ty ložiska správně, není vůbec jednoduché, zde dostupný návod jak na to, je v praxi nepoužitelný


Teď jsem tu měl auto na ramena - ložiska skoro jak nové(nedavno dělané,ale to musel dělat pod autem-brzdiče dlouho nesundavané,ABS,štíty to samé) kvalitně nacpané vazelínou,ale borec nepochopil na co tam dávají vymezovačky - tak je tam projistotu nedal vůbec - po dotažení ložisek tak asi 1mm vůle, no trochu to bouchalo a odskakovalo na silnici(takže vyhozené peníze za sadu - montovat zpět starou a vymezovat je nesmysl)

07.02.2014 13:40 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2665573
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
takych som tu mal tiez uz zopar, najlepsie je ze nejedny boli robene priamo v citroene ....

01.03.2014 19:47 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 2673184
Pawell
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 97
99 Poslat soukromou zprávu
Takže ložiska vyměněna + aditiva + brzdové destičky na zadku = 10800Kč

|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 59 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator