Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / Bouchání na nerovnostech
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 > >|
27.01.2013 21:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2542661
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
Mini napsal(a):
Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si všimnul,že mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností vše bouchá. Zjistil jsem že mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím že je vše hotové, ale žádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji

pročti si forum, pořádně hledej a najdeš odpověd na svou otázku. Foru je od toho, aby si lidi pomáhali a ne proto, aby se stejné dotazy neustále dokola opakovaly. Jestli nemᚠčas forum pročítat, dej auto do servisu.

27.01.2013 21:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2542663
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Mini napsal(a):
Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si všimnul,že mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností vše bouchá. Zjistil jsem že mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím že je vše hotové, ale žádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji

je to těžké ti jen tak dát radu, mᚠv tom více možností, začal bych: přečíst pravidla, pohledat problematiku: odvzdušnění, bouchání, hydraulika, LDS, přední náprava - kosti, zadní náprava - ložiská, ... je toho dosti vítej v clubu

08.02.2013 20:53 - Re: Bouchání na nerovnostech 2545817
Mini
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
tak jsem dnes přijel ze servisu,kde mi řekli že koule jsou v pořádku a diagnostika také nic nezjistila. Jediné co našli byli špatné ložiska zadní nápravy a tak jsem je nechal vyměnit. Byl jem to projet a žádný rozdíl,auto pořád tvrdý a každá nerovnost rány....tak nevim co s tím

08.02.2013 23:03 - Re: Bouchání na nerovnostech 2545987
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Mini napsal(a):
tak jsem dnes přijel ze servisu,kde mi řekli že koule jsou v pořádku a diagnostika také nic nezjistila. Jediné co našli byli špatné ložiska zadní nápravy a tak jsem je nechal vyměnit. Byl jem to projet a žádný rozdíl,auto pořád tvrdý a každá nerovnost rány....tak nevim co s tím


předek - kosti, nebo silenty, zadek se podívej jestli mᚠoba dorazy a v jakém stavu a jinak jestli mᚠmožnost skus porovnat s jinou C5, jinak rány můžou být i opěradla zadních sedaček, rezerva s heverem.....

09.02.2013 00:25 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546016
Mini
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
a nemůže to být jen jedna věc co je spojená s přední i zadní nápravou? Začalo to ze dne na den a rány jsou stejné jak na předku tak i na zadku

09.02.2013 00:37 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546017
Mini
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
vzpoměl jsem si, že před tím než začlo auto být tak tvrdé,tak jsem najel levou stranou na obrubník co byl pod sněhem a urval jsem spodní výko motoru a přední plastové nadkolí. Není v těch místech něco co by se mohlo poškodit hydrauliku,nebo jiné součásti s tím spojené?

09.02.2013 01:03 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546028
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
nemusíš psát dva příspěvky za sebou, stačí kliknout na editovat a doplnit původní, víš ono se to takto na dálku skrze PC moc nedá, společné nic není mezi předkem a zadkem, jinak tím nárazem spíše nemᚠco poškodit, jestli tím nebouchla memrána koule to nemám představu zda-li je to možné, vym쥥 obě kosti na přední nápravě jako první krok, nic s tím neskazíš, určitě jsou v háji

09.02.2013 09:57 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546107
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tady je větší. Kost je na obrázku díl č. 3

Přílohy:
stabilizator.jpg ( 110277b ) -

09.02.2013 10:34 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546120
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mini napsal(a):
vzpomněl jsem si, že před tím než začalo auto být tak tvrdé,tak jsem najel levou stranou na obrubník co byl pod sněhem a urval jsem spodní víko motoru a přední plastové nadkolí. Není v těch místech něco co by se mohlo poškodit hydrauliku,nebo jiné součásti s tím spojené?


Je tvrdé celé auto nebo jen předek? - pokud jen předek může být proražená koule,cokoli s pístnicí(neznám sílu nárazu).Mᚠhydroaktiv + (sport tlačítko) mohlo dojít i ke zmáčknutí trubičky od hydrauliky o zmrzlí sníh -je to nepravděpodobné,ale už jsem to tu také měl. . S boucháním to nemá moc společného - to jsou spíš vůle všude možně na nápravách.

09.02.2013 13:59 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546186
Mini
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
jedna kost na předku byla také měněna,zbytek ok. Mám plusko a auto je tvrdé celé. Ten náraz nebyl zas tak velký,ale zdeformovalo to i tu plechovou kostku na které byli plasty přichyceny. Nemohlo by to být třeba tím LDS,nechybí tam třeba tlak

09.02.2013 14:33 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546190
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
LDS se dolévá takto. Dᚠauto do nejn힚í polohy, otevřeš nádržku na LDS, naplníš k spodnímu okraji toho sítka uvnitř, na jeho dno, zavřeš nádržku. Pokud je tam víc, je to špatně. Jestli tam chybělo a bylo to zavzdušněný, tak musíš po dolití nejlíp několikrát zvednout auto až nahoru a zase dolů, popřípadě několikrát zatočit volantem až na krajní dorazy. Tím by se měl systém odvzdušnit. Někdy se nechce čerpadlo chytit a tak je potřeba trochu system natlakovat. To jde krásně přes zavřený víčko LDS, ve kterým je malá dírka. Třeba kompresorem, nebo pumpičkou. S kompresorem opatrně. Nefoukat jako pneumatiku, jen lehce zvýšit tlak v nádržce.

09.02.2013 16:11 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546210
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mini: Než vyměníš půlku auta zkontroluj pořádně jestli ti tam někde nemlátí dekl pod motorem, plastovej podběh nebo nějaký ty kryty na spodku.Jinak já měl protrženou jednu kouli na předku a bylo to tvrdý jako prase ale nemlátilo nic, prostě jedno kolo nepérovalo vůbec ale žádný zvuky z toho nešli.On takovej uvolněnej blbej dekl umí dělat pěknej rachot.

09.02.2013 21:28 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546438
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mini napsal(a):
jedna kost na předku byla také měněna,zbytek ok. Mám plusko a auto je tvrdé celé. Ten náraz nebyl zas tak velký,ale zdeformovalo to i tu plechovou kostku na které byli plasty přichyceny. Nemohlo by to být třeba tím LDS,nechybí tam třeba tlak


Pokud se auto zvedne nechybí tlak v hydraulice - měly by to být koule(jestli to ztvrdlo najednou tak bude proražená,ale proč by se prorazily vepředu i vzadu najednou to divné. - musel bych to vidět

09.02.2013 21:32 - Re: Bouchání na nerovnostech 2546440
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Jestli sedí dole, tak nepruží a je to tvrdý.

19.02.2013 21:22 - Re: Bouchání na nerovnostech 2549610
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
Jruze: No a jak mívᚠčas, ¨fakt se stydím s tím někoho vézt, je to hrůza, když chytnu nějakou nerovnost. Na zbláznění. Ono když se ty ložiska rozdělají, tak tam nejdou dát zpět, kdyby se zjistilo, že jsou ok? Díky za info.


Tak výsledek - samo že čína , válečky na jedné straně se opíraly o vnější stranu venkovního kroužku ložiska a na druhé o vnitřní,rozmlácená dosedací plocha ložiska, omlácená dosedací plocha pro gufera(jedno proštíplé a zamatlané silikonem a spoustu jiného,pod matkami čepů nonáme podložky(o kus větší) a matky neorigo,jeden brzdič na zoxidovanou vrstvu natřeno nějakou asi vazelínou,uvnitř grafitka,jedno rameno narvané v nápravnici že nešlo ven pomalu ani montpákami,rozmlácený kroužek co le na něm gufero- vše by bylo na celou stránku. Při zkušební jízdě ticho(doufám že na dlouho.

Přílohy:
190220132501.jpg ( 576271b ) -
190220132498.jpg ( 556850b ) -
190220132502.jpg ( 546957b ) -
190220132510.jpg ( 472511b ) -
190220132509.jpg ( 511631b ) -

20.02.2013 13:42 - Re: Bouchání na nerovnostech 2549931
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
LDS se dolévá takto. Dᚠauto do nejn힚í polohy, otevřeš nádržku na LDS, naplníš k spodnímu okraji toho sítka uvnitř, na jeho dno, zavřeš nádržku. Pokud je tam víc, je to špatně. Jestli tam chybělo a bylo to zavzdušněný, tak musíš po dolití nejlíp několikrát zvednout auto až nahoru a zase dolů, popřípadě několikrát zatočit volantem až na krajní dorazy. Tím by se měl systém odvzdušnit. Někdy se nechce čerpadlo chytit a tak je potřeba trochu system natlakovat. To jde krásně přes zavřený víčko LDS, ve kterým je malá dírka. Třeba kompresorem, nebo pumpičkou. S kompresorem opatrně. Nefoukat jako pneumatiku, jen lehce zvýšit tlak v nádržce.

Nerad do něčeho vrtám, ale proč má být auto při dolévání či kontroly hladiny LDS dole?
Nemá být spíš úplně nahoře? Nějak postrádám logiku.

No né, ale všechna hydra auta před tím ....

20.02.2013 14:00 - Re: Bouchání na nerovnostech 2549937
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Když doleješ LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádržky vejde hodně, protože je jí hodně z nádržky v pístnicích. Když takhle naplněnou nádržku uzavřeš a potom spustíš auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protože nádržka už je plná. Pak auto nemůže klestout a v nádržce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - .link.
přesně tady - .link.
Proto musíš mít auto až dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistíš, že je v nádržce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným spuštění auta dolů.

20.02.2013 14:06 - Re: Bouchání na nerovnostech 2549944
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Když doleješ LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádržky vejde hodně, protože je jí hodně z nádržky v pístnicích. Když takhle naplněnou nádržku uzavřeš a potom spustíš auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protože nádržka už je plná. Pak auto nemůže klestout a v nádržce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - .link.
Proto musíš mít auto až dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistíš, že je v nádržce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným spuštění auta dolů.

Jasný, takže ale lze předpokládat, že pokud je auto plně naložené a zvednu jej do vyšší polohy, stále tam bude dosti LDS. OK, OK, díky.

20.02.2013 16:10 - Re: Bouchání na nerovnostech 2549969
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to uplne o inom ako XA a stasie auta a vela majitelov XA robi 2 zasadne chyby, dolievanie vo vrchnej polohe a ze tam naleje LHM

ako mikra napisal - v spodnej polohe naplnis nadobku a v nej je potom dostatok na zdvihnutie auta (zhruba 2l ostavaju v nadobke ked je auto vo vrchnej polohe)

20.02.2013 22:27 - Re: Bouchání na nerovnostech 2550075
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Když doleješ LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádržky vejde hodně, protože je jí hodně z nádržky v pístnicích. Když takhle naplněnou nádržku uzavřeš a potom spustíš auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protože nádržka už je plná. Pak auto nemůže klestout a v nádržce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - .link.
přesně tady - .link.
Proto musíš mít auto až dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistíš, že je v nádržce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným spuštění auta dolů.


Ale ono klesne (i když je jí tam moc) ale v lepším případě zeblije celou nádobku a vše kolem , v horším případě se nádobka rozletí a také vše zase..

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator