Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Nestartuje / C6 2.7 HDi
21.06.2016 19:11 - Nestartuje / C6 2.7 HDi 2964608
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1264

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti do samostatne diskuze

19.06.2016 15:38 - Re: Nestartuje / C6 2.7 HDI 2963357
majkl275
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
za studena startovalo v pohodě a nastavoval jsem výšku a snímač natočení volantu, tak nastartovat popojet, vypnout, poté jsem chtěl nastartovat, abych zvedl do vyšší polohy, ale motor jen točil. Že mám jeden dva vstřiky trochu načaté jsem věděl už dřív, tak jsem se na ně díval a když se mi to podařilo po 5ti hodinách nastartovat, tak na diagnostice byl jeden po zahřátí o 30 procent vedle, vyměnil jsem ho a nyní jsou všechny vstřiky +-10 procent a to jak za studena, tak i po zahřátí, ale jak to po třeba 5- 20ti minutách vypnu, tak to nejde natočit. Lexia žádnou závadu nehlásí, tlak hlásí jak má být cca 400 Bar, vačkový hřídel synchronizován, teplota paliva vzduchu i vody odpovídající, zkoušeno i s jinou baterií a stále stejné, startér točí jak o život a nechytí. Už se mi i stalo, že to nechytilo ani ráno za studena.

19.06.2016 18:42 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2963423
majkl275
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
majkl275 napsal(a):
za studena startovalo v pohodě a nastavoval jsem výšku a snímač natočení volantu, tak nastartovat popojet, vypnout, poté jsem chtěl nastartovat, abych zvedl do vyšší polohy, ale motor jen točil. Že mám jeden dva vstřiky trochu načaté jsem věděl už dřív, tak jsem se na ně díval a když se mi to podařilo po 5ti hodinách nastartovat, tak na diagnostice byl jeden po zahřátí o 30 procent vedle, vyměnil jsem ho a nyní jsou všechny vstřiky +-10 procent a to jak za studena, tak i po zahřátí, ale jak to po třeba 5- 20ti minutách vypnu, tak to nejde natočit. Lexia žádnou závadu nehlásí, tlak hlásí jak má být cca 400 Bar, vačkový hřídel synchronizován, teplota paliva vzduchu i vody odpovídající, zkoušeno i s jinou baterií a stále stejné, startér točí jak o život a nechytí. Už se mi i stalo, že to nechytilo ani ráno za studena.

ještě mám takový postřeh, čerpadlo z nádrže tlačí celou dobu při zapnutém klíčku i asi 30 sekund po vypnutí zapalování a když startuji ihned po zapnutí klíče, tak to někdy chytne, ale když to nechám problikat všechny kontrolky, tak je problém. Dále jsem vysledoval, že když odpojím zpětnou hadičku od palivového filtru( který mám před 500km nový a je stále čistý), tak to v hadici zasičí, jak uteče nafta zpět do nádrže, tak při okamžitém startu chytí, ale pokud to nechám problikat kontrolky, tak zase nic. Bude závada v nějakém čidle tlaku podávacího čerpadla? Je to to čidlo umístěné na dně palivového filtru? jaké má číslo? můj vin je VF7TDUHZJ8001015
Díky

19.06.2016 19:04 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2963428
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17262

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked nechas otvorenu nadrz tak sa ti da nastratovat?

20.06.2016 08:50 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2963766
majkl275
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
otevřel jsem víčko nádrže a moc to nepomáhá, ráno opět poprvé nastartoval, ale za minutu už ne. po odpojení vratného potrubí palivo odteklo do nádrže a po okamžitém startu to chytlo, další start ne.

20.06.2016 10:38 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2963804
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6363

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zkus povolit/vynda trubku EGRu ze sani

20.06.2016 11:12 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2963820
majkl275
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
egr mám zaslepený už delší dobu, ale potíže sleduji až teď

20.06.2016 22:59 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2964247
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17262

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hlavne si mal uviest na spravnu mieru pre tych co si to nevsimli ze hovoris o 2.7

v diagnostike ziaden zaznam?
skusit sledovat hodnoty ci nezbadas nejaku anomaliu na tlaku nafty

21.06.2016 08:25 - Re: špatně startuje / C6 2.7HDi 2964327
majkl275
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
typ auta jsem napsal u prvního příspěvku a nevšiml jsem si, že se to nepropisuje. Omlouvám se. Tak jsem trochu laboroval se vstřikama, hodnoty se zlepšily i ten opakovaný start. Nemohu ale startovat hned, ale po vypnutí klíče čekat až přestane dávat podávací čerpadlo (asi těch 30 s) a potom musím ihned startovat, což se mi nezdá zrovna ideální. Na té spojce od přepadů je červený konektor a je na něm 5V, ta spojka má taky obvod. Spojka pokračuje hadičkou dolů, kde je výměník tepla?, či něco podobného, nebo může být na vině ten zpětný tlakový ventilek u nádrže( foto 2,3), nejspíš už mi nedrží ten tlak v nízkotlakém palivovém potrubí, protože po odpojení zpětné hadičky z filtru se ozve vcucnutí a nic neukápne a motor krásně naskočí na drcnutí.
jinak auto má na tacho 198tkm, bylo již po dvou čelních nehodách a lexia píše zaseknutý EGR 2 vpředu, koherence ovládání ventilátorů( bo původní majitel měl nápad a přestřihl v nárazníku ovládání relé a napojil vypínač jak ve Š120) brutální klepající zvuk se po výměně dvou vstřiků změnil na klepající.
jinak tlak na liště naroste okamžitě a je v +- předepsaná hodnota

Přílohy:
IMG_20160110_141536.jpg ( 2315389b ) - ventil před nádrží
IMG_20160201_120841.jpg ( 2388791b ) -
IMG_20160620_164701.jpg ( 2626229b ) - spojka od přepadů

21.06.2016 09:50 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2964382
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17262

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ta spojka je teplomer nafty

a na trubkach spiatocky mas regulator tlaku 1525 PK (pri nadrzi)
1920 HN je termostaticky ventil (asi to co mas na fotke)

problem je ze vsetko predavaju len ako hadice a trubky vkope


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator