Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|< < 1 2 3 > >|
20.03.2009 14:26 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659511
danco84
Město: Soporna, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 6
99 Poslat soukromou zprávu
dakujem za radu...ked zvysi cas pojdem s tym do citroenu...

20.03.2009 14:33 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659512
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.


No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:

"Po nastartování, hlavně v zimě, běží motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáže se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčištění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde už také bylo někde diskutované."

S autem se sice snažím jezdit 2 nádrže LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to může být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, může to i uškodit? Jinak auto už bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.

20.03.2009 16:30 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659516
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Limax napsal(a):
No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:

"Po nastartování, hlavně v zimě, běží motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáže se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčištění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde už také bylo někde diskutované."

S autem se sice snažím jezdit 2 nádrže LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to může být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, může to i uškodit? Jinak auto už bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.

Uskodit by to nemalo. Co sa tyka hore uvedenej diskusie na 99% stacilo aby majitel nechal vycistit vstrekovace u specializovanej firmy ... Uz som videl zversky system ktory na vstrekovanie plynu pouzival benzinove vstrekovace a tie
potom umieraju za chodu ...

21.03.2009 14:19 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659533
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za rady. Nechám vyčistit ty vstřikovače, případně zkusím dekarbonizaci. Dám vědět jestli to pomohlo a čím to bylo.

24.04.2009 10:14 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 660381
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem se na to nakonec vy...kašlal. Vyjel jsem asi 5 nádrží Shell V-power a pozoruji dost značné zlepšení. Motor na studeno sice pořád neběží úplně jak má, ale už je to mnohem lepší a navíc na studeno neztrácí výkon a taky přestal chcípat. Zkusím ještě nějakou dobu jezdit jenom na benzín a uvidím co to udělá.

20.12.2010 12:59 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366472
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
chci se připojit ještě k tomuto vláknu s tím třepáním auta teď v té zimě mi to také začalo dělat už jste někdo
zjistil čím toje? třepe se to jak na benzín tak i lpg start je normální i otáčky přes sytič po chvíli se to začne
třepat a po další chvilce to jede na tři válce a vyhodí to chybu fault convecter a když zastavíš a chcípneš a
hned nastartuješ tak už to jede normálně takže si myslím že to nemůže být vstřika,tlakama,filtrem atd protože po nastartování by to dělalo opět aspoň podle mé úvahy víte někdo čím to může být? dík

20.12.2010 14:35 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366480
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
sytic - tato vec sa stratila z aut nastupom vstrekovania ....

a converter fault je nieco okolo katalyzatoru, takze kludne moze byt lamdou ...

20.12.2010 18:09 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366490
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
sytič já to blbě napsal při startu mírně zvýšené otáčky ale teď odpoledne mi mi to udělalo
opět a přesně napsalo catalytic converter fault a už to nereagovalo ani při opětovném
nastartování a bublá to jak na 3 válce ale pak se to chytlo a při dalším nastartování
už vyhozená chyba antipolutiont fault

20.12.2010 19:23 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366494
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Nechci strašit, ale ta hláška může být třeba už jen důsledek toho, že se v některém válci nespaloval benzín a dostal se do katalyzátoru.
V jakém stavu mᚠsvíčky a jejich napájení? Diagnostika by určitě řekla víc.

20.12.2010 19:30 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366497
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
svíčky jsou nové ale dělá to jen za studena

20.12.2010 20:00 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366499
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to chce presne diagnostiku, tu moc nenakoumas co nejde ako ma

20.12.2010 20:01 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2366500
Martyn
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřešený (auto je ještě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydroštely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lišty, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, škrtící klapka atd.) z fungujícího totožného motoru.

26.09.2012 17:48 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2507893
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
Martyn napsal(a):
Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřešený (auto je ještě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydroštely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lišty, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, škrtící klapka atd.) z fungujícího totožného motoru.


co to znamená zkontrolovat případně opravit hydroštely? myslím časově a finančně

26.09.2012 22:29 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2508069
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E
cize 12x16 a robota na jeden den

27.09.2012 19:56 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2508293
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E cize 12x16 a robota na jeden den


musí hlava dolů nebo ne?

30.09.2012 21:17 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 2509154
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ne, len veko a vacky

19.01.2017 17:56 - Motor 3029732
hansssss
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim muzete mi nekdo poradit c5 mi zacala blbnout doh tim ze pri nastartovani auto chcipne pri dalsim nastartovani pokud nepodrzim plyn tak chcipne, po chvilce podrzeni plynu c5 jede v nepravidelnych otackach (klesaji a stoupaji) a pri rozjeti nechce jed a pak najednou se rozjede ale ujrdu cca 300m a pak je vse v poradu otacky drzi. JO a c5 mam i na plyn ale dela to same. Uz jsem byl v servisu vymenil svicky, starovaci listu teplotni cidlo ,vstrikovaci vetily, vzduchovou klapu vzduchovy filtr a daval to na diagnostiku tak vse mu ukazuje ok tak fak nevim

06.12.2017 13:03 - auto se dusí jak když dochází benzín a problem s LPG 3115663
carlos8
Město: Libošovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Nazdárek bando mám dotaz mám c5 I generace 2.0.16v r.v.2002 když jedu tak mi někdy auto začne cukat a dusit se jak když dochází benzín a nejde do otaček ale zachvíly se zas srovná a jede dál a ještě když je zima oklo nuly atd. tak autoo natočím a zvcuk jak když jde na 2,3 válce a pochvíly zhasne natočim podruhé a běží normalně. je to LPG a když přidám plyn nebo řadim tak mi plyn začne přpínat na benzín ale nepřepne jen hraje že přepína musím LPG vypnout a zapnout znova. 😥 snímač vačky a klikové hřídele
jsem měnil.

06.12.2017 19:26 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 3115720
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Předpokládám, že zmíněné problémy mᚠpouze při jízdě na LPG. Mᚠudělanou repasi (výměnu gumových membrán) plynového reduktoru? Když jsem ji před rokem dělal, byly v gumách díry, že plyn skrze ně vymlel i jamky do kovového těla reduktoru. Raději jsem jej vyměnil celý. A spotřeba plynu klesla o litr.

06.12.2017 20:47 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 3115756
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
snimace jsi menil asi zbytecne
zaklad LPG auta je ze musi jit dobre na benzin..pokud na benzin jede dobre tak bud jak pise NMC nade mnou nebo i svicky,kvalita LPG ci filtr kapalne nebo plyne faze,vstrikovac/vstrikovace..neco cokoliv jineho

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator