Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
Limax
20.03.2009 14:33 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
99
tief napsal(a):
Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.


No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:

"Po nastartování, hlavně v zimě, běží motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáže se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčištění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde už také bylo někde diskutované."

S autem se sice snažím jezdit 2 nádrže LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to může být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, může to i uškodit? Jinak auto už bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator