Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
1 2 3 > >|
13.03.2009 12:55 - Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659238
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý den, mám C5 Break, r.v. 2002, dovezený z Holandska. V autě je LPG od AG system. Když nastartuji motor "na studeno" a nechám běžet na volnoběh, začne po chvíli klepat (rozumějte třást - a to s celým autem). Když se rozjedu, vibrace ustanou, ale motor moc netáhne. Když zastavím, vypnu motor a zase ho nastartuji, tak sice pořád třese s celým autem, ale výkon má normální. Každé zastavení na semaforu znamená další třesení celého auta. Po krátké jízdě a zahřátí na provozní teplotu všechny problémy ustanou a auto šlape jak má. Netušíte někdo v čem může být problém? Případně co s tím dělat?

13.03.2009 13:53 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659239
standa34
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 107
99 Poslat soukromou zprávu
Nech si prohlédnout plyn popř. plynové filtry

13.03.2009 14:13 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659240
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Dela to i pri jizde na benzin ?

13.03.2009 14:51 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659242
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja pise tief dela to i na benzin ?

vydel bych to na teplotni cidlo nebo lambda sondu ,tyhle veci jsou asi jedine spolecne pro jizdu LPG/BA a jsou teplotny zavysle

13.03.2009 19:01 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659248
burpa
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
Mám taky C5 break 2002 AG LPG.Něž se dostanu na teplotu tak jedu na benzín a po zahřátí to automaticky přepíná na LPG.Jak to popisuješ tak problémy mᚠpři jízdě na benzin?Nebo i LPG?

16.03.2009 09:39 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659324
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za odpovědi. Jak jsem to zatím pozoroval, tak auto startuje na benzín a asi po 5 minutách přepne na LPG. Takže to dělá jak na plyn tak i na benzín. Přepnutí na plyn je docela poznat (trochu to škubne), což jsem slyšel, že by nemělo. Do dosažení provozní teploty to prostě zlobí. Ještě jsem se zapomněl zmínit, že po nastartování na studeno to skoro vždy vyhodí hlášení "antipollution fault". Až na tento problém jsem s autem naprosto spokojený a zatím se nic nepokazilo. Po koupi jsem to dal do servisu, kde vyměnili rozvody, olej atd. a žádné závady nenašli. LPG samozřejmě neprohlíželi.

16.03.2009 10:11 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659325
Martyn
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Tento problém se řešil ve fóru "porucha katalyzatoru". Auto se klepe, protože motor běží na 3 válce. Diagnostika ukáže dočasnou závadu chyba spalování na jednom z válců, nebo tak nějak(už si nepamatuji přesné znění). Palubní počítač hlásí porucha katalyzatoru, a pak následně antipolltion fault. Koukám, že u motorů 2,0i 16v je to dost časté.

16.03.2009 10:45 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659326
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Limax napsal(a):
Díky za odpovědi. Jak jsem to zatím pozoroval, tak auto startuje na benzín a asi po 5 minutách přepne na LPG. Takže to dělá jak na plyn tak i na benzín. Přepnutí na plyn je docela poznat (trochu to škubne), což jsem slyšel, že by nemělo. Do dosažení provozní teploty to prostě zlobí. Ještě jsem se zapomněl zmínit, že po nastartování na studeno to skoro vždy vyhodí hlášení "antipollution fault". Až na tento problém jsem s autem naprosto spokojený a zatím se nic nepokazilo. Po koupi jsem to dal do servisu, kde vyměnili rozvody, olej atd. a žádné závady nenašli. LPG samozřejmě neprohlíželi.

Kedy si menil naposledy sviecky ? A LPG filter ?

16.03.2009 11:09 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659328
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, svíčky se měnily asi před půl rokem. Těma to nebude. LPG filtr dám určitě vyměnit. No, asi budu muset do servisu.

16.03.2009 16:56 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659337
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
jj asi nie, inak pozor na sviecky, niektore sviecky proste na plyn nefunguju a potom sa rozoseru aj na benzin ( asi nieco s materialom elektrody ) ... ale myslim ze idealne je skocit k plynarom, oni to premeraju a nastavia ...

16.03.2009 19:51 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659339
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
Nedávno sem řešil podobný problém. Za studena žádný výkon, svítila kontrolka autodiagnostiky a na displeji nápis antipolution fault. V servise diagnostika ukazovala chybu na váze vzduchu. Váhu jsem vyměnil a je po problému. Kdyžtak na to mrkni, je to dobře přístupný a na první pohled poznáš, jestli je to čidlo zoxidovaný, nebo jestli je potřeba hledat jinde.

16.03.2009 22:01 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659355
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Myšák napsal(a):
Nedávno sem řešil podobný problém. Za studena žádný výkon, svítila kontrolka autodiagnostiky a na displeji nápis antipolution fault. V servise diagnostika ukazovala chybu na váze vzduchu. Váhu jsem vyměnil a je po problému. Kdyžtak na to mrkni, je to dobře přístupný a na první pohled poznáš, jestli je to čidlo zoxidovaný, nebo jestli je potřeba hledat jinde.


a myslis si ze 2.0 HDi a 2.0i na LPG je stejna?

17.03.2009 09:43 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659359
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Este ma napada, ked to auto bolo dovezene do CR bola na nom prevedena aspon jedna revizia a nastavenie plynu ? Ono totiez nie je plyn ako plyn ...

17.03.2009 10:05 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659360
Limax
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím. Nejlepší asi bude když dám prohlídnout ten plyn. Trochu mě ale zarazilo, že servisů, které dělají AG system u nás moc není. U AGW mi řekli, že na diagnostiku tohoto zařízení nemají vybavení a že prý bych musel do Prahy. Trochu jsem hledal a vypadá to, že nejbližší servis kde by to mohli dělat je zřejmě v Prostějově (Fedor auto). V diskusi "Porucha katalyzátoru" se také mluvilo a dekarbonizaci motoru. Prý to také může pomoct. Trochu jsem se po tom díval a zaujal mě tento způsob: zahřát motor na provozní teplotu, odpojit vzduchový filtr, pomocník přišlápne plyn na 2000 - 3000 otáček, do sání rozprašovačem pomalu nastříkat cca 4l destilované vody, pro jistotu vyměnit olej. Prý to funguje jako "parní čistič". Co tak vím, voda (v rozumném množství) motorům docela prospívá. Zajímalo by mně co si o tomto způsobu myslíte? Zdá se mi to šetrnější než lít do oleje nějakou chemii.

17.03.2009 10:36 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659363
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
a myslis si ze 2.0 HDi a 2.0i na LPG je stejna?

To si určitě nemyslím. Myslel jsem to jako možnost. Je to u 2.0i nesmysl?

17.03.2009 11:20 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659364
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Limax napsal(a):
Zdravím. Nejlepší asi bude když dám prohlídnout ten plyn. Trochu mě ale zarazilo, že servisů, které dělají AG system u nás moc není. U AGW mi řekli, že na diagnostiku tohoto zařízení nemají vybavení a že prý bych musel do Prahy. Trochu jsem hledal a vypadá to, že nejbližší servis kde by to mohli dělat je zřejmě v Prostějově (Fedor auto). V diskusi "Porucha katalyzátoru" se také mluvilo a dekarbonizaci motoru. Prý to také může pomoct. Trochu jsem se po tom díval a zaujal mě tento způsob: zahřát motor na provozní teplotu, odpojit vzduchový filtr, pomocník přišlápne plyn na 2000 - 3000 otáček, do sání rozprašovačem pomalu nastříkat cca 4l destilované vody, pro jistotu vyměnit olej. Prý to funguje jako "parní čistič". Co tak vím, voda (v rozumném množství) motorům docela prospívá. Zajímalo by mně co si o tomto způsobu myslíte? Zdá se mi to šetrnější než lít do oleje nějakou chemii.

Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.

17.03.2009 11:54 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659366
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Myšák napsal(a):
autodiag napsal(a):
a myslis si ze 2.0 HDi a 2.0i na LPG je stejna?

To si určitě nemyslím. Myslel jsem to jako možnost. Je to u 2.0i nesmysl?


bohuzel jo no..ne tak az uplne ale je

19.03.2009 16:24 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659473
danco84
Město: Soporna, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 6
99 Poslat soukromou zprávu
nazdar chlapi,mam c5-ku 2,2hdi a ked nastartujem tak mi kolisaju otacky na volnobehu....mohol by mi niekto poradit co stym....Diky

19.03.2009 17:27 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659475
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
danco84 napsal(a):
nazdar chlapi,mam c5-ku 2,2hdi a ked nastartujem tak mi kolisaju otacky na volnobehu....mohol by mi niekto poradit co stym....Diky

uz jsi zkousel s tim skocit nekam na diagnostiku? Tam by ti asi byly schopni rici presneji kde je problem.

19.03.2009 21:23 - Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG 659486
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
danco84 napsal(a):
nazdar chlapi,mam c5-ku 2,2hdi a ked nastartujem tak mi kolisaju otacky na volnobehu....mohol by mi niekto poradit co stym....Diky


na 90% Solenoid cerpadla nebo CR

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator