Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|< < 1 2 3 4 5 > >|
04.12.2016 19:12 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017521
pejdzi1
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Taka mala suciastka co mi vojde do vačku stoji sto eur ci pana beka

04.12.2016 20:00 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017539
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
prijde ti to drahy ???? tak to se podivej na 193338 a hned zmenis nazor

04.12.2016 20:08 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017540
pejdzi1
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A co znamena to cislo?

04.12.2016 20:09 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017541
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Byl mi měněn před měsícem ve značkovém servisu. Na faktuře mám 193339 regulátor tlaku nafty 2978 Kč bez daně. Ale dali mi na starší auto 25% slevu.

25% to není ani náhodou ani 19%, jelikož MOC je 3 067,-Kč bez DPH, tzn. že jsi dostal slevu celých 89,-Kč

04.12.2016 20:28 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017559
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
25% to není ani náhodou ani 19%, jelikož MOC je 3 067,-Kč bez DPH, tzn. že jsi dostal slevu celých 89,-Kč


to fakt neee
MOC je 3 067,34 CZK bez DPH a to je 3 711,48 CZK s DPH pro zakaznika na pulte

05.12.2016 08:32 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017639
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takhle se dělají reklamní akce... on zaplatil s 25% slevou 3 603,-Kč

05.12.2016 14:17 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017722
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
a to se vyplati

05.12.2016 21:08 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017827
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 984

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Byl mi měněn před měsícem ve značkovém servisu. Na faktuře mám 193339 regulátor tlaku nafty 2978 Kč bez daně. Ale dali mi na starší auto 25% slevu.


.link.

05.12.2016 21:18 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017828
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
takhle to ale zas brat nejde

05.12.2016 21:49 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017837
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 963

VIP Poslat soukromou zprávu
Není na tom nic zvastniho. Slevu 25% dava fabrika ne dealer na jedne hromadce ti daji slevu a na druhe hromadce ti nahuli praci a je to. Dealer dostane svoje a ma praci pro mechaniky ...

06.12.2016 11:51 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3017959
pejdzi1
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pomoze podla vas prefuknut sitko na regulatore? Viď priloha foto

Přílohy:
post-0-14109596664515.jpg ( 39514b ) -

06.12.2016 13:33 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018022
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10935

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pejdzi1 napsal(a):
Pomoze podla vas prefuknut sitko na regulatore? Viď priloha foto


Možná ,ale není to jen o sitku .

06.12.2016 14:49 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018051
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hlavne ten delphi regulator je uplne iny ako ten co mas na fotke

06.12.2016 16:32 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018097
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pejdzi1 napsal(a):
Pomoze podla vas prefuknut sitko na regulatore? Viď priloha foto

NE

06.12.2016 20:35 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018198
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 93
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale už jsem se několikrát u aut setkal, že auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, že prostě tlak v railu je příliš malý a tudíž je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propouštějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně špony, čerpadlo umírá - zadírá se, takže příčina může být nedostatečný tlak čerpadla a špony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky

06.12.2016 20:47 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018202
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16760

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, ale tu sa konkretne bavime o delphi a tom ze je to uplne bezny problem

06.12.2016 21:18 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018208
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
..dotaz znel jestli pomuze vycistit sitko...jaka byla diagnostika nebo nebyla neco co auto dela nebo nedela tu nebyla rec

06.12.2016 23:34 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018268
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10935

U??vate? Poslat soukromou zprávu
xantia.hd napsal(a):
Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale už jsem se několikrát u aut setkal, že auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, že prostě tlak v railu je příliš malý a tudíž je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propouštějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně špony, čerpadlo umírá - zadírá se, takže příčina může být nedostatečný tlak čerpadla a špony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky


Nesmyslné jsou jen pro někoho - ten kdo v nich umí číst si je většinou dovede i srovnat v hlavě a ověřit jinde. A k tomu jestli to pomůe - napsal jsem možná ale pokud tak na chvilku a určitě to nebude to pravé ořechové a na dlouho (kdyby stál 10000,- a nebo to nebylo jako díl tak....)

07.12.2016 04:32 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018306
pejdzi1
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Auto zatial štartuje na brnk... Ale ked mu šžapnem na pedál aby mi automat poradil a nasledne som zacal obehova, tak spraví to niečo podobne ako keď ti dôjde benzin alebo nafta straca ah a otacky padajú alebo zastavia sa na určitej výške max 3000 pri 120 km /h... Včera som vymenil palivovy filter ci pana a bol čierny ako olejovy ...ešte dobré že som to menil starý majitel tvrdil mi a sžuboval ze vsetko mam pomenene ked som ho kupoval.. Možno bola chyba len vo filtri.. Dnes na rade vymena oleja total quartz 9000 5w40 5,2 litra ale 5 litrov tam stačí da lebo je to sucha náplň,, to znamená ze tie dve deci stale ostanú v aute

07.12.2016 09:49 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3018316
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5995

U??vate? Poslat soukromou zprávu
xantia.hd napsal(a):
Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale už jsem se několikrát u aut setkal, že auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, že prostě tlak v railu je příliš malý a tudíž je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propouštějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně špony, čerpadlo umírá - zadírá se, takže příčina může být nedostatečný tlak čerpadla a špony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky



hlaska,jak pises, o nizkem tlaku jeste nikdy nebyla blud ..alespon ja jsem se s tim nesetkal..vzdy mela nejakej duvod at uz snimac nebo regulaci ci vstrikovac ...chybove kody jsou u PSA spise orientacni nicmene pokud vis jak motor/system pracuje tak je ti vetsinou jasne kam se podivat dal..diagnostika neni jen o vycteni kodu a naslednou "opravou" jejich smazanim

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator