Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|< < 1 2
09.03.2017 18:38 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3048019
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10928

U??vate? Poslat soukromou zprávu
xsedmička napsal(a):
Tak podle dig. vysoký tlak paliva měřené při jízdě až o 200bar....


To by mohlo bejt = ochrana vstřikovačů.= regulátor tlaku paliva se přidírá.

09.03.2017 18:48 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3048030
xsedmička
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 99

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To samé říkal mechanik teda ten regulátor paliva jen jsem se zapomněl zeptat co to obnáší---zatím vyčistím palivovou soustavu nějakým přípravkem a uvidím dál jestli se to projeví nějak víc aby se neměnilo zbytečně moc věcí najednou.......

Díky

09.03.2017 19:35 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3048069
WOLODA
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kwPočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj ...... maly tip snad ti to pomoze
Motor 2.0hdi rhr 100kw ale v c4 ... za jazdy .. ustalene otacky a zrazu auto zacalo jemne cukat aj na 5km useku
Skusal sa cistit egr ventil ucit na novo egr ventil... z casu na cas sa to objavovale stake... ziadna chyba nevyskakovala .. bohuzial vozit sa s ntb vtedy nebola moznost kedze bateria v nich nevydrzala dost dlho ... pozerane solenoidy (tie aj menene aj za druhe prip. Medzi sebou) podtlaky regulacia turba vsetko ok.... no clovek chcel ci nechcel skusil vymenit egr ventil naucil ho a auto islo uz normalne ...

Ak mozes skus si dat zaslepit egr ci to bude robit ...

09.03.2017 20:23 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3048090
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16756

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
103kw - uplne normalne robi regulator, ten delphi je casto suci na vymenu uz po 100k km
cistenie pripravkami moc neodporucam, vacsinou ma opacny efekt

09.03.2017 22:04 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3048126
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10928

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
103kw - uplne normalne robi regulator, ten delphi je casto suci na vymenu uz po 100k km
cistenie pripravkami moc neodporucam, vacsinou ma opacny efekt



No možná by mohlo být k řešení i toto:
Opatřil jsem zařízení které si myslím funguje- zatím ve fázi testování,ale motor ztichne,srovnají se korekce,srovná se i tlak paliva a zklidní se chod zatím to bylo i na autě které mělo korekce i nad limitem.Vzhledem k tomu že v takové zázraky moc nevěřím a (i sem to hlásal) tak testuji a čekám na potvrzení(okamžité výsledky vyšli OK). Cenově to nebude likvidační,návratnost pořizovací ceny při plánované ceně bude tak pro mé potomky ale jde mi spíš o účinost a spokojenost zákazníků pokud to nebude účinné hodím to do kouta uvidíme

16.05.2017 17:00 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3066313
xsedmička
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 99

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak regulátor paliva vyměněn-motor už necuká ani nepadá do nouzáku,ale příde mi že pozdě reaguje na přidání plynu-po přeřazení na vyšší rychl. stupeň má motor dost velkou prodlevu je to normální?Přeřadím přidám a nic až pak zabere

16.05.2017 17:46 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3066320
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 699
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdar vsetkym. Otazka ohladom dielu. Ta podtlakova banka na zmiesavacej klapke sa vedie ako diel, alebo iba cely komplet? C5 X7 2.0 HDi 120 kW, verzia s jednoduchou klapkou, teda ma len jednu banku.
Dnes upadla

11.08.2019 17:25 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 II 2.0HDi 3233658
vaf
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 107
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dobrý den, začalo mně zlobit poškubávání motoru v rozmezí otáček cca 1600-1800. Prvně začal motor trošíčku poškubávat, nevěnoval jsem tomu pozornost, nebo jsem to přisuzoval regeneraci. Po 50km se to poškubávání ustálilo na těch 1600-1800 otáček. Volnoběh v pořádku, motor při rozjezdu pěkně táhne, přejde otáčky 1600-1800 bez zjevného škubnutí až na třeba 2500 ot. Jak mile otáčky klesnou na 1800 začne motor poškubávat na 1600-1800ot. Je to nezávislé na zařazeném rychlostním stupni. Tak že do cca 1600-1800 vše ok. Nad 1800 vše zase normální. Motor 2.0HDi 100kw RHR SIEMENS r.v.2007. Po přečtení diskuzí jsem tedy usoudil, že je zřejmě vadný regulátor tlaku paliva. Prosím o konzultaci, zda je to tedy klasická závada regulátoru tlaku paliva. A jaký regulátor koupit, nějaké katalogové číslo. A za další, dostanu se k tomu regulátoru na výměnu. Není to na servis. Děkuji za reakce. Václav

11.08.2019 20:28 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3233700
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10928

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Zdar vsetkym. Otazka ohladom dielu. Ta podtlakova banka na zmiesavacej klapke sa vedie ako diel, alebo iba cely komplet? C5 X7 2.0 HDi 120 kW, verzia s jednoduchou klapkou, teda ma len jednu banku.
Dnes upadla

co upadlo - ta membrána nebo vypadlo to táhlo? Jinak je to podle mne jen jako komplet za nějakých krásných 6000,-

15.08.2019 13:24 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3234171
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16756

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
u siemensu a hlavne v C5 to takto problematicke nebyva a skor to byva EGR alebo nejakym cidlom na sani

15.08.2019 20:14 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3234174
vaf
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 107
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj Jumep, EGR prostříknu čističem, ale čidlo sání mᚠna mysli ještě nějaké jiné krom váhy vzduchu?

15.08.2019 22:03 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3234202
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16756

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
on nie je zaneseny, on je elektronicky a vie sa tam zasekavat

chce to diagnostiku a sledovat

mas tam snimac tlaku, snimac teploty, vahu - napr. ten snimac teploty moze blbnut a nezobrazi ziadnu chybu, ale ked bude ukazovat -20 miesto +50 alebo takto poletovat tak to bude prisposobovat davku a poletovat

16.08.2019 09:08 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3234206
vaf
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 107
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Když fo dám do Citroen servisu tak to jejich originální diagnostika odhalí? Nebo skusit sehnat servisáka s Lexií a trochu ho povozit.? Tak zatím moc děkuji za rady Václav.

16.08.2019 09:13 - Re: Škubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi 3234208
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10928

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vaf napsal(a):
Když fo dám do Citroen servisu tak to jejich originální diagnostika odhalí? Nebo skusit sehnat servisáka s Lexií a trochu ho povozit.? Tak zatím moc děkuji za rady Václav.


Zajeď do Olomouce k autodiagovi

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator