| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 18.11.2015 17:45 -
		Re: Chladič od oleje | 2888285 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | DeFuckTo napsal(a): Maj no..    No, já si to právě myslim taky, e to je trapně jednoduchý, ale vý jumep píe ohledně vyndání: "tak to bohuzial nepojde tak lahko, chladic motora bude treba asi von, potom to pojde uz v pohode" .. Tak mi přijde divný, proč chladič motoru ven..?   
 Kdy jsem IC vyndaval já, povolil jsem kdy stojí čelem k němu asi tři rouby na pravé straně (z pohledu řidiče levá), přizvedl plech trochu větí silou a vyndal ven, byla tam myslím silnějí guma, jako silentblok, zpět to lo o něco hůř, srovnat tu gumu, moná nedokonalej postup, ale nic jsem nepokodil a pomohlo to.
  Akorát koukám na schéma které jsi tam dal, pozice 5 je ta guma a 6 je to osazení, z kterého jsem ta vlastně vytáhl.
Kdy jsem IC vyndaval já, povolil jsem kdy stojí čelem k němu asi tři rouby na pravé straně (z pohledu řidiče levá), přizvedl plech trochu větí silou a vyndal ven, byla tam myslím silnějí guma, jako silentblok, zpět to lo o něco hůř, srovnat tu gumu, moná nedokonalej postup, ale nic jsem nepokodil a pomohlo to. ;-)
Akorát koukám na schéma které jsi tam dal, pozice 5 je ta guma a 6 je to osazení, z kterého jsem ta vlastně vytáhl.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2015 17:52 -
		Re: Chladič od oleje | 2888293 |  |  
					| DeFuckTo | 
			| Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |  |  
		
				
		|  
     
   | Mikra - DÍK, jsem idiot..  Já si to splet s druhym tématem, kde řeim regulátor tlaku - tam je v nadpisu přímo motor 2.2.. Tak to je potom jasný, e to je trapný a jednoduchý (a samozřejmě se určitě u tý výměny něco pose*e..  ).. Já to právě tuil, ale zase vim, e jumep ví, co píe, tak mi to nelo dohromady..  
 zdenda - Byl jsem to při venčení omrknout a udělám to nejspí stejně jako ty..
    Mikra - DÍK, jsem idiot.. :-)))) Já si to splet s druhym tématem, kde řeim regulátor tlaku - tam je v nadpisu přímo motor 2.2.. Tak to je potom jasný, e to je trapný a jednoduchý (a samozřejmě se určitě u tý výměny něco pose*e.. :D ).. Já to právě tuil, ale zase vim, e jumep ví, co píe, tak mi to nelo dohromady.. :palec
zdenda - Byl jsem to při venčení omrknout a udělám to nejspí stejně jako ty.. ;) :palec 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2015 18:06 -
		Re: Chladič od oleje | 2888319 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | ako stale uplne mimo temu, ale nic, len si povol hadice z neho a spodnu dobre odsun pod potom ten jeden srob hore (kluc 8) a vyklopit, povytiahnut, pootocit
 dole to je v dvoch takych gumovych onych ....
ako stale uplne mimo temu, ale nic, len si povol hadice z neho a spodnu dobre odsun pod
potom ten jeden srob hore (kluc 8) a vyklopit, povytiahnut, pootocit
dole to je v dvoch takych gumovych onych ....
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 18.11.2015 18:19 -
		Re: Chladič od oleje | 2888326 |  |  
					| DeFuckTo | 
			| Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |  |  
		
				
		|  
     
   | Jojo, díky..  Klidně to tu někdo (Najk?  ) smázněte, byl jsem mimo téma omylem..  Jojo, díky.. :palec Klidně to tu někdo (Najk? :-) ) smázněte, byl jsem mimo téma omylem.. ;) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 06.12.2018 19:36 -
		Re: Chladič od oleje | 3195171 |  |  
					| nVi | 
			| Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |  |  
		
				
		|  
     
 | Tak a jsem tam kde jsem byl dříve jen teda nemám prasklý IC, ale olej proteka kolem manety. A do toho se přidalo prosakovaní oleje ve spoji mezi zadním EGR a jeho chladičem + turbo a jeho tlumič je od oleje. Tzv >> "plný" sání oleje.
 
 To mě vede k mylence e pokud se turbo neprojevuje nestandardně mohl by být primární problém v separátoru (který nevrací olej do klikové skříně jak má).
 Máte někdo nápad jak to vyřeit nebo jestli se provádí nějaká údrba na separátoru? Díky předem za reakce
Tak a jsem tam kde jsem byl dříve jen teda nemám prasklý IC, ale olej proteka kolem manety.
A do toho se přidalo prosakovaní oleje ve spoji mezi zadním EGR a jeho chladičem + turbo a jeho tlumič je od oleje. Tzv >> "plný" sání oleje.
To mě vede k mylence e pokud se turbo neprojevuje nestandardně mohl by být primární problém v separátoru (který nevrací olej do klikové skříně jak má).
Máte někdo nápad jak to vyřeit nebo jestli se provádí nějaká údrba na separátoru? Díky předem za reakce
 
 Přílohy:
 IMG_20181206_174245.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1264809b ) - Staeno:28x.
 separator.PNG | Stáhnout( 127424b ) - Separator.Staeno:31x.
 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |