| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 09:54 -
		C5 III po výměně vstřiků | 2865151 |  |  
					| Veider | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |  |  
		
				
		|  
     
 | Ahoj vem. Chápu e je těké poradit, ale nevíte neporadil by někdo s následujícím problémem? Mám C5 III (2010) 2.0 HDI. Nechával jsem měnit vstřiky (najeto 132tis). Narovinu přiznávám, e jsem jezdil na naftu, která občas nebyla úplně čistá, ale jezdil jsem na ní 2 roky bez problému a s předelým autem 3 roky a nikdy nic. Nicméně auto začalo za studena chcípat, a při jízdě pocukávat. Dle servisu vstřiky, které jsem nechal udělat. Problémy ustaly a auto jede perfektně, nicméně za studena patně startuje (2-3 sekundy) a občas po nastartování dokonce chcípne.  Pak u drí, otáčky nelítají, jen mi připadá e se občas mírně divně zachvěje celé auto. Napodruhé u nastartuje normálně během sekundy a ani při jízdě nic neregistruju, zvuk motoru normální. Od výměny vstřiků jezdím jen k pumpě. Netuíte? 
 Jo jetě jsem zapomněl e je měněný jetě čidlo tlaku výfukových plynů
Ahoj vem. Chápu e je těké poradit, ale nevíte neporadil by někdo s následujícím problémem? Mám C5 III (2010) 2.0 HDI. Nechával jsem měnit vstřiky (najeto 132tis). Narovinu přiznávám, e jsem jezdil na naftu, která občas nebyla úplně čistá, ale jezdil jsem na ní 2 roky bez problému a s předelým autem 3 roky a nikdy nic. Nicméně auto začalo za studena chcípat, a při jízdě pocukávat. Dle servisu vstřiky, které jsem nechal udělat. Problémy ustaly a auto jede perfektně, nicméně za studena patně startuje (2-3 sekundy) a občas po nastartování dokonce chcípne.  Pak u drí, otáčky nelítají, jen mi připadá e se občas mírně divně zachvěje celé auto. Napodruhé u nastartuje normálně během sekundy a ani při jízdě nic neregistruju, zvuk motoru normální. Od výměny vstřiků jezdím jen k pumpě. Netuíte?
Jo jetě jsem zapomněl e je měněný jetě čidlo tlaku výfukových plynů
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 10:13 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865153 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Můe zlobit podávací čerpadlo nafty, aspoň to na něj ukazuje, také můe bít přicpané sítko v nádri, zajel bych samozřejmě po domluvě k Jruze, má to kousek, diagnostika podle tlaků by to měla říct.  Můe zlobit podávací čerpadlo nafty, aspoň to na něj ukazuje, také můe bít přicpané sítko v nádri, zajel bych samozřejmě po domluvě k Jruze, má to kousek, diagnostika podle tlaků by to měla říct. ;-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 14:55 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865240 |  |  
					| DeFuckTo | 
			| Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |  |  
		
				
		|  
     
   | Co palivovej filtr?  Co palivovej filtr? ;) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 15:41 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865249 |  |  
					| Veider | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |  |  
		
				
		|  
     
 | Ten se dělal se vstřikama  Ten se dělal se vstřikama :nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 16:59 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865265 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Proto si myslím to podávací čerpadlo, zanesené sítko v nádri nebo někde netěsnost paliva, jedná se pouze o studené starty, chtělo by to napíchnout diagnostiku, kdy je motor studený a podívat se na tlak paliva, vechno tomu nasvědčuje, ale...  Proto si myslím to podávací čerpadlo, zanesené sítko v nádri nebo někde netěsnost paliva, jedná se pouze o studené starty, chtělo by to napíchnout diagnostiku, kdy je motor studený a podívat se na tlak paliva, vechno tomu nasvědčuje, ale...  :nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 19:09 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865319 |  |  
					| Mikra | 
			| Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |  |  
		
				
		|  
     
 | No nevím, jestli tomu nasvědčuje vechno. Proč by ucpaný sítko v nádri zlobilo jen při prvním startu? Určitě to chce diagnostiku, protoe to můe dělat klidně i EGR, váha, klapky, elektroventily, teplotní čidla, nebo nějaký čidlo nebo regulátor tlaku ...
  No nevím, jestli tomu nasvědčuje vechno. Proč by ucpaný sítko v nádri zlobilo jen při prvním startu? 
Určitě to chce diagnostiku, protoe to můe dělat klidně i EGR, váha, klapky, elektroventily, teplotní čidla, nebo nějaký čidlo nebo regulátor tlaku ... :nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 20:25 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865366 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | zdenda - podavacie cerpadlo tam neni 
 a akoze prva vec co odchadza na tychto autach je regulator tlaku paliva
zdenda - podavacie cerpadlo tam neni
a akoze prva vec co odchadza na tychto autach je regulator tlaku paliva
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 21.09.2015 20:51 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865373 |  |  
					| 63zdenda | 
			| Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |  |  
		
				
		|  
     
 | Samozřejmě má pravdu Pětře, v nádri je pouze sítko a plovák, stejně jako u mně, myslel jsem  čerpadlo v motoru, to ale netlačí ale saje, měl jsem stejný problém, dost se o tom píe ve vlákně problém se startováním HDI, tam by se to asi hodilo líp, kdy jsem dojel na diagnostiku, ádné chyby, jednou jsem auto nechal přez noc u Hanze, ráno napíchl diagnostiku a zrovna auto nelo na první pokus nastartovat, diagnostika v hodnotách tlaku paliva ukázala malé hodnoty, na druhý start ok, proto jsem psal o čerpadlu, sitku nebo netěsnosti palivové soustavy, jednou mi to přisávalo po výměně pal. filtru přes těsnění, píe e byly měněni vstřiky, proto jsem je vyloučil, na ten regulátor tlaku paliva jsem zapomněl, psal e jezdil na nekvalitní naftu, proto zmínka o sitku, jinak by to chtělo diagnostiku a nejlépe jako já, auto studené, nejlépe přez noc, napíchnout a pak startovat.  Samozřejmě má pravdu Pětře, v nádri je pouze sítko a plovák, stejně jako u mně, myslel jsem  čerpadlo v motoru, to ale netlačí ale saje, měl jsem stejný problém, dost se o tom píe ve vlákně problém se startováním HDI, tam by se to asi hodilo líp, kdy jsem dojel na diagnostiku, ádné chyby, jednou jsem auto nechal přez noc u Hanze, ráno napíchl diagnostiku a zrovna auto nelo na první pokus nastartovat, diagnostika v hodnotách tlaku paliva ukázala malé hodnoty, na druhý start ok, proto jsem psal o čerpadlu, sitku nebo netěsnosti palivové soustavy, jednou mi to přisávalo po výměně pal. filtru přes těsnění, píe e byly měněni vstřiky, proto jsem je vyloučil, na ten regulátor tlaku paliva jsem zapomněl, psal e jezdil na nekvalitní naftu, proto zmínka o sitku, jinak by to chtělo diagnostiku a nejlépe jako já, auto studené, nejlépe přez noc, napíchnout a pak startovat.  :nevim 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 22.09.2015 01:05 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865546 |  |  
					| jruze |  |  
		
				
		|  
     
   | Podávací čerpadlo je součástí vysokotlaku a potřebuje pár otoček ne natlakuje - kolik? - záleí na stavu v podstatě celého vysokotlakého čerpadla - podávací čer.,přívod nafty, regulátor,vstřiky(neznamená e kdy jsou dělané jsou úplně bez chyby).EGR ventil nemůe mít vlyv na start - po startu ano můe i zdusit motor.
Podávací čerpadlo je součástí vysokotlaku a potřebuje pár otoček ne natlakuje - kolik? - záleí na stavu v podstatě celého vysokotlakého čerpadla - podávací čer.,přívod nafty, regulátor,vstřiky(neznamená e kdy jsou dělané jsou úplně bez chyby).EGR ventil nemůe mít vlyv na start - po startu ano můe i zdusit motor. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.09.2015 09:16 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2865732 |  |  
					| Veider | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |  |  
		
				
		|  
     
 | jruze psal jsem SZ. Diky
jruze psal jsem SZ. Diky 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.05.2016 20:06 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2948204 |  |  
					| Lucky76 | 
			| Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 65 |  |  
		
				
		|  
     
 | Chlapi, nevíte jaké označení má trubka od střiku ke hrazdě. Jedná se o krajní střik u rozvodů ( tj. první od pravého kola ) Nevím, jestli je to první, nebo čtvrtý válec  Začalo mi to chcát u hrazdy a dotaení nepomohlo. Nevím, jestli 1570N0, nebo 1570N1. Děkuji.
Chlapi, nevíte jaké označení má trubka od střiku ke hrazdě. Jedná se o krajní střik u rozvodů ( tj. první od pravého kola ) Nevím, jestli je to první, nebo čtvrtý válec :-)) Začalo mi to chcát u hrazdy a dotaení nepomohlo. Nevím, jestli 1570N0, nebo 1570N1. Děkuji. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.05.2016 20:11 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2948205 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | 1570 N1
1570 N1 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 06.05.2016 23:44 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2949291 |  |  
					| Lucky76 | 
			| Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 65 |  |  
		
				
		|  
     
 | Tak mám origo 1570 N1. Mám tu trubičku nějak oetřit ( vyfoukat, vypláchnout ) před výměnou, nebo mám důvěřovat záslepkám a výrobním procesům ? Moc děkuji za nezaplacené rady.
Tak mám origo 1570 N1. Mám tu trubičku nějak oetřit ( vyfoukat, vypláchnout ) před výměnou, nebo mám důvěřovat záslepkám a výrobním procesům ? Moc děkuji za nezaplacené rady. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 06.05.2016 23:46 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2949292 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | ked mas novu, len ju tam nahod, samozrejme predtym si skontroluj a ocisti to kam to ides davat
ked mas novu, len ju tam nahod, samozrejme predtym si skontroluj a ocisti to kam to ides davat 
 |  
				|  |  
 
 
 		
		
		
		| 
			| 07.05.2016 00:54 -
		Re: C5 III po výměně vstřiků | 2949300 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | jo a tiez pripojku na striku ci nie je nahotou ta prasknuta dotahovat sa to inak ma speci pripravkom na 23 a potom 30nm
jo a tiez pripojku na striku ci nie je nahotou ta prasknuta
dotahovat sa to inak ma speci pripravkom na 23 a potom 30nm
 
 |  
				|  |  
 
 
 
 
 |  | 
 |  |