Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
14.07.2013 08:49 - Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2598828
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jaký je prosím rozdíl v konstrukci těchto motorů 2,0 HDi?

14.07.2013 21:07 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2598944
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHR malo siemens vstrekovanie, v X7 davaju uz delphi a ma to 103kw ale oznaceny je stale ako RHR
RHF neviem (v C5 myslim ze mal oznacenie este RHL)
RHH by mal byt uz konstrukcne aj iny

24.05.2016 15:38 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2954867
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
a da sa aspon ten RHR z X7 dat aj do faceliftu (fap)? Ak sa da, treba dat stare vstreky a ecu?

24.05.2016 16:29 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2954875
marton
Město: Dubnica nad Vahom, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 27
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
RHR je v C5 100 kW - pripadne aj inde ( napr P 407, 307 ... )
RHF poznam napr v Peug 308 ma 103 kW a Delphi vstrekovanie okrem toho, ze su ine trubky k vstrekovacom, tak ten motor vyzera rovnako ( mazanie, privod nafty, filtre ,... )

rozidel je napr aj v tom, ze RHR je EURO 4 a tento RHF uz splna EURO 5 ; len kto vie ci to frantici takto mysleli...

24.05.2016 17:08 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2954910
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
marton napsal(a):
RHF poznam napr v Peug 308 ma 103 kW a Delphi vstrekovanie okrem toho, ze su ine trubky k vstrekovacom, tak ten motor vyzera rovnako ( mazanie, privod nafty, filtre ,... )

Diky!
Ak ti dobre rozumiem, tak by ta vymena bloku motora RHR za RHF pri zachovani ECU/vstrekov atd z RHR mala byt technicky mozna...
Pytam sa lebo kamosovi nejde pretocit motor, zajtra ho da otvorit, a ak by ho mal menit, tak by radsej za daky s mensim najazdom.

24.05.2016 17:32 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2954911
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 970

VIP Poslat soukromou zprávu
Motory jsou stejne a jdou zamenit. Jine jsou vstriky a cerpadlo Siemens vs. Delphi. Jinak blok a hlava je stejna a jde zamenit. Bavime se tedy o RHR vs. RHF ... 2,0 HDI 16V RHH 120 kw je uplne jinej.

31.05.2016 14:59 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2956987
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
Prepacte ze hladam info tu - v Taliansku zialbohu ziadne podobne forum plne mechanikov a znalcov neexistuje. Ste jednoducho naj

Tak uz sa mozem pytat konkretne: kamos nasiel ako nahradu na RHR/Fap motor RH01 s celym prislusenstvom (ecu, senzory, turbo, egr, podtlaky so solenoidmi...) z C4 Picasso; VIN zatial nemam, no ak sa nemylim, tak je to Delphi (?). Co musi v skratke spravit, aby to v C5II zpojazdnil? Moze nechat vsetko Delphi, alebo tam musi dat svojho stareho Siemensa? V oboch pripadoch musi Ecu preprogramovat, alebo to pojde aj bez toho?

Posledna otazka: ma zaslepenu Egr a prevrtany Fap (pokial viem bez zasahov v Ecu) - v pripade, ak moze nechat Delphi, bude to fungovat, alebo to bude musiet naprogramovat?

31.05.2016 17:04 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2957003
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
delphi a siemens je nieco uplne ine a neviem ci jednotku len tak rozchodi v C5 2 (ide okrem ineho aj o ESP atd.)

Najjednoduchsie je nechat povodnu elektriku, prehodit striky, cerpadlo a ostatne by malo byt ok

31.05.2016 17:19 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2957004
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
Diky, Peter!
Delphi bol otazny, zavolal mechanikovi a je to nastastie Siemens (menovite injektory) - takze asi necha vsetko nove ako to dostane. Ostava Ecu: dat tu co je s motorom, alebo nechat tu staru? Treba nieco programovat na novej s novymi vstrekmi alebo pripadne starej s novymi vstrekmi?
Ostatne snimace a ovladace su rovnake ako na RHR?

31.05.2016 19:30 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2957008
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 970

VIP Poslat soukromou zprávu
Ja bych vzal celej motor kompletne nastrojeny a jen RJ motoru by sis mel nechat svoji. Maximalne pokud bude jina rada vstriku tak je nakonfigurovat.

31.05.2016 21:17 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2957033
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
riadiacku tak lahko neprehodis, musi sa naparovat s BSI, cize najjednoduchsie nechat staru a len to zapojit ked je to siemens

01.06.2016 07:19 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 2957118
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
Ok, zreferujem. Vdaka za rady!
Na servise som Rh01 nasiel len na C4, na picasse nie (boli tam tusim len Rhj), neviem, ci mu daju darcov Vin, tak iba dufam, ze nevylezie daky necakany problem.

06.10.2016 15:02 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 3000144
Pedro
Město: Třebíč, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Prosím vás, jestli můžete napsat něco o motoru 2.0 Hdi 120 kw RHH DW10CTED4. Je jich v novějších autech celkem dost akorát o motoru jsem moc info nenašel. Snad jen, že má turbo s proměnlivou geometrií lopatek které je vodou chlazené, olej. čerpadlo s proměnlivou učinností ( s toho jde strach) a vstřikovače pracují s tlakem 2000 barů.
Zajímá mě z čeho ten motor vychází, blok, jaký systém vstřikování používá, spolehlivost ap.
Proč u tohoto motoru je problém s čištěním FAP.

07.07.2019 19:36 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 3229119
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 49
99 Poslat soukromou zprávu
A tento 100kw RHR J motor má nějaké slabiny/specifika ? Ve spojení s automatickou převodovkou by ten měl být dostačující?320Nm.

08.07.2019 00:10 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 3229162
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja som zodral 3 TDicka, terajsie HDi je moj prvy diesel mimo koncernu. Tiez som do toho isiel s malou dusickou, no uz viem, ze dalsie auto bude asi znova HDi a urcite nie TDi.
Olejove cerpadlo s premenlivou ucinnostou? Z toho ide strach?
Sa pozri inde, az zistis, ze na 2litrovom 4valci je celkovo 4 x vodna pumpa, vstrekovace vstrekuju az pod tlakom 2500 Bar, hoc aj 7x pocas jedneho cyklu, variabilne casovanie vacky,k tomu este inzinieri dokazali znizit vahu motora o celkom peknych par kg, inde najdes chvastanie sa o tom, ze hrubka steny valca je “az“ 3mm atd…
Este mas strach z 2000 barov a olejoveho cerpadla?
Tak si pohladaj, ako je u novsich TDi riesene EGR, intercooler, precitaj si, ako sa koncern snazi byt v ociach verejnosti zeleny a tak pouzival tu bioekologicku chladiacu G13 atd.

100kW, 320 Nm, v automate, dostacujuce ako pre koho, podla toho kde a na ake jazdy.
Na jazdu v D v lavom pruhu to zrovna neni optimalne, ale dovolenku do chorvatska to da v pohode.
Skor by som vsak mal obavy, ohladom zivotnosti a ekonomiky udrzby toho automatu…

27.12.2021 20:41 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 3330033
hab21um
Město: Slavkov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
ink napsal(a):
Prepacte ze hladam info tu - v Taliansku zialbohu ziadne podobne forum plne mechanikov a znalcov neexistuje. Ste jednoducho naj

Tak uz sa mozem pytat konkretne: kamos nasiel ako nahradu na RHR/Fap motor RH01 s celym prislusenstvom (ecu, senzory, turbo, egr, podtlaky so solenoidmi...) z C4 Picasso; VIN zatial nemam, no ak sa nemylim, tak je to Delphi (?). Co musi v skratke spravit, aby to v C5II zpojazdnil? Moze nechat vsetko Delphi, alebo tam musi dat svojho stareho Siemensa? V oboch pripadoch musi Ecu preprogramovat, alebo to pojde aj bez toho?

Posledna otazka: ma zaslepenu Egr a prevrtany Fap (pokial viem bez zasahov v Ecu) - v pripade, ak moze nechat Delphi, bude to fungovat, alebo to bude musiet naprogramovat?


Teoreticky nic, RH01 je jiné vnitřní označení pro RHF. Mám C5 III, motor dle VIN RHF, dle TP RH01. Motor je původní.

29.12.2021 13:49 - Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW 3330159
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hab21um napsal(a):
Teoreticky nic, RH01 je jiné vnitřní označení pro RHF. Mám C5 III, motor dle VIN RHF, dle TP RH01. Motor je původní.


Elektronika , vstřikování 😉 - předpokládám že v X7 nemᚠsiemens nebo ? Nechat vše z původního motoru ( vstřiky, čerpadlo,trubky vstřiků nechat ty siemens) nic konfigurovat nemusíš a mělo by to běhat 😉


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator