Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 > >|
08.01.2017 16:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026750
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Mě trochu zaráží, že ujel 20km a až potom to začalo zlobit. Po 20km by snad už mohla být nafta trochu ohřátá. Když ne v nádrži, tak ve filtru určitě.
Já když měl starý filtr, tak mi auto zlobilo v mrazech už po ujetí 1km. Ale to byl filtr starý 3 roky a měl najeto asi 70k km. Citroen ČR tenkrát ojebával garance. V servisce bylo zapsaný všechno, ale provedli jen minimum a ostatní jen zapsali. Věděli, že to po dvou letech prodají. Pravda je, že cena byla relativně nízká. Jako za ojebaný auto.

08.01.2017 17:58 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026756
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
pato88 píše že to dělá ve vysokých otáčkách a píše nízký tlak paliva - to by odpovídalo tomu hůře propustnému filtru, nestíhá.
Takže naftu, které nebude při současných mrazech vytvářet parafin (případně jí pomoct nějakými aditivy) a asi i nový naftový filtr pokud je současný už starší.

08.01.2017 18:03 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026758
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Mě trochu zaráží, že ujel 20km a až potom to začalo zlobit. Po 20km by snad už mohla být nafta trochu ohřátá. Když ne v nádrži, tak ve filtru určitě.
Já když měl starý filtr, tak mi auto zlobilo v mrazech už po ujetí 1km. Ale to byl filtr starý 3 roky a měl najeto asi 70k km. Citroen ČR tenkrát ojebával garance. V servisce bylo zapsaný všechno, ale provedli jen minimum a ostatní jen zapsali. Věděli, že to po dvou letech prodají. Pravda je, že cena byla relativně nízká. Jako za ojebaný auto.

Auto bolo už celkom zohriatie, olej aj voda, moc som mu nepridaval lebo po štarte šlo vežmi ažko kým sa rozbehlo ale to som prisudzoval mrazu, bolo -18 a auto stalo dva dni. Bola vežmi slabá baterka ale aj tak som ho horko ažko naštartoval. Filter mením každý rok spolu s olejom. Fakt neviem čo s tým.

08.01.2017 18:05 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026759
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vymenit filter, dat inu naftu / preaditivovat to
zohriat v garazi nejakej

08.01.2017 18:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026760
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
pato88 píše že to dělá ve vysokých otáčkách a píše nízký tlak paliva - to by odpovídalo tomu hůře propustnému filtru, nestíhá.
Takže naftu, které nebude při současných mrazech vytvářet parafin (případně jí pomoct nějakými aditivy) a asi i nový naftový filtr pokud je současný už starší.

Akonáhle chcem prida nad 2000 otaciek motor sa vypne, asi nejaký núdzový režim.

08.01.2017 18:08 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026762
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vymenit filter, dat inu naftu / preaditivovat to
zohriat v garazi nejakej

Skúsim to zobra do roboty do vykurenej garáže, a ten elektromagneticky ventil s tým nemôže mat suvis? Alebo to môže byt následok prituhnutej nafty?

08.01.2017 18:12 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026763
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je nasledok, malo nafty a ono to netusi preco to nedosiahlo tlak
ten filter ale vymen aj tak, ten je uz zalepeny parafinom

08.01.2017 19:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026779
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pato88:
Vsetko je pekne o nafte a zevraj odola mrazom…
Ale zasadny problem je to, ze norma ma ine sitko, nez sucasne filtre. Takze co prejde normovanym sitkom, neprejde sucasnymi filtrami hlavne co sa tyka CR motorov. Ze reklamy masiruju odolnostou az -40 je pekne, a da sa verit, ze skutocne pri skuske to da, ale realita je ina. Kolko mikronov pusti vas filter?
Takze, parafin je v nafte vzdy, len je otazka ktorym filtrom pri akej teplote prejde.
Aditiva do nafty? Pekne, ale pomozu radovo o par stupnov. Teraz boli naozaj extremy, aj cez 30 pod nulou.

08.01.2017 19:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026788
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pato88 napsal(a):
Ok ďakujem, zajtra má byt len -15 ževraj tak uvidíme, ale pred dvoma dňami som spravil 600km po diažnici a auto bolo úplne Ok, takze to bude asi fakt tá nafta. Tu na Orave je len Slovnaft, gulf,benzinol a voms. Nieje tu omv ani shell.

Ja som dnes skúsil naštartova po 16-tich dňoch a v pohode, pritom posledné dni -27 a -28 plus mi uz hlási lexia chybu zhavicov.
Prečo netankujes v PL, mᚠto kúsok a je tam lacnejšie. Ja už tankujem 11 rokov len tam, prv Orlen, teraz tu pumpu kúpila Moya a nikdy som nemal cez zimu problém, aditivujem VIF.

08.01.2017 20:25 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026790
tomasg
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 77
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Ja som dnes skúsil naštartova po 16-tich dňoch a v pohode, pritom posledné dni -27 a -28 plus mi uz hlási lexia chybu zhavicov.
Prečo netankujes v PL, mᚠto kúsok a je tam lacnejšie. Ja už tankujem 11 rokov len tam, prv Orlen, teraz tu pumpu kúpila Moya a nikdy som nemal cez zimu problém, aditivujem VIF.

Ja tak isto 2 dnoi auto na vonku a rano pohoda, trosku bol hlucnejsi ale chyytilô na 1x. Ja som zas verny len OMV s Maxxmotion

08.01.2017 21:26 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026809
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Co znamená hlučnější? Já to mam prvních 5 - 10 sekund, jak kdyby o sebe řezaly kladiva. Malej obláček z laufu a pak už zas klasika.

08.01.2017 22:40 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3026851
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pokud už je -30 žádnej VIF to nezachrání, filtr by měl bejt vyhřejvanej.Pokud to začlo kuckat po 20ti km tak bych to spíš viděl že to tuhne někde v trubkách pod autem jak proudí vzduch spodem.Jedině dát do tepla rozehřát.Jediný co spolehlivě funguje proti zamrzání nafty je přidat petrolej, ničemu to neublíží, hlavně tam nedávat benzín to by mohla bejt pak drahá sranda

09.01.2017 13:49 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3027030
tomasg
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 77
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jarduk napsal(a):
Co znamená hlučnější? Já to mam prvních 5 - 10 sekund, jak kdyby o sebe řezaly kladiva. Malej obláček z laufu a pak už zas klasika.



09.01.2017 19:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3027242
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
no po 3dnoch statia som rano siel na to. jak stary traktor, na prvy krat chrchlanie nasucho. druhy krat opat nic. treti krat slubne zvuky ale asi len jeden valec. stvrty krat 3 valce a po par sekundach 4. po jemnom pridani abnornalny zvuk. no a nakoniec all ok. neviem si predstavit tymto sposobom 6valec
shell nafta a vif, ale aspon ze baterka to utocila....neviem kde je problem, uvidime zajtra rano, ale tych 120km to asi ozivilo

09.01.2017 21:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3027324
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pato88 napsal(a):
Zdar, tak auto dva dni odstavené, teploty v noci okolo -30, cez deň od ,-15 do -20. Po dvoch dňoch vežmi ažký štart, bol som rad že som vôbec naštartoval, prešiel som 20 km auto sa pekne zohrialo, chod motora pravidelný pekný a bum hláska anti polution system faulty-motor vypol. Zastavil som, naštartoval pekne hláska ostala a nad určite otáčky alebo rýchlos zacuka a motor vypne. Diag ukázala nízky tlak paliva, elektromagneticky ventil malo otvorený. Stále sú tu silne mrazy, oplatí sa to rieši alebo počka na oteplenie?

Tak ďakujem všetkým za rady, pomohlo da auto do teplej garáže, výmena filtra a následná aditivacia vifom. Potom už auto nezhasinalo ale nemalo výkon, následná diag a vymazanie chyby. Auto ide ako utrhnute z reaze

10.01.2017 18:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3027593
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pato88 napsal(a):
Tak ďakujem všetkým za rady, pomohlo da auto do teplej garáže, výmena filtra a následná aditivacia vifom. Potom už auto nezhasinalo ale nemalo výkon, následná diag a vymazanie chyby. Auto ide ako utrhnute z reaze


Mám na jednom filtr něco přes dva roky,na druhém něco přes rok,na třetím necelejch půl roku, tankuji převážně u ,,Martinoil" v H.Počernicích a nemám problém (občas přidám vif a olej do křoviňáku). To že některá biturba vyžadují vymazání chyb aby jela jak mají je vcelku normální - je to o jednotce .(má jednotka zkousne KO čidlo teploty v sání - Mikrova nejela jak měla)- to jen jako příklad.

12.01.2017 13:30 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3028007
davidmroz
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kwPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny nadšence vozů Citroen

Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile však teplota jde pod -12C , motor nastartuje až po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloženě se trápí, někdy i chcípne.

Zajímalo by mně:

- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějších mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem

Samozřejmě proměřím i žhavičky, zda mají všechny obvod a stejný odpor.

Děkuji za případné postřehy

12.01.2017 14:39 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady 3028018
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
davidmroz napsal(a):
Zdravím všechny nadšence vozů Citroen

Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile však teplota jde pod -12C , motor nastartuje až po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloženě se trápí, někdy i chcípne.

Zajímalo by mně:

- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějších mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem

Samozřejmě proměřím i žhavičky, zda mají všechny obvod a stejný odpor.

Děkuji za případné postřehy


Biturbové vstřiky potřebují ke správné funkčnosti protitlak , jak ověřit přesně nevím(nedovedu odpovědět) zpětné vedení stojí 1500,- + 500,- gumičky na vstřiky.Začni žhavkama a předávkuj to vifem.Nejčastější závady ? klapka na sání,elektoventily ovládání turba,občas přetlakovej ventil na přepadech. Jinak běžné věci - mám s nájezdem 120 ,210a 350000Km takže nemohu moc posoudit v kolika co odchází.

12.01.2017 20:15 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3028100
Ivan.pr
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 168
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Davidmroz - měl jsem přesně to samé - špatná 1 žhavící svíčka - po výměně - -16°C - start perfektní bez klepání ( teda možná 2 vteřiny bylo něco slyšet )

13.01.2017 09:35 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3028234
davidmroz
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kwPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za rady, budu směrovat pozornost opravdu ke žhavení.
VIF dávám ve zvýšené dávce, výrobce uvádí, že není na závadu zvýšené dávkování.
Dnes jsem byl na emisích a byla nalezena závada na žhaviči(ač kontrolka žhavení se chovala normálně).
Naštěstí chyba šla vymazat, takže emise ok.

Fakt je, že, že by se asi netěsné přepady nebo vadný ventil projevily i kolem nuly, hlavně po delším stání.

Přístup ke žhavičkam je pouze po sundání sání, nebo je alespoň některé možno vyměnit bez demontáže sání?

Díky

|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator