Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Startování v nízkých teplotách - diesel
jruze
12.01.2017 14:39 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady
U??vate?
davidmroz napsal(a):
Zdravím všechny nadšence vozů Citroen

Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile však teplota jde pod -12C , motor nastartuje až po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloženě se trápí, někdy i chcípne.

Zajímalo by mně:

- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějších mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem

Samozřejmě proměřím i žhavičky, zda mají všechny obvod a stejný odpor.

Děkuji za případné postřehy


Biturbové vstřiky potřebují ke správné funkčnosti protitlak , jak ověřit přesně nevím(nedovedu odpovědět) zpětné vedení stojí 1500,- + 500,- gumičky na vstřiky.Začni žhavkama a předávkuj to vifem.Nejčastější závady ? klapka na sání,elektoventily ovládání turba,občas přetlakovej ventil na přepadech. Jinak běžné věci - mám s nájezdem 120 ,210a 350000Km takže nemohu moc posoudit v kolika co odchází.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator