| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 19:58 -
		Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446621 |  |  
					| alx | 
			| Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1280 |  |  
		
				
		|  
     
   | presunuti diskuze ...
presunuti diskuze ... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 19:38 -
		Re: Aditiva do nafty | 2446600 |  |  
					| standacer | 
			| Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |  |  
		
				
		|     
   | Tak letoní zima na startech moc nezměnila. Jak to klesne pod -10°C, tak je to bída. Natankováno mám Vervu, haviče jsem měnil před 2 roky (jsou tam Bosch), baterku jsem kupoval vloni na konci zimy Varta Silverline 72Ah. Start jsem nahrál sem, bylo -15°C: .link.
 Co tam tak můe být jetě patně? Jak to, e se ten 4. válec přidá a po takové době?
 To pípnutí po chvilce je startování je Antipolution fault.
Tak letoní zima na startech moc nezměnila. Jak to klesne pod -10°C, tak je to bída. Natankováno mám Vervu, haviče jsem měnil před 2 roky (jsou tam Bosch), baterku jsem kupoval vloni na konci zimy Varta Silverline 72Ah.
Start jsem nahrál sem, bylo -15°C: http://www.edisk.cz/stahni/12163/startC5pri-15C.mp4_18.24MB.html
Co tam tak můe být jetě patně? Jak to, e se ten 4. válec přidá a po takové době?
To pípnutí po chvilce je startování je Antipolution fault.
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 20:26 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446645 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | toto sa tazko takto riesi, pri zime by som to musel videt na diagnostike co to pise a ake su hodnoty co je po prijazde kamkolvek neriesitelne, lebo je to zohriate
 
 teoria
 - hydrosteli
 - striky
 - cerpadlo
toto sa tazko takto riesi, pri zime by som to musel videt na diagnostike co to pise a ake su hodnoty
co je po prijazde kamkolvek neriesitelne, lebo je to zohriate
teoria
- hydrosteli
- striky
- cerpadlo
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 20:48 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446672 |  |  
					| troll | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |  |  
		
				
		|     
   | začni tím e zkotroluje stav palivového filtru. zrovna ted sem ho kůli  naftě měnil...auto jsem sice natočil ale daleko nedojel. v mém profilu se múe podívat jak takový filtr zaneený parafínem vypadá.
začni tím e zkotroluje stav palivového filtru. zrovna ted sem ho kůli  naftě měnil...auto jsem sice natočil ale daleko nedojel. v mém profilu se múe podívat jak takový filtr zaneený parafínem vypadá. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:10 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446692 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | Já mám ve fauwé naaditivováno a a,haviče haví,baterka baterkuje,filtr filtruje,motor saje,stlačuje,vyfukuje,ale nevybuchuje...  U druhej den za sebou. Nevím,kde udělali soudruzi v NDR chybu,ale citrou,kterej stál shodou okolností taky jednu noc venku,chytil ráno na poprvé,i kdy mám nefunkční jednu havku.
Já mám ve fauwé naaditivováno a a,haviče haví,baterka baterkuje,filtr filtruje,motor saje,stlačuje,vyfukuje,ale nevybuchuje...  U druhej den za sebou. Nevím,kde udělali soudruzi v NDR chybu,ale citrou,kterej stál shodou okolností taky jednu noc venku,chytil ráno na poprvé,i kdy mám nefunkční jednu havku. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:12 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446694 |  |  
					| Mikra | 
			| Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |  |  
		
				
		|  
     
 |    :-))))  :palec 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:14 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446695 |  |  
					| Darja |  |  
		
				
		|  
     
 | Nám dneska natáhli asi 8 nestartujících aut do servisu... Takhle se pozná, co umí a co neumí  Nám dneska natáhli asi 8 nestartujících aut do servisu... Takhle se pozná, co umí a co neumí :D 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:29 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446702 |  |  
					| Hanz 397 |  |  
		
				
		|  
     
 | U nás jich,mimo teda caddy,která stojí,jako lemra u dva dny doma,bylo za dneek jen 5  . Ale i tak je to síla. Nafta stojí čím dál víc a pumpaři nejsou schopný tam dát ty aditiva proti zamrzání včas a v dostatečném mnoství. Pak lidi místo jim nadávají nám,e prodáváme krámy,který nejsou schopný v zimě nastartovat...
U nás jich,mimo teda caddy,která stojí,jako lemra u dva dny doma,bylo za dneek jen 5 :-d . Ale i tak je to síla. Nafta stojí čím dál víc a pumpaři nejsou schopný tam dát ty aditiva proti zamrzání včas a v dostatečném mnoství. Pak lidi místo jim nadávají nám,e prodáváme krámy,který nejsou schopný v zimě nastartovat... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:37 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446708 |  |  
					| Jimmivon | 
			| Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |  |  
		
				
		|     
 | standacer napsal(a): Tak letoní zima na startech moc nezměnila. Jak to klesne pod -10°C, tak je to bída. Natankováno mám Vervu, haviče jsem měnil před 2 roky (jsou tam Bosch), baterku jsem kupoval vloni na konci zimy Varta Silverline 72Ah. 
Start jsem nahrál sem, bylo -15°C: .link. 
Co tam tak můe být jetě patně? Jak to, e se ten 4. válec přidá a po takové době? 
To pípnutí po chvilce je startování je Antipolution fault.
 
 Ahoj
 A kdyz ti to takhle strasne tarokuje tak to kouri (modre) nebo ne?
 A jak to proslapnes, tak se to v pohode chyti a pak uz je to dobre ze?
 Jimmi
Ahoj
A kdyz ti to takhle strasne tarokuje tak to kouri (modre) nebo ne?
A jak to proslapnes, tak se to v pohode chyti a pak uz je to dobre ze?
Jimmi
 
 |  
				|  |  
 
 
 
 
 
 		
		
		
		| 
			| 02.02.2012 21:59 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446730 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | od April 9, 2007 sa pouzivaju ine vahadla a hydrosteli, odporucaju to pri zasahu pouzit tento novy typ 0942G1 	14,53 EUR
 0903J4 	8,87 EUR
 091039 	1,38 EUR
 
 z kazdeho 16ks
od April 9, 2007 sa pouzivaju ine vahadla a hydrosteli, odporucaju to pri zasahu pouzit tento novy typ
0942G1 	14,53 EUR   	
0903J4 	8,87 EUR   	
091039 	1,38 EUR   	
z kazdeho 16ks
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 06:44 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446782 |  |  
					| Poffa | 
			| Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |  |  
		
				
		|     
 | Kua mňa to u nebaví zas -31 auto pred barakom ale tartol  Kua mňa to u nebaví zas -31 auto pred barakom ale tartol :-d 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 07:13 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446791 |  |  
					| Pablik1 | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |  |  
		
				
		|  
     
 | já se přiznám bez mučení:umřel mi vůz  zatočil jsem klíčem,motor se potočil párkrát,pak na mě varovně zapískal a baterka byla v řit.otvoru sákry ale od včerejka je na nabíječce...Jen tak mimo tuto nitku je zde někde vlákno  opravní předpisy a technický stav v Polsku-prý jdou jak slípky po flusu pokud má někdo na káře folie na sklech(nemyslím řidičovo+spolujezdcovo)mám folie jen vzadu a nerad bych je trhal kvůli milicii
já se přiznám bez mučení:umřel mi vůz :-( zatočil jsem klíčem,motor se potočil párkrát,pak na mě varovně zapískal a baterka byla v řit.otvoru sákry ale od včerejka je na nabíječce...Jen tak mimo tuto nitku je zde někde vlákno:dopravní předpisy a technický stav v Polsku-prý jdou jak slípky po flusu pokud má někdo na káře folie na sklech(nemyslím řidičovo+spolujezdcovo)mám folie jen vzadu a nerad bych je trhal kvůli milicii 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 07:53 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446803 |  |  
					| JirkaŘ |  |  
		
				
		|  
     
   | No mě "umřel" předevčírem při -18°C. 3x otočil startér, pak začly cvakat relátka pod palubovkou, hrát diskotéka (barevná hudba) na přístojovce ... no avěděl jsem hned e neodjedu. Vytáhl jsem baterku, nechal ji nabít a včera při -19°C ji ráno dal do auta. (Nechal jsem potom klíč načíst) .2x-3x to starto hned, ale neudrel motor otáčky a zase chcíp.A poslední asi 4.start pomohl a motor drel volnoběh. Co bude dne uvidí.Jedu a kolem poledne, to u bude tepleji -12°C.  Na folie se ti kouknu a dám link do správného vlákna.
No mě "umřel" předevčírem při -18°C. 3x otočil startér, pak začly cvakat relátka pod palubovkou, hrát diskotéka (barevná hudba) na přístojovce ... no avěděl jsem hned e neodjedu. Vytáhl jsem baterku, nechal ji nabít a včera při -19°C ji ráno dal do auta. (Nechal jsem potom klíč načíst) .2x-3x to starto hned, ale neudrel motor otáčky a zase chcíp.A poslední asi 4.start pomohl a motor drel volnoběh. Co bude dne uvidí.Jedu a kolem poledne, to u bude tepleji -12°C. :-p Na folie se ti kouknu a dám link do správného vlákna. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 08:03 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446805 |  |  
					| Pablik1 | 
			| Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |  |  
		
				
		|  
     
 | JirkaŘ napsal(a): o.k.ale naveď mě potom kde to hledat,stačil mi výlet do pl.se seatem a málem jsem musel ho nechat odvézt odtahovkou...
 No mě "umřel" předevčírem při -18°C. 3x otočil startér, pak začly cvakat relátka pod palubovkou, hrát diskotéka (barevná hudba) na přístojovce ... no avěděl jsem hned e neodjedu. Vytáhl jsem baterku, nechal ji nabít a včera při -19°C ji ráno dal do auta. (Nechal jsem potom klíč načíst) .2x-3x to starto hned, ale neudrel motor otáčky a zase chcíp.A poslední asi 4.start pomohl a motor drel volnoběh. Co bude dne uvidí.Jedu a kolem poledne, to u bude tepleji -12°C. :-p Na folie se ti kouknu a dám link do správného vlákna. o.k.ale naveď mě potom kde to hledat,stačil mi výlet do pl.se seatem a málem jsem musel ho nechat odvézt odtahovkou...No mě "umřel" předevčírem při -18°C. 3x otočil startér, pak začly cvakat relátka pod palubovkou, hrát diskotéka (barevná hudba) na přístojovce ... no avěděl jsem hned e neodjedu. Vytáhl jsem baterku, nechal ji nabít a včera při -19°C ji ráno dal do auta. (Nechal jsem potom klíč načíst) .2x-3x to starto hned, ale neudrel motor otáčky a zase chcíp.A poslední asi 4.start pomohl a motor drel volnoběh. Co bude dne uvidí.Jedu a kolem poledne, to u bude tepleji -12°C.    Na folie se ti kouknu a dám link do správného vlákna.
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 03.02.2012 08:24 -
		Re: Startování v nízkých teplotách - diesel | 2446807 |  |  
					| Nesebr |  |  
		
				
		|  
     
   | Tak s naím atkem jezdí ena, včera se mě ptala co ji to ráno svítí za divá kontrolka, kdy startuje. Vysvětlil jsem jí, e je to havení a e musí počkat a zhasne. Dneska hlásila a auto po nahavení chytlo na první pokus, předtím napodruhé. (-19,5 °C v 4. Patru) Nafta z Polskeho ORLENu, bez přídavných aditiv. 
 
  OT: po fóliích se jde u i u nás, Policie nakoupila na to měřáky, měřáky budou během roku i na STK povinně. Nedávno to proběhlo v TV.
Tak s naím atkem jezdí ena, včera se mě ptala co ji to ráno svítí za divá kontrolka, kdy startuje. Vysvětlil jsem jí, e je to havení a e musí počkat a zhasne. Dneska hlásila a auto po nahavení chytlo na první pokus, předtím napodruhé. (-19,5 °C v 4. Patru) Nafta z Polskeho ORLENu, bez přídavných aditiv.
:palec OT: po fóliích se jde u i u nás, Policie nakoupila na to měřáky, měřáky budou během roku i na STK povinně. Nedávno to proběhlo v TV. 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |